ff voorstellen, 850R [Update 30-5-2010]

Gestart door Teddy81, 01-08-2007 22:39:44

Vorige topic - Volgende topic

Teddy81

Hij is wel mooi ja, al gaat mijn voorkeur nogsteeds uit naar een rode R!
(mag ik dat zeggen? ;))

rifwachter

Citaat van: Teddy81 op 30-05-2010 18:42:43
(mag ik dat zeggen? ;))

Je mag alles zeggen  ;D
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

arjen850

(mag ik dat zeggen? ;))

Geen probleem, bij deze is het je vergeven ;)

KIM

Citaat van: rifwachter op 30-05-2010 18:45:42
(mag ik dat zeggen? ;))

Je mag alles zeggen  ;D

Citaat van: arjen850 op 30-05-2010 19:05:13
(mag ik dat zeggen? ;))

Geen probleem, bij deze is het je vergeven ;)

Zal ik ook even?

Tuurlijk mag je dat zeggen :eusa_whistle:

arjen850

Teddy81

Hahaha Top dit! Jullie hebben elkaar zeker ingeseind! ;)

KIM

Teddy81

Zo, net de auto opgehaald. Met glans en wimpel door de APK. (Even de aandrijfashoes die ik al klaar had liggen niet meegeteld).
Dus zelfs met geschilderde achterlichten en af en toe aanlopende voorwielen (waardoor de binnenschermen inmiddels aan vellen liggen).

Teddy is blij!! ;D

Alaindjie

Wat een doorzettingsvermogen, ik had de auto allang afgeschreven, vermoed ik. Grote voordeel nu is dat je je auto natuurlijk compleet kent, toch ? Was ik maar technisch ...... chapeau in ieder geval !

Teddy81

Ha bedankt! Ja deze auto heeft in principe geen geheimen meer voor me. Het heeft wel een tijdje geduurd voordat ik het vertrouwen in de auto weer terug had hoor. ;)

Erik_D

Wat een verhaal zeg, en wat een pech heb jij gehad met je auto, ben blij voor je dat hij nu helemaal top is.

Ik las dat je uiteindelijk na je mislukte ebay avontuur een inruilblok had besteld (die met 80k), was dat weer een 2.0 of een 2.3?

verder, een hele mooie auto, kan me voorstellen dat je er met veel pelzier in rond blaast ;)

Teddy81

Ja ik vind het een erg fijne auto nogsteeds, kan er ook met veel plezier gewoon naar kijken vanuit het keukenraam. ;)

Het tweede ruilblok dat ik gehaald heb was weer een 2.3 liter. Daar is makkelijker aan te komen en rijdt toch net wat soepeler doordat deze wat meer koppel onderin heeft. Ook had ik de ECU al laten omprogrammeren naar een 2.3 ECU door Fasttech (met nog wat meer power dan standaard), dus als ik een 2.0 blok gepakt had, dan had ik de ECU weer moeten omprogrammeren.

Voorlopig blijf ik nog wel even rijden in de auto denk ik, alleen al om er niet té veel geld op te verliezen! Haha! ;)

Alaindjie

Je hebt alle componenten bij elkaar gezocht, het motorblok is er geheel uitgeweest etc. dus ik zou zeggen dat de som der delen toch beter is dan anders. Welke problemen je ook tegen zou mogen komen, itt een origineel Nederlandse met alle boekjes en rekeningen weet je bij deze auto exact hoe, wat en waar. Hopelijk heeft het naast veel tijd en energie niet teveel geld gekost ? Vraag me wel af of een R of een T5 nu zoveel duurder rijdt, ben om rationele redenen voor een 2.5 10v gegaan maar soms kriebelt het wel als ik hier de T5's en R's voorbij zie komen .....

maruska

once you go R, the way back is long gone.. ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Teddy81

Ik durf echt niet te zeggen of het rijden in een T5 of R nou zo heel veel duurder is dan een 2.5 20V. Heb geen ervaring met een 2.5. Ik denk dat het allemaal wel meevalt, mits de auto gewoon goed onderhouden is. En ik heb natuurlijk G3 in de auto, dat scheelt ook een hoop.
Overigens is mijn ervaring dat als je een andere motor hebt gemonteerd in een auto (dus een die er oorspronkelijk niet in hoort) zoals ik met mijn auto heb gedaan, dat deze ineens toch een stuk moeilijker te verkopen is. Ook al is alles nieuw.
Maar Maruska heeft helemaal gelijk. Once you go R, there's no way back!! ;D