The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

razorx

Beste Walter:
Kies voor het leven, jouw, nee jullie leven!

Het soort "vrienden" waar je het over hebt. Helaas heb ik dat t-shirt ook. En dan bedoel ik niet oppervlakkige kennissen maar hufters die zich voordeden als vrienden en gebruik van je maakten. Ik vind het stoer dat je dit verteld. Er zouden meer zo open moeten zijn.

Ik snap de nare trigger die jullie na een crisis weer bij elkaar heeft gebracht. Het is mooi te horen, maar hoop ook dat jullie het geduld voor elkaar op kunnen brengen dit vol te houden en weer echt bij elkaar te kunnen komen.

Hier zijn we elkaar na mijn burn-out maar ook na moeilijke zaken voor Sas, aan het her-uitvinden. Eigenlijk merken we dat we samen onoverwinnelijk zijn en nog meer dan ooit van elkaar houden.

Dat betekent ook wel eens dat je dingen eigenschappen gewoontes etc van jezelf moet aanpakken. Voor mijn partner geldt het zelfde. Alleen samen kom je verder.

Applaus Walter en Jennie Thea!
En meer dan dat een smakkerd voor jullie beiden al ken ik Jennie Thea niet. Zet hem op!

The Demon

Citaat van: razorx op 16-12-2017 22:30:15
Applaus Walter en Jennie!
En meer dan dat een smakkerd voor jullie beiden al ken ik Jennie niet. Zet hem op!
Sorry Yits, maar het is Walter en Thea.
Je haalt Bert-Jan en Jennie even door elkaar, begrijpelijk want we zijn alle 4 even gestoord.  ;D

razorx

Citaat van: The Demon op 16-12-2017 22:58:12
En meer dan dat een smakkerd voor jullie beiden al ken ik Jennie niet. Zet hem op!
Je haalt Bert-Jan en Jennie even door elkaar, begrijpelijk want we zijn alle 4 even gestoord.  ;D
Sorry. Ik ben ook gestoord. ;D

Hans Duiven

Citaat van: The Demon op 16-12-2017 21:11:27
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier, en überhaupt op het forum, heb gereageerd.
Dat heeft een reden die ik verder niet verder ga uitleggen als dat er hier in Casa Rollanda (zoals wij ons huisje graag noemen) een flinke huwelijkscrisis dreigde.
Dit heeft mij doen besluiten om per direct (enkele weken geleden) te stoppen met Radio 850, minder actief te zijn op o.a. dit forum en meer tijd aan ons huwelijk (en wat daarbij hoort) te besteden.

Soms sluipt er een gewoonte in je leven die van binnen uit de boel langzaam maar zeker stuk maakt, en vaak heb je zelf die deur open gezet.
Het blijkt dat sommige "vrienden" je na 30 jaar vriendschap alsnog kunnen mis/ge-bruiken en een heel groot mes in je rug drukken.
Gelukkig heeft veel praten met elkaar en eerlijk zijn ons weer op het juiste spoor gezet en zelfs weer dichter bij elkaar gebracht, want terugkijkend, waren wij heel langzaam uit elkaar aan het groeien.
Het overlijden van Thea's vader (nu alweer bijna 4 jaar geleden) heeft daar eigenlijk de aanzet toe gegeven want we kropen allebei in ons eigen schulpje en in plaats van het verdriet echt delen verstopte wij het voor elkaar, met alle gevolgen van dien.

Lees tussen de regels door wat je wil, speculeer over wat er gebeurt is, het maakt mij niet uit.
Meer ga ik er echt niet over zeggen, ik wilde alleen even in grote lijnen zeggen wat de reden is dat ik minder reageer op het forum.

Olijfje doet het gelukkig nog steeds zoals ze het moet doen, alleen kan ik je aanraden om niet met zomerbanden in de sneeuw te gaan rijden.
Ze liggen hier gewoon maar ik had even geen zin (gek hé) om ze te monteren de laatste weken.
Gelukkig geen schade gereden maar fijn was het niet met die sneeuw.

