Over de Fryske 2.5D-'wannabee'-R, en de XC

Gestart door Hiker, 19-01-2010 21:04:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

daytonawim


Sbv

Citaat van: Hiker op 26-07-2011 21:54:28
Heb een mail terug: hij houdt ze liever bij het interieur voor onder de €400,-

Mail gestuurd wat dat interieur compleet moet kosten......Ik vrees te veel.....

Wat anders (Sbv)...hebben we zaterdag de hele dash eruit, rij ik vanmorgen de parkeergarage in Arnhem binnen....is de  verlichting (temp.kant) van de dash stuk  :eusa_wall: :eusa_wall:........Klusje voor na de vakantie.....


Hebben we weer een klusje te doen.
Geef eens een tik op de boven plaat van dashbord, misschien gaan de lampen dan aan

Hiker

CiteerGeef eens een tik op de boven plaat van dashbord, misschien gaan de lampen dan aan

will do

will report

CiteerHebben we weer een klusje te doen.

Gelukkig heb ik dan nog een leder-set in de handel...dat wil vast wel iemand hebben.. :)

ps: ook lekker die xenon......wanneer rij ik nou deze periode on het donker.... :eusa_think:
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Ik zou zeggen, ga nu eens lekker een rondje rijden. In Barendrecht is het nu donker, maar mogelijk in het hoge noorden nog niet helemaal

Hiker

Nee, ik zie nog zonneschijn boven de wolken.  ;D
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Hiker

mocht dat interieur wat worden, hoop ik niet dat het een zilvergrijze R is........
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Mooi donker interieur erin en dan klaar. Oja nog een R voorbumper

elianmars

Ik hoor het al, San. Het wordt tijd om weer een R uit Engeland te gaan halen  ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 27-07-2011 00:18:47
Ik hoor het al, San. Het wordt tijd om weer een R uit Engeland te gaan halen  ;D
Ga eens zoeken dan ...Het wordt wel weer tijd voor een leuk klusje

daytonawim

Tja heb daar ook al een paar keer over nagedacht  ;D

Maar eh dan heb je nog steeds de verkeerde deurpanelen  :eusa_whistle:

maartendeb

Citaat van: Sbv op 27-07-2011 08:14:34
Citaat van: elianmars op 27-07-2011 00:18:47
Ik hoor het al, San. Het wordt tijd om weer een R uit Engeland te gaan halen  ;D
Ga eens zoeken dan ...Het wordt wel weer tijd voor een leuk klusje

Als het er een met blauwe kleppendeksel wordt, mag ik dan dibs op de motor?  :eusa_pray: :eusa_drool:

maartendeb

Citaat van: daytonawim op 27-07-2011 08:52:19

Maar eh dan heb je nog steeds de verkeerde deurpanelen  :eusa_whistle:

Op zich hoef je alleen die van de bijrijder (LHD) erbij te scoren. Ja of je kan ermee leven dat er aan de bijrijderskant ook een spiegelstelknop/tankdopknop (is wel Jan des Bouvrie proof). 

Hiker

Hij wil €950 voor het interieur hebben......da's mij nu effe te veel zo voor de vakantie. En het is niet naast de deur.....

Eerst maar eens weer wat rondrijden! naar CH
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Citaat van: Hiker op 27-07-2011 10:01:53
Hij wil €950 voor het interieur hebben......da's mij nu effe te veel zo voor de vakantie. En het is niet naast de deur.....

Eerst maar eens weer wat rondrijden! naar CH
Hahaha de grappenmaker.
Dan moet het in perfecte staat zijn met deurpanelen etc erbij dan mogelijk, maar zelfs dan nog een het royaal betaald.

Ik denk 5-600 voor een het interieur en dan moet het al netjes zijn

maartendeb

Ik heb €500 betaald bij Verwijst voor een knap Engels interieur met panelen.