Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Citaat van: Piet op 30-06-2014 16:05:41
Citaat van: razorx op 29-06-2014 14:04:14
Resumerend: Onderbreekrelais connector, LPi pomp en de LMM.

Moneypit..... zo'n 850/70, een bodemloze.
Vooral de getunede versies
Inderdaad. En maar proberen te blijven lachen. ;)

daanium

én blijven volhouden "hobby's kosten geld", daar blijf ik meestal rustig onder
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

UserID25761

Citaat van: razorx op 30-06-2014 17:11:38
Citaat van: Piet op 30-06-2014 16:05:41
Citaat van: razorx op 29-06-2014 14:04:14
Resumerend: Onderbreekrelais connector, LPi pomp en de LMM.

Moneypit..... zo'n 850/70, een bodemloze.
Vooral de getunede versies
Inderdaad. En maar proberen te blijven lachen. ;)

zal bij jou geen probleem zijn  ;D

razorx

Klopt. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. ;)

razorx

Uche uche. Pff. Even wat stof wegblazen. ;)

Er is wel wat gebeurd. Op autovlak een beetje. Mijn wagen staat nu bij Jelmar voor een 3" downpipe met racecat.
Het is jammer dat veel mensen Jelmar alleen kennen als lasser. Op tuning vlak gaat zijn bedrijf wat verder dan gemiddeld. Ik heb dit mogen ervaren.
Ehh indrukwekkend, wat ik heb mogen ondergaan. En wat tijdens het vele gebabbel heb mogen horen, zien en leren.

Als de wagen terug is kan ik mijn nieuwe semi automatische mapping methode testen. Verwacht hier heel veel van.

Dan de comfortmodule. Ik heb weer tien printjes besteld. Intekenen of pb-en is weer mogelijk.
Vertel even of je een 850 hebt of een 70 classic. De interesse bleek hoger dan verwacht. De kostprijs bedraagt nog steeds 75 euro.
Soort van kostendekkend inclusief de professionele productie.

Ja dan het menselijke vlak:
Ik, of beter Saskia en ik gaan even door een zware periode.
Ik kan wel zeggen een heel zware periode. Samen gaat het gelukkig geweldig. Zij is mijn steun en toeverlaat en omgekeerd.

Mijn vader heeft alzheimer maar ook decennia lang coke gebruikt. Zwaar dement. Eindelijk ben ik voor mij zelf in staat om te erkennen dat mijn vader altijd al een onmens is geweest. Dit openlijk aan anderen vertellen is een ander verhaal. Het blijft die bloedband en je vader.

Totdat er een moment in je leven komt, en dat kan lang duren, dat je beseft dat dit echt niet meer gaat. Ik zal jullie de details van wat mijn vader geflikt heeft besparen. Het was erg. Exit uit mijn leven en "No more mister nice guy" voor mij. Zware beslissing voor mij maar de knoop is doorgehakt. Deze avond. Kostte moeite. Het blijft je vader, het is een mens. Maar dit mens is en was met of zonder dementie slecht. Sommige mensen zijn dat simpelweg en dat moet je niet willen uitleggen of begrijpen.

Omdat we toch gekweld moesten worden besloot de gemeente Diemen, rond de kerst vorig jaar dat we onze dienstwoning onrechtmatig bewonen en dat we niet binnen het bestemmingsplan vallen. Of we even onze woon en werkruimte binnen drie maanden wilden verlaten op straffe van een dwangsom van 7500 euro per maand. Terwijl we een ondertekende goedkeuring van de burgemeester hadden van die zelfde gemeente.

Enfin democratie bestaat al lang niet meer in Nederland. Algemeen belang of een bestemmingsplan gaat allang voor in onze ogenschijnlijk democratische rechtsgang.

Nu, een half jaar verder en iedere dag wakker wordend met dit angstbeeld. Woning kwijt en levenslang in de schuldsanering door een gedwongen verkoop van een woning met top hypotheek, dus geen bedrijf meer, dus geen inkomsten, zijn we wel een stapje verder.

