Honda CRX VTEC: REMMEN!

Gestart door HaRdCoRe-WeZ, 30-10-2005 16:44:32

Vorige topic - Volgende topic

850 T5 Freak

hij wordt steeds mooier de CRX! jammer van de roest maar komt wel goed zie ik ;) die stoelen zijn egt een hele verbetering  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Mzzls Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Frans 50

Citaat van: 850 T5 Freak op 06-03-2007 23:01:43
hij wordt steeds mooier de CRX! jammer van de roest maar komt wel goed zie ik ;) die stoelen zijn egt (echt) een hele verbetering  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Mzzls Dave

Ik ben even het spoor bijster.... dit was toch het Volvo 850.... V70 Forum...
'T is leuk CRX.... maar herken er toch echt weinig Volvo in.... :evil:
http://www.crx.nl/... Lijkt me wat meer op z'n plaats.. 8)

HaRdCoRe-WeZ

Here we go again.......

Dit had ik allemaal ook netjes in Off Topic gezet, maar 1 van de moderators heeft hier naartoe verplaatst.

fearless

Citaat van: Frans49 op 07-03-2007 00:58:50
Ik ben even het spoor bijster.... dit was toch het Volvo 850.... V70 Forum...
'T is leuk CRX.... maar herken er toch echt weinig Volvo in.... :evil:
http://www.crx.nl/... Lijkt me wat meer op z'n plaats.. 8)

Ja en ?? hier hebben we gewoon te maken met een 850 liefhebber die in een CRX rijd. Moet toch kunnen dat er dan ook een voorstel topic is en ja dan willen we ook foto's van de auto zien. Dus laat maar komen die foto's.  :eusa_dance:

thuur

Citaat van: fearless op 07-03-2007 18:51:50

Ja en ?? hier hebben we gewoon te maken met een 850 liefhebber die in een CRX rijd. Moet toch kunnen dat er dan ook een voorstel topic is en ja dan willen we ook foto's van de auto zien. Dus laat maar komen die foto's.  :eusa_dance:

Zullen we het maar bij het woord van Fearless laten s.v.p.

Als je niets met Honda's hebt, lees dan gewoon het volgende draadje.

Terug naar de CRX! ;)

Gr :police:

elianmars

Citaat van: thuur op 08-03-2007 00:01:17
Citaat van: fearless op 07-03-2007 18:51:50

Zullen we het maar bij het woord van Fearless laten s.v.p.

Als je niets met Honda's hebt, lees dan gewoon het volgende draadje.

Terug naar de CRX! ;)

Gr :police:

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

HaRdCoRe-WeZ

Danke schon.

Volgende week zondag ga ik naar een Meeting. Dan zal de auto er beter bij staan als nu, zal dan nog wat foto's schieten en hier plaatsen voor de geinteresseerden.

Laserblue

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 08-03-2007 09:48:00
Danke schon.

Volgende week zondag ga ik naar een Meeting. Dan zal de auto er beter bij staan als nu, zal dan nog wat foto's schieten en hier plaatsen voor de geinteresseerden.

graag ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

face.flava

Misha

Ik heb er altijd graag 1 willen hebben... Maar pas er absoluut niet in, zonde, zonde.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Johann

Ik heb de Civic altijd de betere auto gevonden qua wegligging. Iets langere wilebasis, iets minder tricky.

HaRdCoRe-WeZ

Klopt, iets minder bitcherig ja. Maar ik kan je zeggen dat na de montage van de schroefset de bochtensnelheden toch zijn toegenomen, en dat op winterbanden...tevens voelt de auto nu veel stabieler aan. Maar ik moet nog met de demping gaan spelen. En de auto gedraagd zich nu op een dusdanige manier dat ik aan voel komen wat hij gaat doen, en ik zo tijdig kan ingrijpen.

Tevens zit ik een stuk meer ontspannen in de auto nu met de kuipen. Geeft meer rust, rijdt gewoon veel prettiger.

Eugene

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 08-03-2007 23:20:59
Tevens zit ik een stuk meer ontspannen in de auto nu met de kuipen. Geeft meer rust, rijdt gewoon veel prettiger.

Dat is erg veel waard. Ik ben nog steeds aan het twijfelen... wel of geen kuipen...

Na een rondje meerijden in de SDII over de NS ben ik vervan uivertuigd dat ik ook kuipstoelen moet hebben, maar als ik er langer over denk ga ik over 3 dingen twijfelen: Comfort tijdens lange ritten, geen leder, verstelbaarheid.

If it's not blown, it sucks...

Rudy-M

Wat ik zo mooi vind aan de CRX is hoe uniek ie eigenlijk is. Ik moet nog 2 dezelfde tegen komen. Van lelijk tupperware tot mooie projecten zoals deze.
Blijf maar komen met de updates en foto's!

HaRdCoRe-WeZ

Citaat van: Eugene op 09-03-2007 00:04:42
Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 08-03-2007 23:20:59

Dat is erg veel waard. Ik ben nog steeds aan het twijfelen... wel of geen kuipen...

Na een rondje meerijden in de SDII over de NS ben ik vervan uivertuigd dat ik ook kuipstoelen moet hebben, maar als ik er langer over denk ga ik over 3 dingen twijfelen: Comfort tijdens lange ritten, geen leder, verstelbaarheid.

Zondag ga ik een kleine 400km op 1 dag rijden, ik zal je daarna mijn ervaring meededelen. Kuipen kun je overigens wel in leder kopen, zo goed als ieder merk kan ze in vol leder afleveren. En mocht dat niet het geval zijn bij een bepaald type, kun je altijd naar een meubelherstel-toko gaan waar ze ook bankstellen/stoelen opnieuw overtrekken. Dat zou dus geen probleem moeten wezen.

Niet verstelbaar, dat kan idd vervelend zijn. Je kan de stoel wel kantelen op de bevestiging, hierdoor kun je hem wat meer naar achter zetten om zo toch iets meer te liggen. Daarom is het ook zo verdomde belangrijk dat je in heel veel stoelen gaat zitten, dan weet je wat jij lekker vind zitten, en waar je je prettig bij voelt.

Er zijn inderdaad geen 2 dezelfde CRX'en. Iedereen bouwt er weer wat anders van. Ik heb het helemaal niet op al die plastic rommel, maar soms kan ik wel de hoeveelheid werk die erin zit respecteren. In de USA rijden ook erg veel van deze hokken rond, en daar hebben ze op de 1 of andere manier allemaal restauratie projecten lopen. Das mooi, want daar kan ik dan weer veel van leren.