Een blauwe N een zwarte N...

Gestart door Miel850, 15-06-2011 22:14:32

Vorige topic - Volgende topic

NinaPaul

Wel controleren of de stoelverwarming werkt en de gordelspanners niet stuk zijn.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

grijzev70tdi

Stoelverwarming was bij mij de gok (man wist het zelf ook niet, interieur lag al een paar jaar op zolder te verstoffen). Maar bleek te werken :D

Gordelspanners zitten toch in de B-stijl? Heeft toch verder niet veel met de stoelen te maken?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

NinaPaul

Nee de gordel spanners zitten aan de stoel. Deze staan onder veerdruk (dus niet op explosieven zoals de huidige) en trekken bij een aanrijding de gordel vast.

Even een foto gemaakt van een sloper die ik heb staan.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Miel850

75 piek voor een achterbank en twee stoelen is in ieder geval geen geld.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

grijzev70tdi

Citaat van: NinaPaul op 09-02-2013 19:50:15
Nee de gordel spanners zitten aan de stoel. Deze staan onder veerdruk (dus niet op explosieven zoals de huidige) en trekken bij een aanrijding de gordel vast.

Even een foto gemaakt van een sloper die ik heb staan.
http://i45.tinypic.com/34hwf2t.jpg

Hmmm toch maar eens naar kijken. Dacht altijd dat deze in de B stijl zat. Bedankt :)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

NinaPaul

Is een onderdeel van sips
-Gottfried Leibniz

Miel850

Vraagje tussendoor:

Past een scherm (RV) van een alter II op een alter I?

The Volvoboy

Nope. Vorm van de RAW is verschillend (Alter I is groter).
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Miel850

Citaat van: The Volvoboy op 09-02-2013 21:39:23
Nope. Vorm van de RAW is verschillend (Alter I is groter).

Ach ja de RAW, helemaal vergeten  :eusa_shifty:

Thanx!

Kouwe Arie

Volgens mij passen de schermen wel hoor alleen de strip onder de koplamp is bij een alter 2 anders

NinaPaul

Even tussendoor, op de foto kan je zien hoe de pijl moet staan om ze op non actief te zetten. Eerst doen voordat je ze demonteert of vervoert. Schokken kan ze activeren.
-Gottfried Leibniz

UserID6342

Citaat van: Kouwe Arie op 09-02-2013 21:52:06
Volgens mij passen de schermen wel hoor alleen de strip onder de koplamp is bij een alter 2 anders
Eensch ! Past gewoon op elkaar met een kleine aanpassing

The Volvoboy

Als je Googelt zie je dat het voorscherm van een Alter I een stukje doorloopt onder het knipperlicht. Die van een Alter II loopt recht naar beneden. Had in m'n hoofd dat die van een Alter II ook een stukje onder het knipperlicht door zou lopen. Maar denk persoonlijk dat het niet mooi wordt, denk dat je een kier krijgt tussen de strip onder de koplamp en het voorscherm.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Miel850

Dirk, wat voor aanpassing?

UserID6342

Even uit mijn hoofd want is al een poosje geleden dat ik dat heb gedaan, moet je 1 boutgat aanpassen voor de bumpert.  Qua maatvoering verder hetzelfde.  Op mijn oude alter I zat een II scherm op.