HELP! Deze klus gaat boven mijn pet (koppeling vervangen)

Gestart door RvdO, 24-09-2011 18:51:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vulk


Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

dennis850estate

Mocht je enig vraag hebben, laat maar even weten. kan zo'n klusje met de oogjes dicht.  ;)

UserID6342


sven861

Respekt, ondanks de serieuze ondertoon erg gelachen om je humor..... ;)

PA1SVM........Volvo 4 Life

StefanCJ

Citaat van: Marc O. op 27-09-2011 19:34:02
Maar een woord: Respect!

Mee eens! Mooi stukje wat je geschreven hebt, respect voor je doorzettingsvermogen.

Stefan.

NinaPaul

En nu kan het ineens wel netjes (met helpen, respect, begrip, etc.)? (beter laat dan nooit natuurlijk)



Ik hoop dat het einde in zicht is vwb de reparatie werken.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

peteRRR

Citaat van: NinaPaul op 28-09-2011 08:27:07
En nu kan het ineens wel netjes (met helpen, respect, begrip, etc.)? (beter laat dan nooit natuurlijk)


Toen ik in 1ste instantie aan het begin van dit blog de foto zag dacht ik ook,....wat een gehaktbal is dit,doe je toch niet zonder de juiste

kennis,maar eerlijkheid is goud waard,vandaar het respect van de mede forummers.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

rogerV701998

Citaat van: peteRRR op 28-09-2011 08:56:39
Citaat van: NinaPaul op 28-09-2011 08:27:07
En nu kan het ineens wel netjes (met helpen, respect, begrip, etc.)? (beter laat dan nooit natuurlijk)


Toen ik in 1ste instantie aan het begin van dit blog de foto zag dacht ik ook,....wat een gehaktbal is dit,doe je toch niet zonder de juiste

kennis,maar eerlijkheid is goud waard,vandaar het respect van de mede forummers.

Groet.

Hier sluit ik mij volledig bij aan!

snix

Met alle respect (mooi verhaal!!):
Maar ik snap nu nog een ding niet helemaal: Als je rijk (of je vermogen is onbekend) bent en je maakt een fout dan ben je een eikel, en nu lees ik dit. Ik ga het bijna oneerlijk vinden, ik heb gewoon moeten betalen voor het laten vervangen van mijn koppeling door iemand hier.
Natuurlijk help ik ook andere forumleden en zij mij ook, maar heb nog nooit meegemaakt die iemand zo ff gratis aanbied een koppeling te vervangen. Ik begrijp je moed en doorzettingsvermogen, maar ik moet terugvallen op een post die ik een jaar eerder heb geplaatst bij onze BUDGET 850, auto rijden kosten gewoon geld (btw voor die man hadde maar weinig van ons een goed woord over).
Ondanks alles succes !!

@®-

Citaat van: snix op 28-09-2011 09:09:14
Met alle respect (mooi verhaal!!):
Maar ik snap nu nog een ding niet helemaal: Als je rijk (of je vermogen is onbekend) bent en je maakt een fout dan ben je een eikel, en nu lees ik dit. Ik ga het bijna oneerlijk vinden, ik heb gewoon moeten betalen voor het laten vervangen van mijn koppeling door iemand hier.
Natuurlijk help ik ook andere forumleden en zij mij ook, maar heb nog nooit meegemaakt die iemand zo ff gratis aanbied een koppeling te vervangen. Ik begrijp je moed en doorzettingsvermogen, maar ik moet terugvallen op een post die ik een jaar eerder heb geplaatst bij onze BUDGET 850, auto rijden kosten gewoon geld (btw voor die man hadde maar weinig van ons een goed woord over).
Ondanks alles succes !!
Volgens mij wordt hier alleen gesproken over hulp, en niet over het vervangen van een koppeling.

Iemand zit met een probleem die het even niet meer weet op te lossen, daarom vraagt hij hulp.

Spin!

#101
Citaat van: sven861 op 27-09-2011 23:26:32
Respekt, ondanks de serieuze ondertoon erg gelachen om je humor..... ;)



Inderdaad + 1, heerlijk stukje schrijfwerk! Ik vertrouw er ook wel op dat het goed komt met die bak. Succes!


