Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2016

Gestart door Miel850, 09-01-2016 10:59:35

Vorige topic - Volgende topic

V70R^2

Nou als iemand nog blauw leer wilt voor een 850/s70 sedan, ik heb het liggen!?

koop je een liter zwarte leerverf en heb je goedkoop een mooi interieur ;D ?

NinaPaul

Zo heb ik ooit een audi gehad met groen leder :D, liefhebber daarvoor zoeken koste ook wat moeite.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Fury

Iemand bekend met deze 850, is een paar jaar geleden van mij geweest en ben eigenlijk benieuwd of deze nog rond rijd?

cornelis-b

Citaat van: Fury op 01-05-2016 21:52:01
Iemand bekend met deze 850, is een paar jaar geleden van mij geweest en ben eigenlijk benieuwd of deze nog rond rijd?

Als je even kijkt bij de RDW dan kan je zien dat de auto is geƫxporteerd.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Fury

Ow oke.  Op m'n telefoon zie ik alleen dat hij al een tijd niet gekeurd is maar niets over export.

cornelis-b

Citaat van: Fury op 01-05-2016 22:15:51
Ow oke.  Op m'n telefoon zie ik alleen dat hij al een tijd niet gekeurd is maar niets over export.

Even de RDW app op je foon zetten ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Fury

Citaat van: cornelis-b op 01-05-2016 22:19:50
Citaat van: Fury op 01-05-2016 22:15:51

Even de RDW app op je foon zetten ;D

Heb ik maar op de iPhone app staat het er niet bij.

cornelis-b

Dan even kijken op https://ovi.rdw.nl/ en dan status van het voertuig.

Zeg maar Henk tegen mij

Fury

storm666

Citaat van: charged op 30-04-2016 10:38:38
Ik heb mijn oog laten vallen op de st-hg-34 op marktplaats. Een zilverkleurige S70 t van '98.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m1035274241-volvo-s70-2-5t-leer-autom-open-dak-fiscaal-vriendelijk.html?c=bead941a5d4a2757e2fe39e5a5b2921a&previousPage=lr#

Zojuist de verkoper aan de telefoon gehad,alles klonk goed en prettig en wil er wel langs gaan om het menneke eens te gaan bekijken.
De 850 stoelen storen me niet echt voor het moment.
Regio DenBosch in onderhoud bij een ex Volvo monteur..verkoper heeft geen haast met verkoop en ik zou heel graag een zilveren S70 voor mezelf willen aangezien mijn wederhelft de V nagenoeg constant in gebruik heeft.
(Her)Kent iemand de auto?

ik ken hem nu! ;)

RoelfM

Sbv

innocenti

Sbv

Citaat van: innocenti op 13-05-2016 10:56:56
Citaat van: Sbv op 13-05-2016 10:21:58
Iemand bekend met deze V70R ?

http://ww3.autoscout24.nl/classified/279205986?asrc=st|as

Staat al een tijdje te koop overigens
Lijkt op de oude auto van Dopie.