Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

yannickdv

Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

elianmars

yannickdv

Stamt ie af van de indianen? Of is t een Canadees?
Groet, Yannick
'21 - Skoda Octavia RS iV - Grijs - 55.000km (leasert)
'18 - VW Up! MoveUp 60pk - wit - 185.000km (voor de vrouw)
'99 - Volvo V70 2.5 10V Automaat - 421 DOP - 538.000km (hij is terug!)
'09 - BMW 520D E61, '06 - Volvo S60 2.4i, '97 - Volvo V70 T5 Frost Green

V70geRwin

Prachtig, een muziekje eronder en voila  :eusa_clap:

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Chevyeddy

'02 MB E500 (daily driver)
'98 Volvo s70r 2.3 AT, Mystic Silver (verkocht)
 ̶'̶9̶9̶ ̶V̶o̶l̶v̶o̶ ̶s̶7̶0̶ ̶2̶.̶4̶ ̶M̶T̶,̶ ̶M̶y̶s̶t̶i̶c̶ ̶S̶i̶l̶v̶e̶r̶ ̶(̶g̶e̶d̶e̶m̶o̶n̶t̶e̶e̶r̶d̶)̶
'79 Chevrolet El-camino LS 5.7 AT
'05 Ford Mustang convertible 4.0 AT

knoertS70

Citaat van: Chevyeddy op 13-04-2018 12:18:04
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-04-2018 12:16:58
Duivelse pagina dit (666) :o
En dat op vrijdag de 13e!

Volgens mij heeft Yits nog een zwarte kat ook.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

gero

Citaat van: razorx op 12-04-2018 23:14:55
Topsnelheid. Ineens herinnerde me ik iets uit 2007 van Whatchamacallit.:

Snelheid mijn vrienden is een relatief begrip, en bezien in dat licht is elke snelheid bereikt in een 850 een belevenis op zich. Het in fragmenten van seconden inmengen op het op zich vrij suffe rechterbaantje van bijvoorbeeld de A9 ter hoogte van Velsen kan ontaarden in verbijsterde blikken en krampende rechterkuiten bij het minder bedeelde volkje wat ons ruimte moet verlenen bij het invoegen op de snelweg. De lieden die zich bestuurder mogen noemen van " het gemiddelde" doen hun uiterste best om niet meer dan een uitstel tot invoegen te zijn en kunnen niet anders dan lijdzaam toezien om onze "gedateerde ruimteschepen" uiteindelijk voor te laten gaan. In de parkeergarage, waar de snelheden nog lager liggen zullen zij opnieuw een " minder fris riekend" stukje moeten inslikken omdat het geluid van onze bolides niet alleen normaal nadenken onmogelijk maakt, maar ook een gevoel van jalouzie losmaakt in de berijders van de gemiddelden.
Slechts op de snelweg, vergezeld van de door ons beminden, zal het zover komen dat het pedaal aan rechterzijde gelegen, tot aan de nok wordt ingetrapt en er inhaalslagen zonder grenzen worden gemaakt.
Uiteraard zullen er lieden aangewezen kunnen worden waarbij de afgunst op de gefronste tronies getekend zijn, maar ook bewonderende blikken kunnen ons deel zijn. Het maakt feitelijk niet uit bij welke snelheden een troef wordt behaald, als zij maar wordt behaald.
Als stelregel kan men, zonder scrupules, gerust aanhouden dat het van belang is om immer als eerste aan het stoplicht te staan gelijk een berijder van een motorfiets.
Het vertoon van vermogen hoeft niet, grommend in stilstand, in afwachting van groen, plaats te vinden, maar juist wel in het nauwelijks als eerste waarneembare zweempje van een afzwakkend rood.
Laat het duidelijk zijn dat het bezit, tijdelijk of niet, van een volvo, model 850, het de bestuurder ten alle tijde toestaat om onder alle omstandigheden met een, aan wanstaltigheid grenzende drang om als eerste te vertrekken en ook als eerste te eindigen.Elk ander voertuig hoort, en als men niet anders kan, mag er geweld, hetzij verbaal, hetzij lichamelijk, worden gebruikt om deze rechten te verdedigen. In geval dat er geen geweld wenselijk is, er geen ruimte voor schermutselingen is, of dat de zogeheten "dienaars van de wet" in de regio aktief zijn, is slechts diepgewortelde haat uw deel en dient er een later tijdstip afgewacht te worden.
Nimmer zult u, als berijder van het "edele metaal" een rookpluim in uw, door het leven geteisterde gelaat kunnen verdragen als u een oprechte 850 fanaat bent en ook als zodanig door het leven wilt gaan.
U, wordt door heren als ik, bezworen om het poot stijf te houden, op welke vorm van verharding van wegen van welke aard dan ook, zodat wij allen, fier kunnen beamen dat wij tot het gilde der 850 rijders behoren en als nooit tevoren, zelfs de begaande paden een nieuwe dimensie durven geven.
Gas, mijn companen in het kwaad, is ons motto!

Blijft het mooiste stukje proza op dit forum.  ;D

:eusa_clap: :eusa_clap:

MrCain

Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

razorx

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

razorx

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

razorx

Blijft geweldig. Meer dan dat. Ik heb ze een paar keer live gezien. Het volgende was toeval: Terwijl ze Afraid of the Dark speelden was er een maansverduistering.
Mooi hoor dat publiek. Grootouders, ouders en kinderen voor de zelfde heavy metal band.