V40pokemon alias...

Gestart door v40pokemon, 08-01-2010 08:21:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

v40pokemon

Ik moet zeggen dat mijn huidige ervaring met buitenlandauto's goed is. Ik zou het in ieder geval een 2de keer weer zo doen.

v40pokemon

De kogel is door de kerk. De 854R wordt definitief GEHEEL gestript. Komende zaterdag zal het gebeuren  :eusa_shhh:

dat is dus een R minder op de weg  :-\ :'(

v40pokemon

Citaat van: v40pokemon op 01-12-2010 10:11:41
De kogel is door de kerk. De 854R wordt definitief GEHEEL gestript. Komende zaterdag zal het gebeuren  :eusa_shhh:

Een paar sfeerplaatjes:

de donor samen met forumlid Stan81


het front hóeft er niet af, maar het werkt een stuk gemakkelijker!


als je het subframe laat zakken, dan komt het er zo uit. helaas geen andere foto; iemand moest zich juist op dat moment vooroverbuigen  :eusa_wall:


met het oog op het milieu: eerst even afzuigen  :eusa_whistle:


Verder zijn we niet gekomen. Ik hoop deze week het blok uit de T-5R te trekken en dan komend weekend in ieder geval het donorblok helemaal fris te maken met nieuwe turbo, pakkingen, etc.

wordt vervolgd!


)()()sT

Goed bezig geweest!
Misschien een idee om je draadje naar "weblog" te laten verplaatsen?

:D

stan81

Het is stiekem toch iets meer werk dan verwacht. Eens kijken of monteren net zo goed verloopt als het demonteren ;)

v40pokemon

Citaat van: )()()sT op 06-12-2010 08:24:47
Goed bezig geweest!
Misschien een idee om je draadje naar "weblog" te laten verplaatsen?

:D

Dan voel ik me weer verplicht zoveel bij te houden. Ik wil er eigenlijk voorlopig(op een paar kleine dingen na) vanaf zijn als dit karwei klaar is.

ik heb nog 1 pic:




wepster

die Zullen ze niet jatten ;D

v40pokemon

Je zult versteld staan. Ze doen tegenwoordig hele gekke dingen  ;D

v40pokemon

De werkzaamheden liggen tijdelijk een beetje stil wegens het wachten op onderdelen, maar wat we alvast wel hebben gedaan; het donorblok voorzien van een nieuwe riem met rollen en waterpomp, diverse keerringen, nieuwe ontsteking.
Het wachten is op: 16T & koppelingset...


Het 'oude' blok had behalve een paar deuken in de zuigers (slecht zichtbaar op foto) tevens behoorlijk wat speling in de cilinderbus. De cilinderwanden zijn mooi, maar ik wil eigenlijk het blok nog verder ontleden, omdat ik denk aan behoorlijk wat blow-by (de oorzaak van de carterdruk???)




v40pokemon

We zijn weer een week verder. Alle onderdelen zijn uiteindelijk nog gekomen en alles zit in elkaar. De wagen loopt! Alleen morgenvroeg nog even naar de 'doktor' om de software aan te passen..  :eusa_dance:

Nog een paar pics:





Ludo

Dat ziet er weer goed uit.  :eusa_clap:
Heb je de R koppeling genomen, of iets anders?.
De koplampen zou ik tegen morgenvroeg ook nog even monteren, dat is wel handig op straat.  :evil:

v40pokemon

#71
Citaat van: Ludo op 21-12-2010 17:44:19
Dat ziet er weer goed uit.  :eusa_clap:
Heb je de R koppeling genomen, of iets anders?.
De koplampen zou ik tegen morgenvroeg ook nog even monteren, dat is wel handig op straat.  :evil:
ik vertrek pas als het licht is ;)
Ik heb inderdaad gekozen voor de R-koppeling. Verder zit er een dikke intercooler in en een nieuwe 16T. Nu maar hopen dat het allemaal goed blijft...

stan81

Met onze kennis en kunde moet dat allemaal zo goed zijn nu dat het voorlopig niet meer stuk gaat. Was een leuk "klusje"

v40pokemon

Vanochtend in Moergestel geweest. Wat heerlijk om nu het pedaal wat dieper in te mogen trappen..
Ik hoop er nog lang plezier van te hebben :eusa_pray:

UserID6342

Mooi en heel fijn dat tie weer goed loopt !