Edit: Nu zie ik pas dat jij die auto hebt die ik een 10 maanden geleden wilde kopen. Desondanks maakt het geen verschil, de koppeling van mijn G3 apparaat moet ook worden vervangen, maar ik ga dankzij jouw ervaring minstens 10x kijken voordat ik een boutje los schroef. Overigens krijg ik daar ook hulp bij.

www.vm-parts.nl

NinaPaul

Citaat van: snix op 28-09-2011 09:09:14
Met alle respect (mooi verhaal!!):
Maar ik snap nu nog een ding niet helemaal: Als je rijk (of je vermogen is onbekend) bent en je maakt een fout dan ben je een eikel, en nu lees ik dit. Ik ga het bijna oneerlijk vinden, ik heb gewoon moeten betalen voor het laten vervangen van mijn koppeling door iemand hier.
Natuurlijk help ik ook andere forumleden en zij mij ook, maar heb nog nooit meegemaakt die iemand zo ff gratis aanbied een koppeling te vervangen. Ik begrijp je moed en doorzettingsvermogen, maar ik moet terugvallen op een post die ik een jaar eerder heb geplaatst bij onze BUDGET 850, auto rijden kosten gewoon geld (btw voor die man hadde maar weinig van ons een goed woord over).
Ondanks alles succes !!

Even op inhaken, hij vraagt niet om het te vervangen, hij vraagt om hulp "de ratel zal ik zelf wel vasthouden".

Uit zijn 1e verhaal heb ik begrepen dat hij alles zelf wil doen, maar wel iemand die weet wat er moet gebeuren.
Totaal iets anders dan "het laten vervangen van mijn koppeling door iemand hier."
Lekker makkelijk gezegd: het verschil zit hem zeg maar in wel of geen vieze handen maken.

Beetje jammer dat je moeite hebt met het gunnen van een (financieel) voordeel van een ander. (calimero)
Je wil ook "iets" al weet je niet wat het "iets" is, gewoon omdat een ander het "gratis" heeft gekregen.
No respect for that!
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

snix

Citaat van: NinaPaul op 28-09-2011 10:31:39
Beetje jammer dat je moeite hebt met het gunnen van een (financieel) voordeel van een ander. (calimero)
Je wil ook "iets" al weet je niet wat het "iets" is, gewoon omdat een ander het "gratis" heeft gekregen.
No respect for that!
Ik respecteer jou mening over mij dus wel, want het is jou mening en ik kan het daar alleen maar niet mee eens zijn. Echter gaat het mij niet om het gunnen en eigenlijk ook niet over mij, en al helemaal niet over mijn geld of dat van een ander.
Namelijk:
Citaat van: snix op 28-09-2011 09:09:14
Ik ga het bijna oneerlijk vinden,
Wat ik zelf aan mijn auto doe (gratis) of laat doen (voor geld) is mijn eigen keuze. Niet omdat ik het niet gratis had kunnen krijgen, dat heeft niet eens in mijn hoofd gespeeld, dat durf ik gewoon niet te vragen.
Nogmaals zoals mijn post bedoeld was: Ik begrijp volledig zijn situatie en heb daar veel begrip voor. Dit was ook niet naar hem bedoeld, meer als: Ik zie alleen een rare wending in de reacties van andere forumleden in dit draadje. Die na een verhaal over zijn leven ineens anders gaan reageren (een paar uitzonderingen daar, die heeft hij zelf ook vernoemd in zijn verhaal). Mijn totale mening over dit geheel is dat iedereen hier wat genuanceerder had mogen reageren vanaf het begin, zonder enige kennis van een financiele situatie van iemand. Ik heb hem in het begin gewoon de tips gegeven die ik kongeven, ik heb deze klus laten doen omdat ik het zelf niet aandurf, hij wel, top!!. Daarna even getwijfeld of dit geen grote grap was. Daar kom ik nu weer netjes op terug met een noot naar de andere foumleden toe.

Wat je ermee doet moet je zelf weten en ik gun hem ieders hulp van harte!!

NinaPaul

Dan heb ik je verkeerd begrepen, mijn oprechte excuus.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz