Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

Douwe stond hier voor de deur vanavond om wat spulletjes mee te nemen naar Jack.
Dat levert ie zondag af.  :eusa_clap:  Kon niet eerder, 't was iets met vrij weekend, kratten Grolsch en een gasfles ;D )

Dus aan de slag straks Jack!

Jack v

Citaat van: Hans Duiven op 27-07-2013 00:17:56
Douwe stond hier voor de deur vanavond om wat spulletjes mee te nemen naar Jack.
Dat levert ie zondag af.  :eusa_clap:  Kon niet eerder, 't was iets met vrij weekend, kratten Grolsch en een gasfles ;D )

komt goe jonguh :D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Hans Duiven

Citaat van: Jack v op 27-07-2013 00:26:44
Citaat van: Hans Duiven op 27-07-2013 00:17:56

komt goe jonguh :D

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Jack v

Volgende week gaat de roffel voor de uitlijning.

Moet dan ivm de harde teflon draagarmbussen de uitspoor zo klein mogelijk worden gehoude?
Of gewoon op de normale waarden.

Gewone rubberbussen hebben altijd wat torsie met optrekken en afremmen en deze bussen dus niet.

Graag jullie mening hierover.

MVeldhuis

Gewoon normale waarden aanhouden, altijd goed.

Jack v

Das nou juist mijn twijfel Mathijs. Normale rubbers trekken "recht" bij accelereren en deze niet. Dan zou het dus betekenen dat je met teveel uitspoor rijdt.

KIM

Teveel toespoor is niet gauw slecht voor het weggedrag; wel voor je bandenslijtage.
Na 1 setje voorbanden weet je of het teveel was  ;D

MVeldhuis

Citaat van: Jack v op 27-07-2013 14:26:19
Das nou juist mijn twijfel Mathijs. Normale rubbers trekken "recht" bij accelereren en deze niet. Dan zou het dus betekenen dat je met teveel uitspoor rijdt.

Je accelereert ja bijna nooit.

Jack v

Citaat van: MVeldhuis op 27-07-2013 17:03:58

:eusa_shifty:

Hans Duiven

Citaat van: MVeldhuis op 27-07-2013 17:03:58

Klopt

Jack v

Vanavond de de laatse gipswanden samen met Douwe gezet. Woning is nu volledig geïsoleerd.  Nu aansmeren en dan kan moeders haar gang gaan :eusa_shifty:.

Douwe bedankt :eusa_clap:

Douwe

Graag gedaan,  ik verwacht dat je met de stookkosten flink gaat besparen. Ik weet niet of de besparing van de stookkosten opwegen tegen de kosten van de aanschaf en gebruik van een airco, ik heb er 3 kilo afgezweet in die paar uurtjes.Het was continu 23/24 graden daar.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

pwberg

Citaat van: Douwe op 13-08-2013 22:19:40
Graag gedaan,  ik verwacht dat je met de stookkosten flink gaat besparen. Ik weet niet of de besparing van de stookkosten opwegen tegen de kosten van de aanschaf en gebruik van een airco, ik heb er 3 kilo afgezweet in die paar uurtjes.

Is vragen om een reactie, maar ik zal het niet doen  :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Douwe

"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

pwberg

Citaat van: Douwe op 13-08-2013 22:23:05
Kom maar op!!!

Doe maar niet, wie weet waar ik je voor wil misbruiken in de toekomst  ;D
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.