ff voorstellen, 850R [Update 30-5-2010]

Gestart door Teddy81, 01-08-2007 22:39:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

)()()sT

Ow jee... dan is mijn V70R met 850 blok onverkoopbaar  :o

;D

Ik heb hiervoor een 850 GLT gereden. Natuurlijk heb je rekening te houden met mogelijke kosten voor een turbo en aanverwante zaken, maar voor de rest is het gewoon een V70.
Het verbruik ligt iets hoger, maar valt ook mee als je doorgaans "normaal" rijdt.
De ritten die ik met de 850 handbak 1:10 deed, deed ik erna met de V70 automaat 1:9 (benzine dan). Op gas net zo: 1:8,5 t.o.v. 1:7,5 nu.

Teddy81

Bij jou valt het wel mee Joost, jou auto klopt nog met je kentekenbewijs. ;)

Ik heb eerder een keer een turboblok in een 480ES gehangen en dan kloppen de gegevens op je kentekenbewijs niet meer, met als resultaat een heel moeilijk verkoopbare auto. Mensen kopen nou eenmaal niet graag een auto waar "extreem" aan gesleuteld is.

Bij mijn R staat op het kentekenbewijs nu ook 2.0 terwijl er toch echt een 2.3 blok in hangt nu. Dat schrikt veel mensen toch af. Zeg nou zelf, zou jij mijn auto willen kopen als je op zoek bent naar een 850R? Ik denk dat jij, en met jou heel veel mensen liever nog even verder zoeken naar een auto waarvan de papieren wel overeenkomen met de auto. Dat is nou eenmaal de realiteit. Mij maakt het niets uit, ik weet wat ik kan, en ik weet dat de auto technisch helemaal in orde is. Heel eerlijk, ik zou niet graag een auto kopen van iemand anders die er zelf zo mee bezig is geweest. Weet jij veel, misschien is het wel een verschrikkelijke beunhaas en koop je één brok ellende.

Maar misschien ligt het ook wel aan mij en ben ik gewoon te eerlijk wat betreft het verkopen van auto's. ;D

)()()sT

Nou... als ik een 850R zocht, dan zou ik er geen probleem mee hebben. Vooral niet als ie van het forum komt, en dat je dus een beetje inzichtelijk hebt wat eraan gebeurd is ;)

arjenT5R

Citaat van: Teddy81 op 20-07-2010 10:53:23
Weet jij veel, misschien is het wel een verschrikkelijke beunhaas en koop je één brok ellende.



;D  ;D  ;D :eusa_dance:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Teddy81

@Joost; Daar heb je wel een punt natuurlijk. Je kunt op het forum wel achterhalen wat er allemaal aan gebeurd is. ;)

@Arjen; ;D ;D ;)

Tim N

#80
Voor 50,00 is je auto ook op kenteken een 2.3 hoor.
Ga maar eens voor de keuring naar de  RDW en dan mist technisch in goede en nette staat wordt het ook op kenteken een 2.3.

Er is nl afgelopen jaar een nieuwe regeling aangenomen die dit mogelijk maakt.
Er zijn al veel golfjes, bmw's etc etc die nu een 6 pitter op kenteken hebben staan ipv een 4 cylinder.
Dit alles mits netjes ingebouwd, en daar schort het bij jou R ook niet aan.