Blogje over V70N D5

Gestart door grijzev70tdi, 04-05-2010 23:53:36

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Aah oke. Wij gaan met een ander D5, AWD sport edition. Komt dus ook wel goed!!
Misschien zie ik hem nog wel ergens staan op een parkeerplaats! ;D

Groet jasper
Grolsch, het klinkt al lekkerder

)()()sT

Citaat van: grijzev70tdi op 24-12-2010 15:06:37
Yes, we hebben een Busje kunnen vinden, dus we kunnen weer vedder.
Maandag of dinsdag de D5 weer ophalen hoop ik.

Groet Jasper

:eusa_dance:

Wel mooi dat ie het weer doet, en een leuk huis  8)

grijzev70tdi

Dank je, zijn er zelf ook erg blij mee

Gouden Koets

Citaat van: grijzev70tdi op 04-01-2011 18:14:57
Ik weet het ja, ik ook weer. Je wou een kaartje hebben van de rally toch, en waar Collins crest precies was?
Ik heb wat van de internetsite gehaald: http://www.rallysweden.com/wp-content/uploads/Rally-Sweden-Rally-Guide-1-2011.pdf
is een PDF bestand. op pagina 18 staan de kaartjes.

Groet Jasper
ps. gaan jullie met de T-5?

Jasper bedankt voor de informatie. Zal het eens bestuderen. Zoals Tom al zei gaan we idd met mijn auto. Heb alleen geen AWD, ook geen standkachel trouwens  :o Naja we zien wel  ;D Ik volg zo af en toe het weer in Hagfors via weeronline.nl en zie dan via de webcam dat er een behoorlijk pak sneeuw ligt  ;D dat word sneeuw schuiven met mn lage bumpert :o

grijzev70tdi

Er lag idd aardig wat sneeuw, zie mijn foto's in deze Blog. Wat trouwens wel erg leuk is en wij misschien ook gaan doen is over een meer heen rijden met de auto. Er zijn speciale banen voor gemaakt. Het ijs is dik genoeg (cm of 60/70) dus daar kan makkelijk een auto over heen rijden. Doen ze daar wel vaker met oude 240. Maar zal met een AWD toch ook wel lukken ;D

Wegen zijn trouwens goed schoon, kan er met normale snelheid over heen rijden. Gemiddelde tempratuur s' nachts was -20 maar de -30 hebben we ook wel gehad. Over dag gemiddeld -5 tot -10.

Groet Jasper

grijzev70tdi

Vanmiddag de volvo even gewassen, dit keer bij een wasbox, doe ik normaal nooit alleen was nu wel makkelijk ivm de pekel. Hij ziet er weer schoon uit.
Maar ik zag wel dat hij wel weer gepoetst mag worden ;) Borculo niet antraciet? ;)

Groet Jasper

antraciet

grijzev70tdi

Vandaag de binnenkant maar een beetje uitgemest, ziet er weer netjes uit
Het airco paneel zit weer goed, zat een niet netjes ten op zichte van de radio, kon makkelijk terug worden gedrukt

en onder kap ook beetje schoon gemaakt

En datail foto'tje

En ik zag dat bij de passagiers kant in het dashboard een wel vreemds iets zat/zit
De foto's zijn niet super, het zit aan de zijkant van het dashboard. Net of het warm geweest is daar.

En in Zweden bij de Biltema nog een setje lampjes gehaald, voor 13 euro is het altijd wel makkelijk

Groet Jasper

grijzev70tdi

Foto's zijn echt  :eusa_snooty: :eusa_wall: met deze nokia, samsung star maakte betere foto's

elianmars

Ik vind het helemaal geen slechte foto's. Alleen de tweede is iets bewogen, lijkt het.

Wat betreft dat "losse" plekje op de middenconsole, ik denk dat daar ooit iets op geplakt heeft gezeten en een beetje te hard is los getrokken, waardoor de bovenlaag is los gekomen.

grijzev70tdi

Dat zou ook maar zo kunnen, zou je dat nog mooi kunnen krijgen?

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 16-01-2011 21:21:27
Dat zou ook maar zo kunnen, zou je dat nog mooi kunnen krijgen?

Als het echt los zit, zou je kunnen proberen om met een injectienaald een beetje lijm er onder te spuiten.

)()()sT

Citaat van: grijzev70tdi op 16-01-2011 21:17:24
Foto's zijn echt  :eusa_snooty: :eusa_wall: met deze nokia, samsung star maakte betere foto's

Heb je wel eens met een iPhone een foto gemaakt? ;D

grijzev70tdi

het zit wel echt los ja, zal het zaterdag eens rustig proberen. Hij moet toch nog een beurt hebben  :eusa_shifty:

grijzev70tdi

Citaat van: )()()sT op 16-01-2011 21:23:24
Citaat van: grijzev70tdi op 16-01-2011 21:17:24

Heb je wel eens met een iPhone een foto gemaakt? ;D

Niet gemaakt, wel gezien. Dat is echt bagger ja