Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 75 gasten bekijken dit topic.

daytonawim

Mm, een puntdak op je platte dak, waarvoor heb je dat ding eigenlijk gemaakt als ik zo vrij mag zijn ?


razorx

#1561
@Wim: We kochten het huis zo. Het pyramidetje is wat groter dan het lijkt. Hierdoor oogt de woonkamer er onder erg ruimtelijk.

Met dank aan het mooie Hollandse weer: Thuisgekomen na het werk niet veel kunnen doen:
3/4 van de bitumen en kleefzooi en dakbeschot zijn verwijderd en vervangen door nieuw beschot.
Ik was nog net op tijd met het spijkeren van wat zeil tegen de hoosbui. Wat een zaadweer.

Nog even een fototje van het dak na voorzichtig er op te hebben geleund:


Tussen het rottende hout ontwaarde ik een aantal dodelijke schimmelsoorten en wat dieren die nog niet bekend zijn.
Een vereenzaamde Trilobiet zocht snel een veilig heenkomen.

Omdat het leven niet alleen maar kommer en kwel is:


Deze was zijn mamma kwijt. Maar snel onder een broedse kip gestopt met wat nep eieren.
Als hij wat aangesterkt is de nepeieren weg, gaan ze vanzelf samen de wereld ontdekken.
Zal wel goedkomen.

Mocht het een haantje zijn, zal hij wel snel in kipje veranderen met twee ervaren hanen in zijn buurt.  :evil:
(Cocq Henneman en Marquis de Calebas)

-edit- onder het eerder beschreven alu druip profiel komt uiteraard een bitumen slab.

Misha

#1562
Weet je zeker dat het niet een Cavia-in-disguise is ?
Dat de Cavia-die-niet-genoemd-mag-worden zich vergrepen heeft aan een van je kippen ?

Voorwaar, ik zend een wolf onder de schapen ? Een cavia onder uw kippen ?
:eusa_think:


Oja, die piramide op het dak is de tombe van Tut-an-Cavia, de egyptische cavia uit de onderwereld die verbannen is uit de Sahel naar het landelijk gelegen, pittoreske, Anton Pieck achtige Diemen.
Yits is eigenlijk een Powerslave (vrij naar Maiden) van Tut-an-Cavia die gehersenspoeld is en nu hij zich dingen begint te herinneren vervloekt is om tot in lengte van dagen aan zijn Volvo te sleutelen.

Die Volvo is ook niet toevallig, piramides zijn ook uit stenen gebouwd.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

razorx

#1563
@Misha: Ik lees dit met een grote grijns. tot ik besef dat het verhaal doorgaat.
Ik ben de zevende zoon van de zevende zoon. Zo is het geschreven, zo zal geschieden.

Ik moet wel zeggen dat ik met soms wat beter voel onder de piramide van Tut-an-Cavia.
Ik ben alleen wat bang dat de duistere krachten zich dan meester van me maken.

Je klaagt wel eens dat je de kracht mist, misschien is dat veiliger.

Mochten mensen deze wending van dit topic niet kunnen volgen: Er staan allerlei obscure boodschappen tussen de regels.  :eusa_shhh:

Praise the Cavia every day.

Ben


jrkalf

voorwaar Ben!, Geniaal begint niet eens te omvatten wat de kwaliteit van bovenstaande posts is ;D
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Ben

Citaat van: jrkalf op 08-08-2011 22:54:48
voorwaar Ben!, Geniaal begint niet eens te omvatten wat de kwaliteit van bovenstaande posts is ;D
Ik reken er op dat het boek voor Kerstmis in de boekhandel ligt.

daytonawim

Toch heb jij wel een handig blogje hoor  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

razorx

Hier spreekt Cavia Fluiterje via de account van Yits die net onwel geworden is.
Het Boek zal binnenkort voor een ieder beschikbaar gesteld worden via een kleine hersenimplant.

Binnenkort is er een Nationale Cavia Bijeenkomst. Wij verzoeken u vriendelijk niet aanwezig te zijn en rustig af te wachten.
Nadere instructies volgen.
Wij, de Nationale Cavia Assemblee raden u aan een piramidevormig voorwerp op uw hoofd te zetten en te wachten op verdere instructies.

daytonawim

 :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Onze Cavia verklaart u hierbij voor gek  ;D ;D

UserID6342


henry classic v70

Aaaahhhhhhhhhhh wat lief!!

Hoe zal zoiets smaken na een maand of 4/5 :evil:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Misha

 
1 En ik zag van het dak een beest opkomen, hebbende zeven hoofden en tien hoornen; en op zijn hoornen waren tien koninklijke hoeden, en op zijn hoofden was een naam van Alvin the Chipmunk. 

2 En het beest dat ik zag, was een Cavia gelijk, en zijn voeten als eens beers voeten, en zijn mond als de mond eens leeuws; en de lijnolie gaf hem zijn kracht, en zijn volvostoel en grote macht. 

3 En ik zag een van zijn tenen als door den schimmel gewond, en zijn schimmelwonde werd genezen; en Yits verwonderde zich achter het beest. 

4 En zij aanbaden den Bond van Cavia's die het beest macht gegeven had; en zij aanbaden de Cavia, zeggende: Wie is dit beest gelijk? wie kan krijg voeren tegen een Ledknaller?
 
5 En hetzelve werd een mond gegeven, om grote dingen en Yitslasteringen te spreken; en hetzelve werd macht gegeven, om zulks te doen, tot week 23 van jaar 1994..

6 En het opende zijn mond tot lastering tegen Yits, om zijn Volvo te lasteren, en een onderbuikstationairloopcultuur te veroorzaken

8 En allen, die een Volvo rijden, zullen dezelfde Cavia aanbidden, welker namen niet zijn geschreven in Vadis en Vida. 

9 Indien iemand oren heeft, die hore een hoog olieverbruik

10 Indien iemand een powerstage heeft, die gaat zelf aan de wandel; indien iemand met het een Mosselman zal rijden, die moet zelf een draagarm monteren. Hier is de lijdzaamheid en het geloof in goed gereedschap. 

11 En ik zag een ander beest uit de aarde opkomen, en het had twee oren, en vier poten en het blafte niet meer.

15 En hetzelve werd macht gegeven om het de dode hond een geest te geven, opdat het beeld van de Cavia ook zou spreken, en maken, dat allen, die imi-pegs niet zouden aanbidden, tweedehands ruitenwissers moesten monteren.

16 En het maakt, dat het aan allen, kleinen en groten, en rijken en armen, en vrijen en dienstknechten, een merkteken geve aan hun achterruit; 

17 En dat niemand mag kopen of verkopen zonder 10 zinnige posts te hebben geplaatst, dan die dat merkteken heeft, of den naam van de Cavia of de Hond, of het getal zijns naams. 

18 Hier is de wijsheid: die de custom mapping heeft, rekene het getal van het beest; want het is een getal eens wagens, en zijn getal is achthonderd en vijftig. 
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

KIM

Er is een groot poeet aan je verloren gegaan Misha  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Domaso

Misha, wat heb je gebruikt? ;)

Geweldige poëzie!  :eusa_clap:
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!