De mazoutkar en "wiedergutmachungs T-5R on air' en LE BONBONNE en Gaz

Gestart door darius, 23-01-2009 12:30:02

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Citaat van: FGG op 25-06-2009 11:32:05
Citaat van: Laserblue op 25-06-2009 11:18:36
Dit is persoonsafhankelijk (lichaamsmassa)

Ook gelul.

Citaat van: FGG op 25-06-2009 10:39:10
Ik drink niet. Zal ik eens 3 biertjes drinken en in jouw auto stappen? :eusa_eh:

Ik weeg 97kg.

Altijd al in een LBP willen rijden. :evil:

geen probleem  ;)

er staan er genoeg te koop en zijn nu goed betaalbaar  :P
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

darius

Ik trek het boete kleed aan, ik had niet moeten rijden. Jullie hebben daar gelijk in. Het is helaaeen harde les zo.

By dariusoosterbos, shot with NIKON D1X at 2009-06-25

Ik ben net gaan kijken ik heb niet geremd ben zo door een muur gereden, ik weet er nix meer van.
No show, only go.

viking_in_shorts

Gatver Darius, dat is niet mooi :o  (en ook niet goed : :eusa_naughty: )

Hoe komt het dat je door een muur heen bent gereden? Komt dat van die drie biertjes? Was je er met je kop niet goed bij? Of reed je gewoon veel te hard in een bekende omgeving wat icm die biertjes ervoor zorgde dat je alles onder / overschat hebt?

reneetje

Citaat van: darius op 25-06-2009 12:19:04
Ik trek het boete kleed aan, ik had niet moeten rijden. Jullie hebben daar gelijk in. Het is helaaeen harde les zo.
http://img229.imageshack.us/img229/1687/dsc1476.jpg
By dariusoosterbos, shot with NIKON D1X at 2009-06-25

Ik ben net gaan kijken ik heb niet geremd ben zo door een muur gereden, ik weet er nix meer van.

Da´s einde oefening  :-\

Maar , vertel es , hoe groot waren die 3 biertjes of was de schatting van 3 wat aan de lage kant ?

Als je dwars door een muur rijdt , dan weet je dat toch wel , ook na 3 biertjes toch?

Geen politie aan te pas gekomen dan?

iig , sterkte  :'(
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

UserID6342

Ben blij dat je, ondanks dat je fout zat, je zelf niets hebt.  Zonde van de auto.

rovelra

Balen man ...

Maar zoals al gezegd ben blij dat je zelf niks mankeert

Sterkte met het verwerken van dit VERLIES..........

thijsj

Ai da's erg zonde. Maar de passagiersairbag is afgegaan... had je een passagier bij je of gaat die automatisch ook af bij een frontale botsing?

Guido S70

Je bent in ieder geval een eerlijke gast, maar dat was me tijdens de zeemeeting ook al opgevallen. Je verschuilt je in ieder geval niet achter excuses. Les geleerd, gelukkig niet ten koste van anderen.

darius

Ok jongens ik weet dat het niet mag, waarschijnlijk zoals Viking Tim zegt het was hier om de hoek. De politie heeft me laten blazen en ik zat er net overheen. In de toekomst niet meer biertje en rijden  :eusa_snooty: ,,,,ook niet 1 zo,n R is zo rap ik heb me waarschijnlijk laten verassen..

Ps de auto is tegen een betonnen barrage gebotst, een soort muur van beton blokken.

O ja als iemand een leuke R weet met de kleur 427 het liefst..let me know
No show, only go.

Misha

Citaat van: Guido S70 op 25-06-2009 12:54:37
Je bent in ieder geval een eerlijke gast, maar dat was me tijdens de zeemeeting ook al opgevallen. Je verschuilt je in ieder geval niet achter excuses. Les geleerd, gelukkig niet ten koste van anderen.

Plus één.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

thijsj

Citaat van: Misha op 25-06-2009 13:06:57
Citaat van: Guido S70 op 25-06-2009 12:54:37
Plus één.
Idem, toch zonde van een 427R :-\
Citaat van: darius op 25-06-2009 13:01:26
O ja als iemand een leuke R weet met de kleur 427 het liefst..let me know
Deze, bijvoorbeeld.

Guido S70

Turbobiker

Zonde van je wagen, jammer dat het gebeurde. Sterkte met het zoeken naar een nieuwe. (sedan geen optie?)

Tja, drie biertjes? Stappen er hier genoeg vermoeid in de wagen (ook Florian!) en dat is minstens zo gevaarlijk. En dan zijn er genoeg mensen waar ik liever niet bij in stap omdat ik - ondanks dat ze zo een roze stukje plastic hebben - twijfel aan hun capaciteiten om zonder ongelukken door het verkeer te gaan.
De Tussenpaus

Turbobiker

De Tussenpaus

Turbobiker

Citaat van: thijsj op 25-06-2009 12:53:07
Ai da's erg zonde. Maar de passagiersairbag is afgegaan... had je een passagier bij je of gaat die automatisch ook af bij een frontale botsing?

Klapt er sowieso uit, maakt niet uit of er een passagier in die stoel zit.
De Tussenpaus