mijn 850/S70

Gestart door Sven850, 03-12-2009 14:13:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sven850

Op naar Griekenland, tot over 2 weken ;D 8)
XC40 T4 Recharge

JeroenV

Hey Sven,

Op vakantie,ik weet het maar bij deze toch de felicitaties.

Mooie auto man en uh... 2.5t is heerlijk :eusa_dance:

850Rule zal wel niet blij zijn,die wilde deze auto misschien ook wel kopen :eusa_naughty:

Sem

Citaat van: Sven850 op 28-05-2011 20:44:16
Weet iemand toevallig of de mistlampen die ik nu heb ook in een R-bumper passen? Scheelt weer als dat zo is.
Volgens mij wel. Alleen het plastic omhulsel hoef je niet te gebruiken dacht ik...  Misschien andere beugels, maar ik denk het niet.

elianmars

Citaat van: Sem op 31-05-2011 22:38:49
Citaat van: Sven850 op 28-05-2011 20:44:16
Weet iemand toevallig of de mistlampen die ik nu heb ook in een R-bumper passen? Scheelt weer als dat zo is.
Volgens mij wel. Alleen het plastic omhulsel hoef je niet te gebruiken dacht ik...  Misschien andere beugels, maar ik denk het niet.

Past zonder problemen. Ik heb ze ook gebruikt toen ik de R bumper monteerde.

Sven850

Zo weer eens een update.

De koelvloeistof lekkage bleek iets heftiger te zijn dan ik op het eerste moment dacht. Eerst ging het om bijna geen verlies, tot ik een keer zaterdags bij mijn ouders langs ging en mijn vader zei dat er iets lekte onder de auto. Dacht eerst dat het condens water van de airco was maar het was dus koelvloeistof. Eerst geprobeerd te vullen en dan in ieder geval nog naar huis te rijden (20km). Maar na 5 minuutjes was het er weer allemaal uit. Hij lekte dus op de aansluiting van de kachel en motor. Dat plaatje met de snelkoppelingen op het schutboord dus. Bij het vervangen bleken de O-ringen en plasticen ringen gewoon op te zijn. Vervangen en helemaal over :eusa_dance:.
Vervangen was wel wat meer werk dan ik hoopte, dacht namelijk dat het plaatje richting de motor eruit moest. Was handig geweest gezien de slangen daar flexibel zijn. Maar moest dus naar binnen en het werd dus toch wat meer werk dan gepland.


Handig zo'n vader als de handjes beginnen te verkrampen ;D

Deze week heb ik me bezig gehouden met het onderstel en de velgen. Moet zeggen dat ik er wel erg tevreden mee ben zo.



XC40 T4 Recharge

)()()sT

Goed bezig !!  :eusa_clap:

Ziet er heel netjes uit zo :)

Vulk


knip

ziet er prachtig uit,nou zie ik een voorbeeld hoe de mijne maandag wordt(dan iets lager nog) :eusa_dance:

mooi geheel,en fijne kleur :eusa_clap:

Sven850

Bedankt voor de reacties :D. Valt nu alleen wel erg op dat 1 van de chromen wielbouten zijn chrome een beetje kwijt is :eusa_shifty:

@knip: Wat voor verlaging komt er bij jou dan onder? Dit is namelijk een fk schroefset met 65mm verlaging icm 17'' pegs en naar mijn weten komen de meeste sets niet veel lager?
XC40 T4 Recharge

knip

sorry; dan maak ik een foutje,ik krijg een schroefset ook tot 65 -achter 50 maar dan met 18-inch.

kleur dop 421

groet

Sven850

Citaat van: knip op 22-06-2011 21:21:20
sorry; dan maak ik een foutje,ik krijg een schroefset ook tot 65 -achter 50 maar dan met 18-inch.

kleur dop 421

groet

Nice, ben benieuwd maar er zal dan nog wel een foto komen vermoed ik? :)
XC40 T4 Recharge

knip

maandag komen er pic's :eusa_dance:

Sven850

Weet iemand welke aansluitdiameter ik moet hebben voor een open luchtfilter voor op de s70? Er staat me iets van 63 mm bij..
XC40 T4 Recharge

bastiaan arissen

Damn ziet er echt goed uit die S70.  :eusa_clap:

Sven850

XC40 T4 Recharge