Vers kreng met 855 T-5D, correctie: V70 T5D

Gestart door VolvoDeMio, 23-09-2006 21:06:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Volvo121

Een berichtje van de officieel nog eigenaar van de V70 TDI Aut. Ik weet dat de prijs wat aan de lage kant is want inderdaad in onderdelen haal je het makkelijk. Maarja hoe kan je een liefhebber als deze weigeren. Ik zelf ben ook al jaren Volvo rijder en moet toch een goed gevoel hebben bij degene die er na mij nog vele avonturen mee gaat beleven. Ik kan alleen maar zeggen dat je er een goed oog voor hebt. Ik wens je heel veel kms toe met net zo veel plezier als ik de afgelopen 4 jaar met hem heb gehad.

elianmars

Citaat van: Volvo121 op 18-01-2010 17:42:20
Een berichtje van de officieel nog eigenaar van de V70 TDI Aut. Ik weet dat de prijs wat aan de lage kant is want inderdaad in onderdelen haal je het makkelijk. Maarja hoe kan je een liefhebber als deze weigeren. Ik zelf ben ook al jaren Volvo rijder en moet toch een goed gevoel hebben bij degene die er na mij nog vele avonturen mee gaat beleven. Ik kan alleen maar zeggen dat je er een goed oog voor hebt. Ik wens je heel veel kms toe met net zo veel plezier als ik de afgelopen 4 jaar met hem heb gehad.


:eusa_clap: :eusa_clap:

VolvoDeMio

Citaat van: Volvo121 op 18-01-2010 17:42:20
Een berichtje van de officieel nog eigenaar van de V70 TDI Aut.
Nog 1 nachtje...... :eusa_whistle:

marc-850

Citaat van: Volvo121 op 18-01-2010 17:42:20
Een berichtje van de officieel nog eigenaar van de V70 TDI Aut. Ik weet dat de prijs wat aan de lage kant is want inderdaad in onderdelen haal je het makkelijk. Maarja hoe kan je een liefhebber als deze weigeren. Ik zelf ben ook al jaren Volvo rijder en moet toch een goed gevoel hebben bij degene die er na mij nog vele avonturen mee gaat beleven. Ik kan alleen maar zeggen dat je er een goed oog voor hebt. Ik wens je heel veel kms toe met net zo veel plezier als ik de afgelopen 4 jaar met hem heb gehad.

Wat gááf, zo'n reactie!!  :eusa_clap:


En natuurlijk feli met je nieuwe aanwinst!

VolvoDeMio

#94
Ik ben weer mobiel!  :eusa_dance:

Hij staat voor de deur!  :eusa_dance:

Rijdt heerlijk.....boterzachte automaat.

De -inmiddels :eusa_whistle:- vorige eigenaar is er een uit duizenden.

Ik had direct het idee dat ik hem al jaren kende.

De V70 is aan me overgedragen met álles erbij; van een blik versnellingsbakolie tot de doos van de trekhaak met daarin extra bedrading.

Volvo121, ik ga er zometeen maar even van dromen.....


Ohhh, en morgen natuurlijk foto's!

arjenT5R

nog steeds geen foto's   :eusa_snooty:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

elianmars

Zo kan het dus ook  :D

Heel veel plezier met je automaatjeroetbak!

VolvoDeMio

Oké, ik ben wakker..... :eusa_snooty:









hathü

 Dat ziet er goed uit.  :)

kyro

zo, die ziet er prima uit zeg !
erg mooi interieur...  :eusa_clap:


)()()sT

Zo hey! Wat een mooie wagen, en al helemaal voor dat geld!
Even de uitlaat recht hangen, en dan is ie af  8)

En nu genieten van je V70!

GeertG

Zo zo, ben normaal niet zo van het grijs, maar deze ziet er mooi uit  :eusa_clap:

Proficiat en succes  :)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

breakman

knappe bak !!  :eusa_clap: proficiat is echt een hele mooie en hopelijk ook een hele goede !

succes ermee  8)

scapa

Moooie bak Rob. Veel geluk ermee....

Ga je nog couperen, stabiliseren, EGR-eren en de-badgen (incognitiseren) enzo???  ;)


arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!