Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

fbm

Teddy, het ziet er super netjes uit!  :eusa_clap:

Citaat van: peteRRR op 27-12-2010 13:10:20
Als fbm zijn car nou ook doet,kunnen we een meet houden :D

Kijk is naar buiten, je denkt toch niet dat ik nu buiten ook maar iets ga doen aan de 850!  :eusa_snooty:

Jelmar

850R

peteRRR

Citaat van: fbm op 27-12-2010 22:16:29
Teddy, het ziet er super netjes uit!  :eusa_clap:

Citaat van: peteRRR op 27-12-2010 13:10:20
Als fbm zijn car nou ook doet,kunnen we een meet houden :D

Kijk is naar buiten, je denkt toch niet dat ik nu buiten ook maar iets ga doen aan de 850!  :eusa_snooty:

Essentie is dat als jij je auto ook af hebt,het leuk is een keer een meet te doen Remco  ;)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

UserID6342

Kijkt zo erg netjes Teddy, knap gedaan.  ben erg benieuwd om de auto IRL te zien.

The Saint

Erg fraai, en nog veel knapper dat je dat zelf gedaan hebt!
No shirt no shoes, no pinball

Sem

Zo Tedtie...  Man wat ziet het er gezellig uit in je auto! Zeker met dit winterse weer erg welkom! Petje af voor je doorzettingsvermogen. Ik kom van de week wel ff kijken hoe het er reallife uitziet... ben benieuwd naar je "knuffel-plafond".

Teddy81

Dat is goed hoor Sem, van harte welkom! ;)

jrkalf

Erg mooi geworden Teddy! Geef je ook bekledingscursussen? ;D
Dit brengt me ook wel op ideeen om nog eens wat te verversen in de auto.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

peteRRR

Citaat van: Teddy81 op 27-12-2010 12:18:55

I Oh ja, ik maak wel binnenkort wat ECHTE foto's want ze zijn wel heel slecht geworden vandaag. 

Foto,s,foto,s,foto,s ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

Nogsteeds geen goede foto's. Moet ik eerst tijd hebben om de auto schoon te maken van binnen, wassen van buiten en dan moet het weer ook nog goed zijn.
Dus... nog even geduld hebben! ;D

StefanCJ

Teddy81

En hier zijn ze dan, de goede foto's!  ;D

:eusa_dance:

KIM

Ewout Schalkwijk

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: Kan er niks anders van maken. Gewoonweg prachtig. Bei de weej, wat is dat kastje achter je binnenspiegel tegen je voorruit?
Denk je dat het mooi is om ook je bovendek van je dash te bekleden?

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo