V40pokemon alias...

Gestart door v40pokemon, 08-01-2010 08:21:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

)()()sT

Citaat van: v40pokemon op 22-12-2010 14:08:06
Vanochtend in Moergestel geweest. Wat heerlijk om nu het pedaal wat dieper in te mogen trappen..
Ik hoop er nog lang plezier van te hebben :eusa_pray:

Mooi werk !
Je hebt natuurlijk nu een hoop geleerd, super dat ie weer lekker loopt. Ben jij nu van 2.0 naar 2.3 gegaan? Ja toch hè?

v40pokemon

Yep, van 2.0 naar 2.3 en meteen de upgrade naar dikke intercooler (met Samco), 16T én MTE. En misschien binnenkort nog een 3" DP ???
Morgen eerste ritje naar Duitsland  :evil:

Tim N


v40pokemon

Sinds afgelopen weekend is de R er definitief niet meer  :'(
hieronder wat pics wat dagje doorpezen oplevert:

met forumlid Stan81:


bij slopen hoor nu eenmaal rommel...


Snel nog de laatste brandstof eruit en geheel volgens ARBO  :evil:


Op naar de laatste rustplaats ;D


Mijn broer had de ruimte ter beschikking gesteld voor het slopen van de R en in ruil daarvoor mogen we de volgende keer meehelpen met de sloop van een 940GLT 2.0Turbo met champignongroei op het stuur  :eusa_sick:


en op termijn een blauwe 960 2.5 24V


Op naar het volgende project  :eusa_dance:











)()()sT



Ik neem aan dat het interieur er wel nog uitgegaan is?  :eusa_shifty: :D
En rijdt je 850 nu goed?

v40pokemon

#80
Citaat van: )()()sT op 17-01-2011 09:36:04
Ik neem aan dat het interieur er wel nog uitgegaan is?  :eusa_shifty: :D
Uiteraard! Ik moet kijken of ik het interieur zelf laat maken of het zo verkoop. De rechtervoorstoel is nl niet zo netjes meer...


Citaat van: )()()sT op 17-01-2011 09:36:04
En rijdt je 850 nu goed?
Er zijn nog wel een paar kleine dingen voor verbetering vatbaar, maar motorisch niet veel te klagen. Het blijft een gok zo'n 2e hands blok, maar het olieverbruik is normaal (± 1 liter op 6000km) en voor de trekkracht moet-ie nog een keer terug naar Moergestel  :eusa_dance:

Al met al een redelijk geslaagde operatie  :eusa_pray:

Tim N

Gefeliciteerd!! Mooi projectje zo hoor.

v40pokemon

#82
Ik heb geen weblog. Eigenlijk ook nooit overwogen, omdat ik niet echt projectauto's heb. Ik moet echter wel bekennen dat ik lekker bezig probeer te blijven, dus daarom post ik toch zo nu en dan hier wat. Omdat mijn T-5R momenteel naar behoren rijdt, ben ik maar weer eens mijn 'grenzen' gaan verleggen. En omdat foto's meer zeggen dan woorden  :eusa_whistle::


(Ik niet, maar Stan81 op de foto...)












stan81

De laatste aanwinst ziet er ook erg netjes uit. Wanneer gaan we klussen? Zal morgen eerst eens de S70 apk klaar maken...

v40pokemon

Komende weekend gaat er weer een motorswop de la S70 2.5T plaatsvinden. Tenminste als alle een beetje meezit moet dat in 2 dagen helemaal afgerond zijn. De donor krijgt eerst een opfrisbeurt van alles wat draait, al is dit blokje zo mooi droog en loopt het zo lekker!.  :eusa_dance:

Spin!

Hmmmz, wat ga je met de bijrijderstoel doen van die KinkieWinkie pearle 854? ;D

www.vm-parts.nl

v40pokemon

Citaat van: Spin! op 01-03-2011 11:11:30
Hmmmz, wat ga je met de bijrijderstoel doen van die KinkieWinkie pearle 854? ;D
The Purple Lady gaat geheel gestript worden  ::) Ik dacht toch echt dat het grijs leder was, maar als ik de foto's zo zie lijkt het wel zwart. Ik zal vanavond 's ff kijken en zie je PB wel verschijnen  ;D

v40pokemon

#87
Nou we zijn al weer een hele tijd verder. Omdat er over de T-5R weinig te vertellen is, ga ik maar ff verder met een nieuw projectje wat ik afgelopen week samen met Stan81 heb aangeschaft.
Een originele NL T-5R. In redelijk nette staat, wel wat werk, maar daar was de prijs ook naar. Verder ben ik ook met mijn baas een beetje aan het discussiëren over de lease van de T-5R. Uiteindelijk zijn de maandelijkse kosten niet zo gunstig als hij dacht, maar over de bijtelling heb ik geen klagen  ;D

Een paar pics van de nieuwe aanwinst:


Volledig gedocumenteerd vanaf 1e eigenaar. De Titan's ontbreken, maar verder een complete en nette auto.





UserID6342

Het is een mooie auto Pepijn en Stan, groot gelijk dat jullie die opknappen.  Moet ook makkelijk kunnen.  ;D

stan81

Citaat van: Dirk342 op 15-05-2011 09:15:55
Het is een mooie auto Pepijn en Stan, groot gelijk dat jullie die opknappen.  Moet ook makkelijk kunnen.  ;D

Dit weekend is nuttig besteed. We zijn al een heel eind gekomen met deze wagen en wat andere kleine projectjes die dan steeds tussendoor komen. Redelijk mazzel gehad ook met het weer, toch eens een verhoogd dak en electra op mijn garagebox maken, dan kunnen we daar klussen. :)