T-Gul: Svensk Lycka

Gestart door R o b, 03-04-2008 09:01:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

M a r c

Oppervlakte snipje, kan geen kwaad en zul je ook niks van merken.  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

arjenT5R

ff een stukje met de handrem dr op gummen  ;D dan zie je dr nix meer van
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

R o b

#317
Citaat van: viking_in_shorts op 25-02-2009 18:40:19
Ik denk dat de band het gezicht van R O B gezien heeft en zich een barst geschrokken is ;D

Was waarschijnlijk compleet ontploft als ik ook nog een staartje had gehad eh!?  ;D :eusa_shhh:





Citaat van: arjenT5R op 25-02-2009 19:28:30
ff een stukje met de handrem dr op gummen  ;D dan zie je dr nix meer van

Hmmm...gave upgrade, bij stage 22 staat helaas "handrem op voorwielen" pas op het lijstje!  ;):

Citaat van: R o b op 24-02-2009 15:18:02
Dit is de band die linksvoor op de wagen lag....


Nog maar eens de band goed bekijken als de wielen terug van de spuiter zijn....denk idd dat ik ergens overheen gereden ben op m'n werk.

viking_in_shorts

Citaat van: R o b op 27-02-2009 10:15:21
Citaat van: viking_in_shorts op 25-02-2009 18:40:19
Ik denk dat de band het gezicht van R O B gezien heeft en zich een barst geschrokken is ;D

Was waarschijnlijk compleet ontploft als ik ook nog een staartje had gehad eh!?  ;D :eusa_shhh:


Wel met de tijd meegaan he?! Is al weeeeken geleden :eusa_whistle:

R o b

#319
De vermogensmeeting in Goes van afgelopen zaterdag 27 februari bracht weer wat nieuwe gegevens boven tafel. Het aantal pk's viel niet tegen, het koppel enigzins wel, maar ook de Air/Feul-ratio bleek niet echt lekker. Tot aan de 4500 toeren zit deze op 14. Hoger in de toerentallen gaat het pas naar acceptabele waarden.

218,2 pk aan de wielen en een max. koppel van 265,4 Nm. Dit is (218,2/85) x 100 = 256,7 pk aan de krukas.

De wagen heeft een of andere toekiwoekie re-map of chip. Vorige eigenaar heeft dit waarschijnlijk laten uitvoeren. Verder is de wagen standaard op een HPI luchtfilter, TME-catback en een chippie na dan.

Gezien de leeftijd en kilometerstand van het motortje toch geen slecht resultaat denk ik. Maar goed de A/F-ratio is niet helemaal gezond. Planken in z'n 4 of 5 met deze toerentallen is dus vanaf nu uit den boze.

De 18T conversie zal binnen een paar weken gebeuren....



Grootformaat: http://i472.photobucket.com/albums/rr88/RobClaassen/T-Gul/Vermogensmeetings/Goes%20feb%202009/DSC02728.jpg

Filmpie: http://www.youtube.com/watch?v=TYNn4iOh9_8

Was ook een mooi ritje terug op de snelweg met Thijs (V40) & Elsje (V70R)!  :eusa_clap:


Wout309t

#320
Citaat van: R o b op 03-03-2009 09:38:31
Dit is (218,2/85) x 100 = 256,7 pk aan de krukas.

218,2/.85 Gaat sneller Rob! :D

Edit: Net 4 minuten naar een roterend wiel zitten kijken :eusa_angel:
2011 V70 2.0T R-Design MT

R o b

Zou het!?

Kijk eerst eens 4 min naar dit roterend wiel en probeer het dan nog eens:



x = /   ;D

)()()sT


the boeat

 :eusa_whistle: 218,2 pk aan de wielen en een max. koppel van 265,4 Nm. Dit is (218,2/85) x 100 = 256,7 pk aan de krukas.  :eusa_clap:


R o b

#324
Een paar kilo's roest eruit........... ;D en wat alu erin!









De stofzuiger maar ff uit de kast gehaald hierna ...........


Eugene


If it's not blown, it sucks...

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Eugene

Citaat van: arjenT5R op 13-03-2009 23:42:19
foto's?
films?
meeeeeer  ;D

Eerst nog even de software laten aanpassen ;)

If it's not blown, it sucks...

the boeat


V70 classic

Nou op naar de 300 dan maar  ;D
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.