CY Chiquita and brothers

Gestart door maruska, 05-08-2010 18:15:12

Vorige topic - Volgende topic

maruska

ach henry.. ik heb hem besteld omdat ik niet zeker weet hoe goed de donor stoel is.. En het is af en toe echt wel lekker warme billen en rug te krijgen ;D
Ik zie het wel, als het binnen is, ga ik met de operatie stoel vernieuwen aan de gang (donor), en dan eens omwisselen en proberen.
1. leer laten maken (lees naden weer aan elkaar laten stikken)
2. leer schoonmaken en nalopen op scheurtjes na stikken
3. zitting uitproberen van donor als alles weer vast zit.
4. huidige stoel demonteren

Voorlopig is alleen de zitting noodzakelijk, hoewel er ook een probleempje zit met de verstelling. Maar dat schijnt vaker voor te komen. Kwestie van de rugleuning openmaken en eea even aanpassen. Anders de complete donor erin.

Ik heb genoeg spul om uit te proberen, en een alternatieve auto om te pakken als het niet in een dagje gaat.
Zolang de automaat nog niet weg is.....
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

maruska

Gelijk maar weer even een projectje opgepakt die nog lag : achterbank verwarming. Inmiddels heb ik de partnummers gevonden van de spullen die je nodig hebt.

9128541-1 Switch - die had ik al eerder eens van de demontage.
9128542-9 Switch - idem
9148513-6 Harness - kabel van de gele stekker bij asbak naar achteren
3523201-6 Relay - relais 214. eerst morgen eens kijken of ik die wel heb, anders in mp te koop vragen ;D
9132197-6 heater element 2 required (vervangen door 9206880, 81)
9138876-9 heater element 2 required (vervangen door 9206882)

dus in principe zou ik er moeten zijn met het relais en de kabelboom.. eerst maar eens vragen wat dat gaat kosten, vooral die kabelboom.
Wat zullen mijn maten dat heerlijk vinden, warme billen en rug als we weer naar Stuttgart zoefen ;D

Wat er ook nog gedaan gaat worden : radio
Er zit nu een sc-80x in, die geeft gewoon geluid.
Maar ik heb een tijdje terug een 901 aangeschaft via een forumlid, maar krijg hem nog niet aan de praat. In principe moet deze werken met de versterker die achter de asbak zit, maar ook een 900 die ik nog heb liggen wil geen geluid geven
T-5R

elianmars

Citaat van: maruska op 09-03-2012 19:27:15
Gelijk maar weer even een projectje opgepakt die nog lag : achterbank verwarming.

Je wilt de spullen die op de achterbank liggen vorstvij kunnen bewaren?  ;D

maruska

Vooralsnog is de handbak nu lekker leeg. Er ligt welgeteld 1 bidon in, en een accustarter. Voor de rest is hij leeg, en schoon ;D
T-5R

maruska

Gisteren in de zon maar weer eens wat verder schoongemaakt. In de automaat was door een vorige eigenaar alle bekabeling gelegd voor extra geluids modules achterin.. Aangezien ik het graag schoon zie, en geen losse kabels wil hebben, maar eens flink alles er netjes uitgewerkt. Los liggende stekkers en draadjes zo goed als mogelijk weggehaald of afge"dopt". Ook nog even een andere accu gehaald bij de dealer hier, dus Hans krijgt zn voor tijdelijk gebruik geleverde accu netjes weer terug. Nogmaals dank voor het lenen Hans !

Ook maar vast weer op de toyota de winterbandjes eraf gehaald en op zomer slofjes gezet.. wat zijn dat toch kleine bandjes  :eusa_sick: (145/70 oid)

Moet nog even bedenken wat ik met de audio ga doen in de handbak.. Sowieso de cd wisselaar plaatsen, moet alleen nog even de beugeltjes bestellen. Daarna gewoon maar vast de bekabeling weer leggen. Maar voorlopig krijg ik de sc-900 en 901 niet aan de praat.. Met en zonder de versterker die in de beide auto's ligt..
Misschien kan ik onder de wisselaar bak eea wegstoppen, daar zit nog best wat ruimte onder.

Als het niet gaat/past, dan gaat alles gewoon weer de verkoop in. Moet niet teveel op de plank houden  :evil:
T-5R

Sbv

code van radio heb je neem ik aan. Ik wil wel even bijspringen met de audio etc, laat maar even weten dan

maruska

doe we wel even een keer als je weer helemaal terug bent, en er klaar voor bent ;D
T-5R

Sbv

Taranis

maruska

ah, jij komt dus ook helpen Ronaldus ? Of blijf je slapen bij de nijntjes ?
@Sander, ik neem nog wel ff contact op.
T-5R

Taranis

Helaas, ik heb zondag een bierfestival. Dus én niet slapen bij de nijntjes én niet helpen :P

maruska

Lol, thuiskomen en gelijk zuipen.. Had de zweedse variant van de korte broek geen alcohol in huis ? ;D
T-5R

Taranis

Hebben we zelf meegenomen ;D (en meer dan voldoende genuttigd ook :P )

Sbv

Citaat van: maruska op 16-03-2012 18:58:05
ah, jij komt dus ook helpen Ronaldus ? Of blijf je slapen bij de nijntjes ?
@Sander, ik neem nog wel ff contact op.
Okidokie

maruska

En de audio doet het weer. Dankzij een lossig contactpuntje.. Nu werkt alles weer naar behoren, en dus ook weer de externe versterker teruggebouwd. Volgende klus is het mooi weg werken van de cd-wisselaar kabel.
T-5R