Dapper Walter!
Succes same met dit lastige proces. Ja, ik heb het t-shirt, zoals zovelen, ook.
Heb er ooit eens een verhaaltje over geschreven in de tijd dat Hyves er nog was  :D

Zet 'm op!

elianmars

Hmmm.... ik meende op FB te lezen dat het juist goed zit tussen jou en Thea  :eusa_shifty:

Of gaat het nu juist weer de goede kant op?
Hoe dan ook, sterkte. Er is niks belangrijker dan je relatie.

UserID6342

Idd erg dapper om te vertellen Walter en Thea  :eusa_clap: :eusa_clap:. Er zijn er helaas meerdere met datzelfde, rottige, T-shirt :(. En ja, iedereen loopt zich soms voorbij door bepaalde gebeurtenissen, alleen de meeste zijn niet eerlijk hierover naar zichzelf toe...

Breek me de bek niet los over sommige 'vrienden', dat T-shirt heb ik helaas ook :(. Je loopt je benen onder je hol uit voor die gasten en achteraf krijg je idd een mes in je rug :( Beter meteen wieberen met die gasten, geeft ook meteen meer rust voor jezelf.

Wat andere ook moge zeggen; je relatie is belangrijker als wat dan ook.  Fijn dat jullie er samen weer voor gaan !

knoertS70

Citaat van: The Demon op 16-12-2017 22:58:12
Tja ......
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

knoertS70

knoertS70

UserID25761

Citaat van: knoertS70 op 17-12-2017 15:29:57
Kom op, dit is een auto forum.

Echt  :eusa_think:

ze hebben hier ook een afdeling recepten hoor  ;D

knoertS70

The Demon

Citaat van: knoertS70 op 17-12-2017 15:22:31
Eens een zoetekauw......
Citaat van: NickGR op 17-12-2017 15:31:51

Echt  :eusa_think:

ze hebben hier ook een afdeling recepten hoor  ;D
Citaat van: knoertS70 op 17-12-2017 15:33:52
Daar hebben we smulweb voor.
Sorry hoor, maar reageer dan gewoon niet!
Het is MIJN blog en ik maak uit wat ik erin zet!
Wil je het niet weten? Lees het dan niet!
Over forumverloedering gesproken.

Citaat van: elianmars op 17-12-2017 00:11:46
Hmmm.... ik meende op FB te lezen dat het juist goed zit tussen jou en Thea  :eusa_shifty:

Of gaat het nu juist weer de goede kant op?
Hoe dan ook, sterkte. Er is niks belangrijker dan je relatie.
Ik denk dat je een beetje vertekend beeld hebt door facebook Marcel, het gaat juist de laatste 6 weken weer in de juiste richting.
En (zeker) ik knal niet dit soort dingen op dat smoelboek, voor mij is dat meer een lolboek.  ;D

elianmars

Dat bedoelde ik, Walter. Ik zie positieve berichten de laatste tijd.
Houden zo!

Douwe

Je hebt helemaal gelijk Walter. Dit is JOUW blog. Ik ben blij dat jullie willen knokken voor jullie relatie, en gelukkig werkt het.
Ik heb het T-shirt gelukkig niet, en ik hoop het ook nooit te hoeven passen.
Maar soms gebeuren er dingen waar je geen of weinig invloed op hebt. Een relatie ( vind ik) moet je voor willen knokken maar ook elkaar deruimte geven op momenten dat het nodig is.
Succes met het herstellen en vooral sterker maken van jullie relatie.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Walter

Dapper Walter, erkennen van het probleem is stap 1. Veel geluk en wijsheid samen! Voor mij ook een eye opener, gewoon om dit soort situatie te proberen te voorkomen. Wij zitten op een rotonde met de afslagen "werk", "school van de kleine", "verplichtingen" en "familiegezeik". Yep, de belangrijkste afslag is er niet...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937