Re: N dendert door

Gestart door kulk, 14-01-2014 09:13:05

Vorige topic - Volgende topic

kulk

Ok dat is mooi!

Hoor je wel weer wat als het Ding weer rijdt ;)

kulk

kulk

Operatie is begonnen  ;D

UserID6342

Ronny laat graag zien dat tie vissen leuk vind.... ;D

Kijk eens hoe groot tie van mij is....

thovolvo

Ik moet hier wel een klein beetje om lachen Remco :P

Fijn dat ze jou de 10 kleppert weer in krijgen ;) Want die staat je stukken beter dan een BMW denk ik  :eusa_whistle:

kulk

Snap ik, alsof het zo had moeten zijn, ik kom niet van dat ding af joh  ;D

Nou, zo'n BMW is ook heel niet verkeerd hoor.

20 inch eronder, spoilertje hier en daar en even wat petjes opsnorren van zolder  8)  ;D

kulk

Wat minder lachen is dat Dirk mij gisteren belde dat het druklager waarschijnlijk niet goed is ondanks de koppelingswissel die ik in januari
heb laten doen, balen! Nu dus garantie gaan claimen bij de garage die hem gemaakt heeft nadat Dirk klaar is met de auto

thovolvo

Citaat van: kulk op 19-03-2015 09:39:41
Snap ik, alsof het zo had moeten zijn, ik kom niet van dat ding af joh  ;D

Nou, zo'n BMW is ook heel niet verkeerd hoor.

20 inch eronder, spoilertje hier en daar en even wat petjes opsnorren van zolder  8)  ;D

Vergeet niet de m3 roostertjes in de zijschermen voor en een DTM uitlaat ;)

Ik heb vorig jaar een gechipte 320d automaat uit 2007 geleend (dus nieuwere type) van familielid voor een ritje Haren - Gouda - Haren (even op en neer voor een potje volleybal tijdens familieweekend)... Maar dat ging toch aller aardigst :P Maar ik rij normaal heel rustig, maar dat lukte me totaal niet met dat ding.
Dus toch liever het Volvooootje en lekker cruisen :D
Inmiddels boert de BMW eigenaar erg goed met de eigen zaak en heeft hij een 7 maanden oude M550d gekocht... Die krijg ik de volgende keer waarschijnlijk niet mee :P Maar dat moet je volgens mij ook niet willen, want wat een idioot kanon is dat :P Ik dwaal af...

Hoop inderdaad dat je probleem met je druklager onder garantie kan worden gerepareerd... Want die 5 ton op gas moet en zal je halen Remco :P

The Volvoboy

Huh? Hoe kan een druklager nou zo snel aan z'n eind zijn? :eusa_think:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

cornelis-b

Citaat van: kulk op 19-03-2015 09:45:55
Wat minder lachen is dat Dirk mij gisteren belde dat het druklager waarschijnlijk niet goed is ondanks de koppelingswissel die ik in januari
heb laten doen, balen! Nu dus garantie gaan claimen bij de garage die hem gemaakt heeft nadat Dirk klaar is met de auto

Hebben ze het druklager wel vervangen Remco?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

kulk

Citaat van: The Volvoboy op 19-03-2015 19:38:29
Huh? Hoe kan een druklager nou zo snel aan z'n eind zijn? :eusa_think:
Ik denk dat dat niet kan mits de montage ervan goed is gegaan

kulk

Citaat van: cornelis-b op 19-03-2015 21:33:18
Citaat van: kulk op 19-03-2015 09:45:55

Hebben ze het druklager wel vervangen Remco?

Ze zeggen van wel. Vandaag ook een soort van handleiding van Luk gevonden, die schrijft voor dat druklager vervangen moet worden bij een nieuwe koppeling.

Als Dirk klaar is ga ik dus gelijk langs met de auto bij de garage waar de koppeling vervangen is.

UserID6342

Als het spul warm is, begint het druklager te janken.  Remco heeft de koppelingswissel laten uitvoeren door een erkend bedrijf, maar op de rekening staat ook geen apart druklager vermeld.  Wel een koppelingset en die bestaat standaard uit een drukgroep en koppelingsplaat...

Enfin, dit is dus een probleem voor die garage.  We gaan zo eerst aan de gang met die achterasrubbers.  Motorrubbers (ook compleet gaar) heb ik nog niet binnen.

The Volvoboy

Citaat van: Dirk342 op 20-03-2015 07:11:21
Als het spul warm is, begint het druklager te janken.  Remco heeft de koppelingswissel laten uitvoeren door een erkend bedrijf, maar op de rekening staat ook geen apart druklager vermeld.  Wel een koppelingset en die bestaat standaard uit een drukgroep en koppelingsplaat...

Enfin, dit is dus een probleem voor die garage.  We gaan zo eerst aan de gang met die achterasrubbers.  Motorrubbers (ook compleet gaar) heb ik nog niet binnen.

Hetzelfde geluid als die van mij? :eusa_shifty:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

kulk

Zo die kan ik me nog wel herinneren Koen!

Aan de ene kant hoop ik van wel, dan is het in ieder geval lekker duidelijk, moet alleen wel van Nijmegen naar Amsterdam kunnen rijden op z'n minst
dus dat zou wel weer minder zijn