Autogek of storingsverslaafd: Over een S60 D5 (2.4D) en een Toyota Urban Cruiser

Gestart door ZC3rr0r, 05-08-2013 08:02:40

Vorige topic - Volgende topic

Lunadust

Techneut, geen dichter.

ZC3rr0r

Citaat van: Lunadust op 17-12-2013 13:59:21
Je hebt echt wel pech met je wagenpark  :eusa_shifty:

Zelfs mijn werkgever vraagt zich inmiddels wel af of ik niet aan het liegen ben dat m'n auto zo vaak naar de knoppen is ::)

En pech heb ik idd volgens mij ook wel een beetje ja :(

ZC3rr0r

Zo, net ff van Dennis gehoord.

Vliegwiel was niks te vroeg, het ding ligt praktisch aan gruzelementen. Ook de koppeling was tot op de nagels versleten blijkbaar.
Wel gek, want hij slipte niet, en buiten de herrie van het vliegwiel leek alles verder oké.

Blok is verder ook erg nat aan de distributiezijde, Dennis houd het net als ik voorlopig op klungelig bijvullen, maar wel iets om op te letten.

Voor eenieder die het zich overigens afvroeg, de motorsteunen achter en onder zijn volgens Dennis nog goed, dus daar kom ik voorlopig mooi mee weg.

Slecht nieuws was er ook: De V40 zal niet meer voor de kerst voorzien zijn van een verse distributie :(
Dennis heeft gelukkig ook een privé leven en dat krijgt de komende weken even wat voorrang. Jammer maar begrijpelijk.

Overigens, als iemand een pers heeft voor de rubbers in de achteras of de wiellagers dan hoor ik het graag.

ZC3rr0r

Krijg net bericht van vriendinlief dat de V inmiddels echt enorm veel herrie maakt. :eusa_think:
Begin me af te vragen of een lager zo snel naar z'n grootje kan gaan...

NinaPaul

Het kan snel gaan, van een beetje geluid tot oorverdovend in 2 weken heb ik al meegemaakt.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Taranis

Toen ik de XC kocht zoemde er iets, na 5 dagen was 't een oorverdovende herrie. Dus ja, dat kan.

Overigens verkocht ik in jouw geval beide auto's en ging lekker leasen ;D

ZC3rr0r

Citaat van: Taranis op 18-12-2013 11:55:35
Toen ik de XC kocht zoemde er iets, na 5 dagen was 't een oorverdovende herrie. Dus ja, dat kan.

Overigens verkocht ik in jouw geval beide auto's en ging lekker leasen ;D

Goh, je klinkt net als m'n werkgever :P

Hoi Elmar, ik wist niet dat je zo vloeiend Nederlands kon schrijven als Duitser zijnde ;)

Taranis

Danke für das Kompliment! Seien Sie ehrlich: ich habe Recht...

:evil:

ZC3rr0r

Vielleicht, aber leider fehlt mir Heute das Geld ein neues Auto zu kaufen.
Und so wie vorher schon gesagt: Ein Leasewagen ist keine lösung für mich weil ich am Anfang nächstes Jahr auswandere nach Schweden und die Leasung Gesellschaft das nicht Versteht.

Also, bis solange er nicht ganz auseinander fällt fahr ich mein Volvo :)

ZC3rr0r

Jahaaaaa, de S doet het weer.
Kan niet wachten om hem op te halen, maar moet helaas ook nog ff werken, zo tussendoor ;)

ZC3rr0r

Ziezo, de S60 is weer terug :-)
Alleen nog ff de schijven achter vervangen, want hij trilt alweer bij het remmen :-\

Jammer genoeg heb ik de V40 nu voor zo ver heen qua lagers dat ik hem voorlopig maar bij Dennis heb laten staan tot ik de tijd heb de lagers te vervangen, want ik vond het gisteren niet meer verantwoord er nog mee terug te rijden.

Dus, we hebben nog steeds maar één auto, maar nu wel een die schakelt als nieuw.
(en stiekem verdomd snel is geworden).

UserID6342

ZC3rr0r

Citaat van: Dirk342 op 21-12-2013 13:33:04
Mooi dat de S60 weer terug is Jorn !

Ben er ongelofelijk mee in m'n nopjes tot nu toe :)

Nu m'n andere nog fixen en dan hoop ik voorlopig van de ellende af te zijn :)

StefanCJ

Heeft Obbe 'm onder handen genomen? Wat zijn je ervaringen nu?

ZC3rr0r