Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 42 gasten bekijken dit topic.

razorx

#1530
Hou op over cavia's:
Als kind heb ik er twee gehad.
Als je ze een plezier deed met een struikje prei, lieten ze de hele nacht winden in mijn kamer.
Soms konden ze ook midden in de nacht heel akelig gaan klappertanden, een beetje zoals zombies dat doen.
Als ik er aan denk toont mijn netvlies mij de meest vreselijke beelden. Daarnaast hadden ze mij hele mieren collectie verslonden.
Mijn eerste echte achterdocht jegens deze intens verdorven diersoort onststond toen ik ontdekte dat ze dol zijn op filet Americain. Wat herbivoren, niets en niemand ontziende moordenaars zijn het!

pwassink

Citaat van: razorx op 23-07-2011 22:18:56
;D
Ik zou maar oppassen, het is echt niet het liefste exemplaar.
Naast zijn hobby hacken, eet hij ook graag rauw mensenvlees.
Niet omdat hij het lekker vindt, maar om de adrenalinekick bij het verscheuren van zijn prooi.
Deze dame b.v. is niet meer:
http://www.cjp.nl/content/img/redactioneel/afbeeldingen_in_items/capy2.jpg
:eusa_think:

Heej een echte Capibara , al even geleden dat ik die op m'n bord had ..  :eusa_drool:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

razorx

#1532
Van de week Nrfh weggebracht voor de APK, een ritje van 20 meter. We hebben een garage aan de overkant.
Wat een gemak. 'Savonds stond de wagen weer keurig voor de deur met complimenten van de keurmeester.
Ik verdenk ze ervan dat ze een ritje zijn gaan maken, want de bijrijders stoel stond wat ver naar achteren.

De volgende morgen vertelde ik het positieve resultaat aan mijn collega.
Een beetje om hem te narren want zijn Pontiac Trans Am staat bij de garage met een defect differentiëel (sper als ik mij niet vergis).
Op zich naar voor hem, want voor de 8 cilinder variant zijn die niet op iedere straathoek betaalbaar te krijgen. Mocht iemand nog suggesties hebben, graag.

Vervolgens om mij te narren schetste hij zijn beeld van een forum meeting:
We komen aan met uitsluitend estates. Bij aankomst laden wij onze Labradors uit en sorteren ze.
Daarna zetten de 850 liefhebbers hun hoed op, pakken hun pijp, een meegenomen klapstoel en gaan uitgebreid converseren over vroeger onder het genot van slappe thee.
Nou Richard, je wordt bedankt!

Verder bij de roffels alleen de ruitenwissers vervangen en wat dingen in en om het huis gedaan:
Wat van die kleine ergernisjes, sloten die niet goed sluiten, lekkage in het tuinhuisje en het voordeur slot vervangen.
Waarom kosten deuren en sloten altijd zo veel tijd?

Enfin ik hoop morgen als het droog is eindelijk eens met mijn nieuwe "mveldhuis" lasapparaat te spelen.

Ben

Die buurman is er duidelijk nog nooit bijgeweest of hij heeft niet opgelet.
Hij vergeet de rode of geruite pantalons te vermelden.
Zelf zal hij wel in een LHawaijshirt lopen

razorx

#1534
Goedenavond oh velgfetishisten!
(VF voor de intimiti)

Ik was voor vandaag heel wat anders van plan, maar het lot wilde anders.
Nrfh rolt al een tijdje op Colomba's rond, maar Fred moet het nog steeds met Antlia's doen.
Gisteren plaatste Stephan (Ulkeman) een advertentie op het forum met vijf Colomba's.

De deal was snel gesloten. Op naar het verre oosten. Stephan was nog zo aardig ze voor me schoon te maken.
Één van de velgen van de sloper had waarschijnlijk een lekke ashoes: Die zat van binnen onder het homokinetenvet.
Niet iets dat je even tussen neus en lippen wegveegt.

Thuisgekomen eerst nog aan de waterafvoer van een tuinhuisje gewerkt en toen aan de slag.
Dasty kan dit niet aan:


Gelukkig had ik een truukje van Ulkeman geleerd. Hij heeft het op zijn motorblok toegepast, ik op de velgen.
Met een sponsje aangebracht, in laten trekken en uitborstelen. Een paar keer achter elkaar.
Daarna uitspoelen met water. De gebruikte concentratie was drie keer zo laag als wat Stephan gebruikte maar het werkt prima.

Grappig genoeg was de reserve velg ongebuikt, letterlijk in nieuwstaat. Ik had ook nog zo'n exemplaar liggen.
Beiden met Pirelli banden in nieuwstaat, maar wel uit de 90-er jaren. Die banden mogen dus weg ;)

Het setje bij elkaar:


Hier valt wel wat leuks uit te zoeken, ghe ghe ghe.

De twee "ongebruikte" exemplaren:


De binnenkant van deze twee is zelfs op het raakvlak met de as en de naaf nog helemaal proper.

Op naar een heerlijk LPG tje!
Groeten,

Yits.
P.S. Bedankt Stephan!

Jack v

vloeibaar LPG-tje mjammie ;D alleen als ie koud is :eusa_drool:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

big ben

Heb je mooi voor elkaar Yits!, je blijft ze maar goed verzorgen  :D    (ga je het truukje verklappen)

De nieuwe borstel goed "ingewijd"??

Grt Ben

ulkeman

ziet er netjes uit yits.

trucje werkt goed he ;D


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Vulk

Nu begin ik benieuwd te worden! Is het caviapis?

BBS

Ja vertel, vertel! ;D

Ik heb ook nog 1 velg onder de homokineet vettige smurrie zitten >:(
Volvoloos....

Ben

En nu nog een auto vinden die 6 wielen nodig heeft.

razorx

 ;D
Citaat van: ulkeman op 31-07-2011 21:21:13
omdat het hele forum nu wel nieuwschierig is :P
http://i1216.photobucket.com/albums/dd367/ukeman22/IMG_0995.jpg?t=1312139985

het is amonia.

yits heeft 5% gebruikt voor zijn velgen dat kun je kopen als partucilier.
ik had een iets sterkere concentratie ;)

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

razorx

Zelfs de huishoudversie werkt beter dan Dasty.

razorx

Citaat van: Ben op 31-07-2011 21:10:38
En nu nog een auto vinden die 6 wielen nodig heeft.
Nee ik doe het niet om Maikel alias Inspector Colomba te narren. ;) Totaal komt nu op 10
Die twee reservewielen geven me wel mooi de kans het mooiste uit te zoeken.