Martijns 854 T-5R - Naar zijn laatste rustplaats

Gestart door Martijn_B, 04-08-2011 00:09:55

Vorige topic - Volgende topic

koen.s

Blijf het erg jammer vinden Martijn  :'(

De enige optie is slopen om nog wat geld terug te zien.
Compleet mag je blij zijn met 10k, en dan staat die waarschijnlijk nog een halfjaar te koop.
Mensen die zogenaamd interesse hebben en dan 4 of 5k bieden.
Als ik de Volvo weg doe/zat ben, gaat deze ook in delen hoe goed en mooi de auto ook is.
Al dat gezeik met koopjes jagers en dromers moet je niet willen.

MarkoC70T5

Citaat van: Boeijke op 27-04-2016 14:54:26
Citaat van: hertogjan6 op 27-04-2016 14:34:49
Citaat van: Sbv op 27-04-2016 14:31:04
Citaat van: Boeijke op 27-04-2016 14:26:56
Dat klopt. Maar niet bij auto's van dezelfde leeftijd/type met vraagprijzen van ruim boven de 12k.
Nee maar 12k is denk ik ook wel een uitdaging om er voor te krijgen. Vragen is een ding, krijgen is wat anders.
ik schat dat er in die jaren tijd wel bijna 3x zoveel in zit dan 12k  :eusa_think: ook zonde om hem dan onder de 10k weg te doen lijkt mij  :eusa_think:

Dat zeg ik ook niet. Maar je leest hier dat Marco rare biedingen krijgt op zijn C. Zoiets zal vast met de auto van Martijn ook gebeuren als hij hem te koop zet. Het is idd zonde om hem voor weinig weg te doen. Maar je moet wel die ene gek vinden die het wil betalen. En ik geloof best dat zulk soort auto's in onderdelen meer opbrengen als een "gewone" C of 850. Maar of ze in onderdelen ook dit soort vraagprijzen op gaan brengen waag ik te betwijfelen.

Maar succes heren met de verkoop. Heel of in delen. In delen worden er tenminste nog andere forummers blij mee. Dat is dan wel het grote voordeel.
Ik heb hem dus nu een paar maanden tekoop staan eerst voor een vaste prijs. Toen kreeg ik alleen maar buitenlanders die met paypal gelijk het complete bedrag wilde betalen en door een andere laten ophalen  :eusa_naughty:

Nu heb ik hem op bieden gezet.  En dan krijg je echt veel reactie van mensen die een super goede C70 zoeken daarom bij mij terecht zijn gekomen. Maar wel max 4K kunnen besteden.
En als je dan zegt dat je echt richting het dubbel verwacht  dan worden ze boos.  

En dat is nu echt al een keer of 10 gebeurd in 5 weken tijd.

@ Martijn sorry voor het offtopic verhaal. In iedergeval succes met de verkoop.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Piet

Misschien is 4K dan ook wel gewoon dichter bij de marktwaarde dan 8K voor een C70 van die leeftijd.
Hoe goed ie er ook ziet en hoeveel geld je er ook ingestopt hebt.

V70geRwin

Citaat van: Piet op 28-04-2016 10:17:38
Misschien is 4K dan ook wel gewoon dichter bij de marktwaarde dan 8K voor een C70 van die leeftijd.
Hoe goed ie er ook ziet en hoeveel geld je er ook ingestopt hebt.

De extra goodies zijn het probleem, die krijg je er nooit meer financieel fatsoenlijk uit.
Terug bouwen naar ori (als je die parts nog hebt) en auto en goodies los verkopen werkt het beste.

peteRRR

Vroeg of laat komt meestal wel de juiste koper,...maar als je een top auto hebt en er komen daarop biedingen
van 4K,...met alle respect hoor maar die moeten echt een deurtje verder!

Slopen is financieel aantrekkelijk maar zonder van je eigen input,..daar doe je het niet voor als je een auto neerzet.
Schorsen en weg zetten ook nog een optie.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Piet

Tja.... uiteraard is het verstandig even te wachten of er iemand bereid is de vraagorijs neer te tellen, maar als er niemand komt.....

Je kan iets maken voor 100.000 euro, maar als niemand het wil hebben is de marktwaarde toch echt gewoon 0

konniekip

Tja, mijn wagen is net voor 8000 euro getaxeerd, maar ik geloof niet dat ik dat geld er ooit voor zou vangen als ik hem verkocht.
Kan ik hem beter 'laten' aanrijden en dan van de verzekering 8k vangen en misschien nog wat voor de onderdelen verkoop.

MarkoC70T5

Citaat van: konniekip op 28-04-2016 11:19:58
Tja, mijn wagen is net voor 8000 euro getaxeerd, maar ik geloof niet dat ik dat geld er ooit voor zou vangen als ik hem verkocht.
Kan ik hem beter 'laten' aanrijden en dan van de verzekering 8k vangen en misschien nog wat voor de onderdelen verkoop.

Of laten afbranden mijn taxtateur gaf aan dat dat best veel gebeurd met onverkoopbare autos.
Hij zag dat toen het in eens duur werd om met grote oude diesels te rijden.  Gingen er best veel trucks van zijn klanten in de brand.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

MikeyQR

Tja is nou eenmaal een moeilijke markt zeker omdat onze auto's groot en niet heel zuinig zijn.
Kan er een hoop aan gedaan zijn en onder de kap alles nieuw en of sneller gemaakt, het is en blijft een oude auto, en ja mijn T-5 blijft ook niet standaard maar daar over komt later meer in mijn BLOG. ;)

Ik zie het ook zo een ander is blij met de onderdelen en kan daarmee weer veel plezier hebben aan zijn 850. ;) :angel:

DopdeDouwer

Kwam bij toeval dit topic tegen en herken hem van de "buurvolvo" uit de garage.
Je ziet t wel vaker dat als ze eenmaal zo goed als klaar zijn, te koop komen. Zou dat misschien ook de reden zijn dat ik het niet erg vind als er iets stuk aan de mijne is... :-\

Jammer, zou wel een gemis worden als er een volvo uit de garage verdwijnt.
Vierkant Rules

Martijn_B

Het is inderdaad jammer dat de auto op gaat in onderdelen.. maar waar ik geen zin in heb is allerlei mensen aan de deur die duizenden euros onder de vraagprijs gaan bieden. Vind daarnaast maar eens iemand die een 400pk plus volvo zoekt... voor meer dan €5.000 ;) . In onderdelen is dan het meest interessant economisch gezien, en de mensen die mijn blog hebben gevolgd weten dat het spullen zijn van kwaliteit en in goede staat.

Er zal vast een leuke opvolger komen voor de 850...het was een prachtige ervaring want ik heb zowel veel nieuwe vrienden gemaakt als dingen geleerd over tuning en techniek.

Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

Remo1970

Martijn hoop dat het je gaat lukken met een volgende 850.Vind je blog een geweldig mooie inspiratie bron!! :eusa_clap: :eusa_clap:

BartSluijs

Martijn, ik heb je al een aantal maal een berichtje gestuurd voor onderdelen van de 850 maar krijg geen reactie?
Zolang je alles met een glimlach kunt bekijken, zijn de meeste dingen leuker, leuker dan ze lijken.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

///Marco

Iemand die hier toevallig het nummer van Martijn heeft?
Stuur het me aub in een pb. Bij voorbaat dank!
Marco