Silversand Volvo 850 2.5i 20v 1995-03

Gestart door BartusKN, 16-09-2007 14:36:41

Vorige topic - Volgende topic

rody

Duell

BartusKN

sorry luitjes had even een kl*te periode. Vriend van mij, de heer Tim Hoogland, is omgekomen in uruzgan dus had het even moeilijk en heb doordat ik telkens mijn gedachten elders had geen foto's genomen maar klauwen zijn goud nu. en nieuwe remblokjes binnen van jurid en nieuwe schijven. Morgen gaat ik de klauwen van achter stralen en spuiten

Marc O.

Citaat van: BartusKN op 01-10-2007 20:38:50
sorry luitjes had even een kl*te periode. Vriend van mij, de heer Tim Hoogland, is omgekomen in uruzgan dus had het even moeilijk

Sterkte joh, hou je taai!!
...The Nile isn't just a river in Africa...

Duell

Citaat van: BartusKN op 01-10-2007 20:38:50
sorry luitjes had even een kl*te periode. Vriend van mij, de heer Tim Hoogland, is omgekomen in uruzgan .......

Alsjeblieft, je hoeft je daar niet voor te verontschuldigen, Sterkte met het verlies.

BartusKN

[ Dag 12 ]

Zo daar heb ik weer wat gedaan aan mijn auto, remklauwen had ik al eerder gestraalt en in kleur gezet
maar nu zitten ze in elkaar met JURID blokjes en Brembo schijven. Ook heb ik mijn ruitenwissers
losgehaald en een likkie zwarte verf gegeven.

met flits

zonder flits

het is en blijft moeilijk om te kiezen wel flits of niet je kan het toch nooit laten zien
zoals het in het echt eruit ziet.

Distrubutie losgehaald en waterpomp losgehaald deze worden beide vervangen. Overigens dit heb
ik niet zelf gedaan zoveel kennis heb ik jammer genoeg (nog) niet van auto's.

zaterdag gaan als het goed is mijn velgen naar een poedercoater en dan moet ik morgen nog even
een kleurtje uitkiezen. Daarnaast wacht ik met smart op morgen, kan niet wachten om weer de
geur van 'auto' te ruiken.

-D©©©L-

Ziet er op zich wel netjes uit  :)
Maarre.. Wat een boel kopervet ! Zoveel toch helemaal niet nodig ?

Dat midlock nokkenas tooltje is errug handig.  :eusa_clap:

BartusKN

Citaat van: -D©©©L- op 11-10-2007 22:11:12
Ziet er op zich wel netjes uit  :)
Maarre.. Wat een boel kopervet ! Zoveel toch helemaal niet nodig ?

Dat midlock nokkenas tooltje is errug handig.  :eusa_clap:

nee klopt maar hij had net een nieuwe pot open dat kwast altijd zo lekker, NOT, en die tooltjes heb ik niets mee gedaan ik heb alleen gekeken en mezelf daar nuttig gemaakt waar kon. En uiteraard kennis opgedaan.

elianmars

Wat zien nieuwe schijven er toch mooi uit, hè!  8)

EdenAli

erug goed bezig die word weer beter als nieuw

BartusKN

[ Dag 13 ]

Gisteren een hele hoop gedaan, luchtfilterbak schoongemaakt, bougies vervangen. Daarnaast kwam ik bij de garage en toen lagen er paar onderdelen nieuw al klaar. Nokkenassensor en een Luchtmassafilter, deze heeft hij allemaal gemonteerd voor mij. Ik zelf heb helaas nog niet de kennis voor al dit motorisch gedeelte. Na lang aan de auto geknutseld te hebben, hebben we de sleutel voor het eerst in lange tijd omgegooid. Accu was opgeladen, en motor was eerst met de hand doorgedraaid zodat alles lekker gesmeerd was voor het starten. Bij het starten ging hij vlekkeloos aan, stond ervan te kijken liep mooi stationair meteen.

kijk alweer uit om naar mijn auto te gaan vanavond :D

Enno

BartusKN

Citaat van: Enno op 16-10-2007 18:08:28
Citaat van: BartusKN op 16-10-2007 08:53:35
[ Dag 13 ]

Luchtmassafilter

Wat is dit ?

kugh was nog vroeg ik bedoelde luchtmassasensor

mhjvs

Hey Bart,

Doe Flens de groeten van me.
Mooie 850 en heel goed bezig. Zeker in goede handen als ik het zo zie.
Veel veilige km's toegewenst.

Groet,

Michiel

BartusKN

Citaat van: mhjvs op 18-10-2007 13:43:13
de groeten van me.

zal ik doen Michiel en bedankt nog even en hij rijd weer :D