Staalwol-miskoop restauratie blog

Gestart door miskoop-justin, 10-04-2017 20:56:07

Vorige topic - Volgende topic

BBS

Volvoloos....

henry classic v70

C70 Sandstone heb ik nog nooit gezien, zou uniek zijn  ;)
...dit plaatje wat aangepast, zou nog iets "bruiner" moeten

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Walter

Citaat van: peteRRR op 11-04-2017 19:44:31
Citaat van: StefanCJ op 11-04-2017 19:28:47
Waar weet je elke keer weer dit soort pareltjes te vinden, Peter? Ik zou er zelf niet voor kiezen maar het ziet er wel netjes uit.

Tis maar even wat er te binnen schiet Sefan ;)
Zat zelf ook,...wat een werk zeg,..maar die keus,..kan echt veel beter,..zelfs met deze samenstelling,..maar goed.
Het was maar even om het mintgroen aan te dikken ;D

Groet

wat als je dat interieur combineert met een Flash Green Exterieur? Volgens mij is dat met geen camera vast te leggen, krijg je spontaan heftige pixelvertrekking

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

miskoop-justin

Citaat van: henry classic v70 op 12-04-2017 08:38:09
C70 Sandstone heb ik nog nooit gezien, zou uniek zijn  ;)
...dit plaatje wat aangepast, zou nog iets "bruiner" moeten

http://i1083.photobucket.com/albums/j396/henryclassicv70/c70%20sandstone_zpskqie0wwl.jpg

Ziet er best gaat uit ! 😳😳😳

cornelis-b

Lekker saffron houden Justin  ::)
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Died850

Hahah leuke manier van schrijven! succes met het oplappen van de C70 en ik zou m lekker Saffron houden icm een licht interieur ;)

vasquez

FF uit nieuwsgierigheid, wat is er zo rampzalig aan die auto, of was dat ten tijde van de aankoop?

miskoop-justin

Citaat van: vasquez op 12-04-2017 15:54:56
FF uit nieuwsgierigheid, wat is er zo rampzalig aan die auto, of was dat ten tijde van de aankoop?

Tijdens de 5 minuten proefrit had ik eigenlijk niet door wat er allemaal mis was, ongeveer 10 min na aankoop merkten ik dat de radio, motorsteunen, interieur achterstallig onderhoud, airco, verwarming, stoelverwarming ga zo maar door niet goed was.. na een paar dagen liefde er in te stoppen loopt de motor prachtig. Die schijnt zelfs gerestaureerd te zijn. De handbak schakelt beter als de bak van mijn vorige nieuwe BMW. Het onderstel is snaarstrak omdat mijn radio nog kapot is hoor ik alles en tijdens scherpe bochten etc komt er geen geluid af.

leons850

Dat er geen geluid uit je onderstel komt betekend nog niet dat het onderstel 100% is he. ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

cornelis-b

Citaat van: leons850 op 13-04-2017 09:08:44
Dat er geen geluid uit je onderstel komt betekend nog niet dat het onderstel 100% is he. ;)

Maar wel dat het kraak en rammel vrij is ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

leons850

Citaat van: cornelis-b op 13-04-2017 09:16:15
Citaat van: leons850 op 13-04-2017 09:08:44

Maar wel dat het kraak en rammel vrij is ;D ;D

Tja, mijn achteras werd 2 jaar terug ook afgekeurd op 2 punten, maar de auto was gewoon rammel vrij.

Daarom bedoel ik dus ook dat het niets zegt, beter eens op een brug zetten en eens serieus onderdoor lopen met iemand die er verstand van heeft. Zelfs versleten draagarm (rubbers) hoeven geen geluid te maken.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

vasquez

Citaat van: miskoop-justin op 13-04-2017 08:15:01

Tijdens de 5 minuten proefrit had ik eigenlijk niet door wat er allemaal mis was, ongeveer 10 min na aankoop merkten ik dat de radio, motorsteunen, interieur achterstallig onderhoud, airco, verwarming, stoelverwarming ga zo maar door niet goed was.. na een paar dagen liefde er in te stoppen loopt de motor prachtig. Die schijnt zelfs gerestaureerd te zijn. De handbak schakelt beter als de bak van mijn vorige nieuwe BMW. Het onderstel is snaarstrak omdat mijn radio nog kapot is hoor ik alles en tijdens scherpe bochten etc komt er geen geluid af.

Maar heeft de verkoper daar helemaal niets van gemeld dan?

Of heb je niet de juiste vragen gesteld aan de verkopende partij.....

cornelis-b

Citaat van: vasquez op 13-04-2017 12:53:32
Citaat van: miskoop-justin op 13-04-2017 08:15:01

Maar heeft de verkoper daar helemaal niets van gemeld dan?

Of heb je niet de juiste vragen gesteld aan de verkopende partij.....

De verkoper hoeft in dit geval niets te melden, sterker die kan gewoon zeggen dat het een heel goede auto is. Jij als koper zal de wagen op gebreken moeten controleren, bijvoorbeeld door voor te stellen om een aankoopkeuring te laten doen. Denk als Justin de proefrit langer dan 5 minuten had gedaan dat hij wel de nodige gebreken had ontdekt. Maar je bent zelf verantwoordelijk voor wat je koopt.

Komt weer helemaal goed met deze "staalwol-miskoop" ;D ;D

Zeg maar Henk tegen mij

vasquez

LOL, niemand moet iets nee!

Eigen verantwoordelijkheid eerst, helemaal mee eens, aankoopkeuring ook, maar als iemand gebreken verzwijgt, niet meld of hoe je het wil noemen...

Verantwoordelijkheid geheel bij de koper leggen werkt wellicht bij auto's  maar op alle andere plekken "in de maatschappij" word dat nie echt op prijs gesteld of geaccepteerd.

Ik zou iig geen auto van jou kopen  ;D

cornelis-b

Citaat van: vasquez op 13-04-2017 18:46:10
LOL, niemand moet iets nee!

Eigen verantwoordelijkheid eerst, helemaal mee eens, aankoopkeuring ook, maar als iemand gebreken verzwijgt, niet meld of hoe je het wil noemen...

Verantwoordelijkheid geheel bij de koper leggen werkt wellicht bij auto's  maar op alle andere plekken "in de maatschappij" word dat nie echt op prijs gesteld of geaccepteerd.

Ik zou iig geen auto van jou kopen  ;D

Mooi want mijn 855R is ook niet te koop en meer auto's heb ik niet ;D ;D

Zeg maar Henk tegen mij