Blogje over V70N D5

Gestart door grijzev70tdi, 04-05-2010 23:53:36

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Er is meer ;D

Heel klein stukje van de tuin

Zijkant huis
Grolsch, het klinkt al lekkerder

arjen850

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-06-2011 21:04:04
Ik weet niet meer of ik in je blog heb gelezen waar je zit in Zweden. Als je in Värmland zit is het al gauw een uurtje of 4 a 5. Moeten we maar even zien of het past, anders heb ik nog kennissen met een huisje op een camping in Lochem zitten. Die heb ik ook al twee jaar niet meer opgezocht... Komt goed dus :-)

Ewøut

Aha, dan zit je hier ook in de buurt ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: arjen850 op 14-06-2011 21:10:28
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-06-2011 21:04:04
Ik weet niet meer of ik in je blog heb gelezen waar je zit in Zweden. Als je in Värmland zit is het al gauw een uurtje of 4 a 5. Moeten we maar even zien of het past, anders heb ik nog kennissen met een huisje op een camping in Lochem zitten. Die heb ik ook al twee jaar niet meer opgezocht... Komt goed dus :-)

Ewøut

Aha, dan zit je hier ook in de buurt ;D

Maar bij jou zie ik alleen maar 'Gelderland' staan, en laat dat nou net niet de kleinste provincie van Nederland zijn. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Vanavond begonnen met het schoonmaken van de N. Morgen beginnen met poetsen. Is hard nodig. Is hij voor de vakantie volgende week weer strak (hoop ik :eusa_shifty: :eusa_whistle:) Heb al stuk of wat foto's gemaakt van voor de tijd. Morgen eind van de middag even naar een mooie locatie om foto's te maken ::)

grijzev70tdi

Hij is klaar  :D

Ben aardig tevreden over het resultaat. Het kan waarschijnlijk nog wel mooier, als ik ga kleien enzo. heb hem in de was gezet en alle teer van de bumpers en duren af (me vader was door een weg gereden die nog niet helemaal klaar was in Zweden :eusa_doh:).
'
Voor:

Foto's van voor komen eraan, photobucked werkt niet mee :(

Hij staat er weer strak bij :D

Foto's zijn niet geweldig. Moeders had de spiegelreflex mee genomen, dus moest foto's maken met een canon die het niet helemaal op een rijtje heeft :-\

)()()sT

Tijd voor een spoilert.

:evil:;D

Ow nee, dat mocht niet.... Maar hij glimt goed. De mijne glimt ook..... van de regen  :eusa_sick:

grijzev70tdi

Spoilert mag inderdaad niet >:( Of moet er tegen aan lopen in de goede kleur, maar die kans is wel heel klein :(

Ewout Schalkwijk

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Mag je de mijne ook eens doen, gooi ik een BBQ maaltijd in de strijd  ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

grijzev70tdi

Moet ik de spullen mee nemen naar Noorwegen?  ;D

The Volvoboy

Ziet er weer knap uit!! Ik zeg, dakrails en spoilert erop en hij is af ;) (zijn dat trouwens nou 16 inch Amalthea's ofzo? ??? )
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

The Volvoboy

En o ja, als er gepoetst moet worden ben ik graag van de partij :D
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km

grijzev70tdi

Citaat van: The Volvoboy op 25-06-2011 23:51:36
Ziet er weer knap uit!! Ik zeg, dakrails en spoilert erop en hij is af ;) (zijn dat trouwens nou 16 inch Amalthea's ofzo? ??? )

Ik zeg spoilert  ;D

Uhm ze zijn niet orgineel volvo, zitten ook centreerringen tussen. Maar Dat is een verhaal apart :-\

The Volvoboy

Ik zag niet dat het geen originele waren (heb wel eens anders gezien, 15 inch columba's bijv.)

grijzev70tdi

Wist ik eerst ook nog niet, pas met balanceren zag ik het.

Het verhaal apart: Hij trilde een beetje rond de 120, niet echt storend maar fijn is het niet. Wielen gebalanceerd. Merkte dat de centreerringen wel erg makkelijk eraf vielen. Dus niet goed centreren op de naaf. En dat betekend trillingen. Dus dacht even een paar nieuwe ringen halen, probleem klaar. Plaatselijk bandenboer had ze niet, dus even op en neer naar Hengelo. Oude ring mee genomen voor de maat. Ringen meegenomen en thuis even proberen. Grrr past niet.... >:( >:( Nummers zijn het zelfde :-\ Blijkt dat ze die andere dus al hebben bewerkt en daarom niet goed passen >:( Ze passen niet goed om de naaf, zijn smaller. Eentje dus zelf ook maar beetje bewerkt, dat hij er strak om heen ging. Maar bij het demonteren van de remschijf achter is hij niet heel gebleven. Dus de oude er maar weer opgezet.
Binnenkort maar eens op zoek naar de goede ringen en op locatie passen :D

grijzev70tdi

Citaat van: The Volvoboy op 25-06-2011 23:52:44
En o ja, als er gepoetst moet worden ben ik graag van de partij :D

Had je maar hier heen moeten komen ;D ;D