850R's 850R

Gestart door 850 R, 13-08-2012 20:33:44

Vorige topic - Volgende topic

850 R

thanks iedereen

Citaat van: volvobug op 02-07-2014 09:25:03
Mooi man, kan dat zeer waarderen, onder het motto: "eerst zelf proberen, uitbesteden kan altijd nog".  :eusa_clap:

naja, bij mij blijft het bij zelf proberen, mocht het niet lukken dan nog maar een keer proberen, uitbesteden is er helaas nog altijd geen geld voor ;)
maarja zo leer je wel veel :)
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)

EricL

850 R

vandaag was het zo ver, het project gaat van start!!!!
mijn schatje heeft precies 2 jaar in de stalling gestaan, kilos stof erop tussen de caravans doet hem er zo uitzien:

maar uiteindelijk mag hij dan eindelijk de stalling uit. na een aanhangertje gehuurd te hebben, hebben we hem achter de nissan gegooid en naar mijn stage gereden waar de revisie gaat plaatsvinden.

wel irritant hoor die volvo rijders, keihard bumperkleven

de achtervering van de nissan vond het overigens niet zo leuk als ik

en daar staat ie dan

omdat ik het deze week nog een beetje druk heb, word het volgende week zaterdag, dan gaat het motorblok eruit voor een revisie, ideaal dat ik nu op mijn stage eraan mag sleutelen op mijn vrije dagen, en omdat het niet heel druk is op mijn stage vermoed ik dat ik ook tijdens mijn normale uren zo nu en dan wel eventjes mag klooien
3e motor, 3e bak, 2e interieur, 2e set deuren, 2e laklaag, 2e frontje, volans zijn aan restauratie toe, maar originele uitlaat :)

The Volvoboy

Yessss, gaaaf man!! :eusa_dance: :eusa_dance:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

henry classic v70

Da's mooi, 2 vliegen in één klap   :D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

EricL

Gaaf man!
Je project volg ik met veel interesse en gezien je oog voor detail gaat het zeker goedkomen met de R.

Succes met de revisie ;)

ThuurC

Super om te zien dat het eindelijk gaat beginnen!  8)
Heel veel succes :laugh:

cornelis-b

Ik ga het volgen Evan, het mooie van het project is dat je de auto al zijn hele leven in de familie is en ook blijft. Als ukkie op de achterbank en straks als trotse rijder op de voorstoel. Echt geweldig :eusa_clap:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

850 R

thanks heren :) ik neem aan dat er over 1,5 jaar een 20 jarige R meeting komt, dan moet ie weer helemaal kersvers glimmend de show stelen :)

HJBiemond

Mooi Evan ! succes met je project.
'97 - Volvo V70 2.5 10V - LPi - Midnight Blue Solid - 16" Perfo - 265.000km

Sbv

850 R

Vandaag weer verder gegaan, het is niet gelukt qua tijd om hrt blok eruit te halen, maar alles is wel los of weg. Volgende keer hoef ik dus echt alleen maar het subframe met blok te laten zakken, motor er af te schroeven en het subframe terugplaatsen. Een maatje van me heeft me vandaag erbij geholpen en dus hierbij de fotos van een leuke middag:

cornelis-b

Het is toch echt super als je zo'n sleutel ruimte kan gebruiken :eusa_dance:
Mooie sticker op de achterruit  ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

widebody

Succes!!

Mooi dat deze weer in oude eer en glorie word gebracht. En misschien nog wel beter dan de originele staat ;D.

Arme nixan, Nixan Note?  Mag die wel zoveel trekken???

)()()sT

Citaat van: widebody op 14-12-2014 10:31:34
Succes!!

Mooi dat deze weer in oude eer en glorie word gebracht. En misschien nog wel beter dan de originele staat ;D.

Arme nixan, Nixan Note?  Mag die wel zoveel trekken???

Caravantrekker.nl: trekgewicht 1000 kilo  :eusa_silenced: ;D

Succes met de klus, mooi werk!!