Advies verlagen

Gestart door niwesa, 27-09-2010 10:22:24

Vorige topic - Volgende topic

rovelra

Moet ik wel nog effe vermelden dat dit op een brug is gebeurd met lucht gereedsschap erbij !!!

niwesa

Heb al een sleutelplekje gevonden. Veerspanners kan ik lenen. Vind het overigens niet erg als ik er een dag mee bezig zou zijn.

Moeten de veerpoten overigens helemaal los of kun je die laten zakken?
Verkoopt helaas zijn mooie V70

daytonawim

Let wel op dat je spanners lang genoeg zijn, om de veren te kunnen ontspannen :-)

verburgh

Hoe oud zijn je dempers die je nu heb ? weet niet of ze het wel lekker vinden om 40mm lager te gaan,

Drie boutjes los bij je veerpoten en twee bij het fuseelichaam dan kan je de demper uitnemen. en je end link los.

darius

:eusa_snooty: :eusa_snooty:

By dariusoosterbos at 2010-08-18

;D ;D ;D  goed advies  :o
No show, only go.

rovelra

Toppie Darius !! Dit is de mooiste verlaging van het forum!!

niwesa

CiteerHoe oud zijn je dempers die je nu heb ? weet niet of ze het wel lekker vinden om 40mm lager te gaan,

Geen idee, hoe oud ze zijn. We zullen het wel merken, ga ze nog niet op voorhand vervangen.

darius

Citaat van: niwesa op 12-10-2010 15:43:25
CiteerHoe oud zijn je dempers die je nu heb ? weet niet of ze het wel lekker vinden om 40mm lager te gaan,

Geen idee, hoe oud ze zijn. We zullen het wel merken, ga ze nog niet op voorhand vervangen.

Heb eventueel nog origineel t-5r verlaging liggen met alles compleet erbij..
No show, only go.

verburgh

En je hebt geen nivomats weet je ook niet wat eronder zit ? je heb dempers die met 40mm verlaging met inveren op de begrenzers komen en dat rij niet lekker ;)

niwesa

Bij Stroeve staat vermeld dat je deze APEX veren kunt gebruiken i.c.m. de standaard schokbrekers. Volgens mij hebben meerder mensen dat hier op het forum toch?

CiteerHeb eventueel nog origineel t-5r verlaging liggen met alles compleet erbij..

Maar ik heb ze nu reeds besteld.

jrs2k3

Citaat van: niwesa op 12-10-2010 15:55:57
Bij Stroeve staat vermeld dat je deze APEX veren kunt gebruiken i.c.m. de standaard schokbrekers. Volgens mij hebben meerder mensen dat hier op het forum toch?

CiteerHeb eventueel nog origineel t-5r verlaging liggen met alles compleet erbij..

Maar ik heb ze nu reeds besteld.

Ik heb alleen voor apex veren in combinatie inderdaad met standaard dempers.

niwesa

Dan ga ik er van uit dat dat bij mij ook gaat werken. We zullen zien.  :eusa_eh:

)()()sT

Tot 40mm. verlaging kun je idd. wel gaan met ori schokbrekers... Als ze dan aan vervanging toe zijn kun je altijd een schokbreker-geschikt-voor-de-af-fabriek-verlaagde onderstellen (-15mm.) monteren...

Bij de 850 heb ik ook de ori. schokbrekers laten zitten en ging van zo:

naar:

8)

elianmars

Citaat van: rovelra op 12-10-2010 15:13:50
Half uurtje per kant !!! Indien men de juiste veer spanners heeft.
We hebben die van joost ook binnen het uur gedaan !!!

Voor en achter?
Het is sowieso te hopen dat alles goed los wil. Het kan nog wel eens vast zitten.

rovelra

Citaat van: elianmars op 12-10-2010 18:40:35
Citaat van: rovelra op 12-10-2010 15:13:50
Half uurtje per kant !!! Indien men de juiste veer spanners heeft.
We hebben die van joost ook binnen het uur gedaan !!!

Voor en achter?
Het is sowieso te hopen dat alles goed los wil. Het kan nog wel eens vast zitten.

Voor alleen , maar achter vallen ze er al bijna uit als je een schokdemper los draait( bij de estate dan weliswaar )