Splitsing van de woning in een zakelijk en persoonlijk gedeelte, verlichtte vluchtroutes met accucvoeding, brandwerende scheiding tussen beide gedeelten. Zo gek zijn de regeltjes. Ik maak geen atoombommen, ben geen Shell, geen Pernis. Saskia maakt geloof ik muziek. Hoe ver kan een maatschappij nog doorslaan in achterlijkheid en befehl ist befehl mentaliteit?

Als het allemaal wel goed komt heeft de absurde kostenpost waar we voor staan een positieve kant. 50% van de woning, meer dan dat voor het energieverbruik, de verzekeringen e.t.c worden bedrijfsmatig erg aftrekbaar. Ik pak ze wel terug die hufters! Ze krijgen hun zin, maar het gaat die zelfde overheid meer geld kosten dan opleveren. Zijn ze nou helemaal gek?

Om nog even door te gaan heeft de ING om een reden die alleen voor helderzienden begrijpbaar is besloten dat mijn bedrijf niet per post bereikbaar is. Vraag me niet waarom. Andere post komt wel aan. OK, mijn nieuwe betaalpas is niet aangekomen. Denk nou niet dat je hier met een simpel belletje en 6 dagen wachten hier vanaf komt bij dat stelletje prutsers bij de ING. Ging ook mis.

Al met al kan ik concluderen dat het met onze maatschappij niet goed gaat. Het kennis en vaardigheidsniveau gaat drastisch omlaag terwijl de noodzaak tot een hoog niveau stijgt door de voortschreidende technocratisering van onze samenleving.

Als IT er maak ik me hier grote zorgen over.

Maar meer nog om mijn eigen zorgen. Verbeter de wereld, begin bij je zelf blijft mijn credo. Houdt het klein.
We vechten door. ;)

Ik eindig met een citaat van de Russische schrijver Tolstoj:
De rijkdom is de voornaamste oorzaak van de armoede.

jeroen74

Tjeem...

Hoe hebben die vervelende buren van je het dan opgelost?

de Boeing

Sterkte ermee Yits!

en ik denk dat je met die nieuwe comfortmodules weer veel mensen blij gaat maken!!!

razorx

Citaat van: jeroen74 op 12-07-2014 00:21:40
Tjeem...

Hoe hebben die vervelende buren van je het dan opgelost?
Goede vraag. Juridisch ook, vanwege het gelijkheid principe.
Zijn moeder is officieel nog steeds eigenaar. Wordt getolereerd omdat haar dode man eigenaar was. Als zij dood is moeten de buren ook weg. Gun ik ze ook niet.

T5-4life

Heftig verhaal Yits.
Sterkte met alles!!
C70 T5 coupe LPI 1998 413 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 325 dkm

UserID6342

Het blijft allemaal een krom iets Yits, zeker in jullie situatie !  Zo heb je een brief van de burgemeester dat het mag en ineens is die brief niet meer geldig en hopla, de boel moet om (met alle navenante kosten voor jullie).  De regel afspraak is afspraak geld zeer zeker niet bij de gemeente Diemen (bij welke gemeente wel trouwens).

Over jullie pap, is een trieste situatie en het is erg dat je deze stap moet nemen ter bescherming van jezelf.  Maar soms is het niet anders en kun je ook niet anders wil je er zelf niet aan onder door gaan.

Over de ING / Postbank begin ik liever helemaal niet over.... die heb ik 25 jaar geleden al afgezworen.  Wat een prutsers zijn het daar !

elianmars

Wat een ellende, Yits  :-\

Sterkte met alles!  :eusa_pray:

maruska

moedig Yits, zo open je verhaal doen. Keep the head up high !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

volvobug

Pfff, op 2 fronten tegelijk ellende en dan nog van de buitencategorie  :( Sterkte Yits.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

henry classic v70

Citaat van: maruska op 12-07-2014 09:34:59
moedig Yits, zo open je verhaal doen. Keep the head up high !

Mooie woorden waar ik me geheel in kan vinden..
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

cornelis-b

Wat een verhaal Yits, heel veel sterkte met alles.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien