ff voorstellen, 850R [Update 30-5-2010]

Gestart door Teddy81, 01-08-2007 22:39:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

lipton

scheelt het zoveel tegenover een 2.3turbo R? qwa kracht?

rifwachter

gefeliciteerd met je mooie aankoop, ziet er mooi uit!
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Teddy81

@Bas850; loodjes binnen zijn achter al geplaatst, moet ze voor alleen nog een keer doen. Ik begrijp niet welke malloot zijn velgen zo laat verkrachten door een velgenboer. Maar goed het zit er al op dus......

@Flipjes 850 R; ik vind zwart ook erg mooi, maar deze combinatie toch net iets mooier!! ;)

@MarcoV; bedankt ik vindt de kleur ook echt super. Vooral nu hij zo mooi gepoetst is.

@Bouma206; Het polijstmiddel en de wax zijn beide van Swissol. Je zal het vast wel ergens kunnen kopen, maar ik zou niet weten waar. Ik weet wel dat het polijstmiddel paars is en dat het GRU-WE-LIJK duur is. €125 per liter ofzo. Niet normaal.

@Racingbrick; Nee geen kapper. Hahaha bedankt.

Teddy81

@Lipton; 2.3R heeft 250pk, deze geloof ik 211, dus scheelt toch behoorlijk wat. Vandaar het chipje. ;) Ik vindt jouw wagen zo verschrikkelijk mooi. Die kleur, echt .......... (sprakeloos). Ruilen??? ;)

@schotpoort-zutphen; bedankt.

Ik denk dat dit de laatste keer is geweest dat ik iedereen ga beantwoorden. Wat een werk zeg! :P

de geneRaal

welkom!!!
en weer een mooie groene R bij   :eusa_clap:

wij hebben dezelfde kleur en bekleding,staat cool vind je niet  8)

alleen de pk's zijn wat minder,maarja who cares!!!!!


gRoet maus
Blackstone under construction

Chris

Hele mooie auto en leuk dat je gelijk al zoveel foto's plaatst! ;D

Veel veilige kilometers en veel plezier met je wagen. Roffel ze! :eusa_whistle:

Groeten,
Chris

The Saint

Citaat van: Teddy81 op 02-08-2007 22:57:48Ik denk dat dit de laatste keer is geweest dat ik iedereen ga beantwoorden. Wat een werk zeg! :P

Leuk hoor, en nu kom ik pas  ;D  ;)

Welkom op het forum Teddy, en ik ben het met veel van voorgaande reacties eens:

-hele mooie auto
-hele mooie introductie

Veel plezier R mee!!!
No shirt no shoes, no pinball

Claudia

Citaat van: Teddy81 op 02-08-2007 22:57:48

Ik denk dat dit de laatste keer is geweest dat ik iedereen ga beantwoorden. Wat een werk zeg! :P

:eusa_naughty:

Daar stellen we júist prijs op!

(heeft iemand je al verteld over de bbq die nieuwkomers dienen te organiseren? :P)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Teddy81

@de geneRaal; Zeker mooie combinatie. :P En de pk's, ach chippie komt er wel. :D

@Chris; dank je, gaat zeker lukken.

@The Saint; bedankt, ik kan het toch niet laten. Is wel netjes om even wat terug te zeggen hè!! ;)

@Claudia; Ik stel het ook op prijs, dus toch even een paar berichtjes terug. een over die BBQ......voor zover ik begrepen heb is de BBQ geven voor mensen die GEEN foto's plaatsen. Wordt er nu een BBQ voor mij georganiseerd??? :P

Arien


breakman

welkom op het forum en proficiat met je aankoop !

een R blijft een dReamcaR !! ooit als ik niet meer studeer en een job heb hoop ik er ook eentje op de kop te tikken ! dit blijft de mooiste kleurcombi (na die van lipton ma zo vind je er geen tweede meer !)

211 Pk is al een mooi cijfer ik moet het maar met 144 stellen  :-\

nu nog de roofrails eraf en hij is echt strak !!!

veel rijplezier !  8)

b0nkolok

Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

mr clubs

Mooie auto Ted, enne volgens mij gaan wij elkaar nog wel eens tegen komen..........

Kom namelijk ook uit Dronten.

gr Paul

Teddy81

Ooow gezellig!  ;) Dan gaan we elkaar nog weleens zien denk ik ja!!

Jeff

Tedyy81, ik wist niet dat je al actief was op het forum ;D ik had je een hele tijd geleden al is een keer gesproken, in de danskelder en toen had je het er al over dat je druk aan het kijken was voor een 850 t5 geloof ik als ik het nog goed heb ::) Ik rij momenteel zelf in een 740 GL met kenteken XL-36-BR je ziet me vast wel regelmatig langs rijden :) Ik ga over 3 weken zelf ook opzoek naar een andere auto, ik ben alleen bang dat een 850 t5 of 850 r toch net wat uit me budget ligt. Maar ik heb een hele mooie 960 2.5 liter 24 klepper 6 cilinder gevonden waar ik het ook wel mee kan uithouden :)

We zullen elkaar vast nog wel een keer tegen komen, veel rij veilige kilometers met je R man  8)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)