Auto detailing (poetsen dus!) - Topic

Gestart door Martijn_B, 08-09-2012 22:32:59

Vorige topic - Volgende topic

ZC3rr0r

Citaat van: Driven2Shine op 04-08-2013 18:19:32
Citaat van: ZC3rr0r op 04-08-2013 16:57:08
En weer erg tevreden over Waxworld service.
Poetsmachine is twee weken weggeweest, maar heb nu een spliksplinternieuwe gekregen omdat ze de reparatie van de fabrikant niet aceptabel vonden bij Waxworld.

Ik ga in het vervolg toch stiekem wat meer dingen bij hun kopen gok ik zo, al is het maar om ze te belonen voor de service.
Was dit toevallig een 500 watt krauss machine? Dan heb ik die van de week in mijn handen gehad.
De printplaat was kapot en toen hebben we een nieuwe verzonden.

Ik werk namelijk ook part time bij smartwax en chemical guys waar de machines vandaan komen ;)

Klein wereldje af en toe, maar inderdaad :)

Hoe ik het begreep zou er eerst een kabelbreuk gerepareerd worden en vervolgens bleek dat het ding ook een defecte printplaat had.

Kun jij toevallig toelichten hoe die vork precies in de steel zat en wat er uiteindelijk daadwerkelijk defect was aan de printplaat?

Driven2Shine

Het was een gevalletje beide.
Breuk in de kabel net op het punt waar het snoer de machine in gaat waarschijnlijk van het te strak oprollen van het snoer.
De printplaat hebben we doorgemeten maar er kwam geen prik doorheen.

Waar, hoe en wat precies met de printplaat durf ik niet te zeggen.
De oude gaat richting fabrikant en wij krijgen een nieuwe toegezonden.

Iedereen weer blij :)

ZC3rr0r

Ah, goed te weten.
Snoer had ik overigens niet echt strak opgerold, had gewoon teveel zut in de tas zitten waardoor de kabel wat klem ligt :(

Naja, ik blij, want een nieuwe :)

ZC3rr0r

Weet iemand hoe snel Carclean levert las iets echt op voorrad is?
Wil dit weekend de S een keer goed aan gaan pakken, maar kom tot mijn schrik tot de conclusie dat de klei op is :(

Ben benieuwd of ik op een of andere manier een mooie middelharde klei hier kan krijgen voor de zaterdag....

V70geRwin

Citaat van: ZC3rr0r op 08-08-2013 00:25:20
Wil dit weekend de S een keer goed aan gaan pakken, maar kom tot mijn schrik tot de conclusie dat de klei op is :(

Ben benieuwd of ik op een of andere manier een mooie middelharde klei hier kan krijgen voor de zaterdag....

Had je mij dat nieuwe pakje ook aan mij gegeven (zit al in de trein)?
Als dat de goede is vraag ik mijn vrouw om die even naar je op te sturen!

ZC3rr0r

Citaat van: spekkie99 op 08-08-2013 07:05:09
Citaat van: ZC3rr0r op 08-08-2013 00:25:20

Had je mij dat nieuwe pakje ook aan mij gegeven (zit al in de trein)?
Als dat de goede is vraag ik mijn vrouw om die even naar je op te sturen!

Nee joh, dat is de moeite niet waard.
oet alleen kijken of ik nog snel een vervangend stuk geregeld kan krijgen, maar dat moet met alle detailers hier wel lukken :)

Martijn_B

Staat toch op de homepage?

"Bestel je voor 16.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben"
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

ZC3rr0r

Citaat van: Martijn_B op 08-08-2013 08:22:45
Staat toch op de homepage?

"Bestel je voor 16.00 uur en is alles op voorraad? Dan gaat jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons de deur uit. Omdat wij begrijpen dat je jouw bestelling snel in huis wilt hebben"

Het schrijven is 1, het doen is 2 :P

Martijn_B

Dan bel je ze even voor verificatie :) Met z'on text kan je het bijna niet meer maken om later te leveren :D
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

The Volvoboy

Inderdaad. Mijn ervaring is dat ze dat echt doen :) Heb mijn bestellingen altijd rete snel binnen.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

ZC3rr0r

Heb vandaag de spiegels en motorkap van de collega die zijn auto had gewassen met een schuurspons aangepakt en heb slechts een paar plekjes hoeven wetsanden.
Geweldige correctie gehaald met Inizio op geel (op Renault Megane 2011 metallic zwart) :)

Kwestie van afbouwen met Mezzo en finishen met Finale en je kunt absoluut niet meer zien dat hij zo'n domme stunt heeft uitgehaald. Hij was ook erg happy met het resultaat :)

peteRRR

Polijsten heeft em/ut toch wel goed gedaan,...lekker hoor. :eusa_drool:

http://oi39.tinypic.com/30ljlhk.jpg

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

The Volvoboy

Gisteren een S60 uit 2009 van een Volvo Forum lid gedaan

- Wassen
- Motorkap, dak en kofferklep polijsten met Mezzo op wit
- Hele auto polijsten met Finale op groen
- Poorboy's EX-P
- Collinite 915 (motorkap, dak en kofferklep 2 laagjes)
- Velgen met Poorboy's Wheel Sealant

Zoals de S60 's ochtends om een uurtje of half 11 gebracht werd:

En zoals de S60 om een uurtje of 8 weer opgehaald werd ;D

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

hertogjan6

:eusa_clap:  :eusa_clap:  :eusa_clap: ziet er weer strak uit (ik had stiekuummmm!  :eusa_shifty:  al wat gezien op volvo-forum  :eusa_whistle:  ;))
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

cornelis-b

Knap werk Koen, is weer super mooi geworden.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien