Project Mjolnir - SDM

Gestart door Johann, 18-12-2006 01:26:23

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Citaat van: Eugene op 18-12-2006 15:51:42
Een niet witte SD, dat kan natuurlijk niet ;)

Je gaat een niet witte volvo echt wel niet wit spuiten hoor  :o  ::) ex-police cars ok, maar geen andere  ;D 

Een vriend van me heeft de rolkooi gewoon met de borstel geverfd (echt heel mooi hoor, als je 't ziet zelfs met je neus erop denk je dat het gewoon gespoten is).

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

martijn.

Citaat van: BenC70ES op 18-12-2006 17:27:08
Citaat van: Eugene op 18-12-2006 15:51:42
Een niet witte SD, dat kan natuurlijk niet ;)

Je gaat een niet witte volvo echt wel niet wit spuiten hoor  :o  ::) ex-police cars ok, maar geen andere  ;D 

Een vriend van me heeft de rolkooi gewoon met de borstel geverfd (echt heel mooi hoor, als je 't ziet zelfs met je neus erop denk je dat het gewoon gespoten is).

Wordt eens wakker :eusa_whistle:

Wit is de kleur voor een Volvo 850, zelfs een C70 in het wit ziet er gaaf uit.
Het is een kwestie van toegeven ;D ;D

Geen wit = geen Swede Demon :police:

Johann

Citaat van: M a r c op 18-12-2006 16:45:14
Ik zou een matte lak nemen, lijkt me cool.

Lak is mat genoeg..  :P

fearless

Hmmm allemaal oud nieuws hier.  :eusa_whistle:

Maar ik zeg gewoon een mooie striping erover heen van een bepaalde tuner en klaar.  :eusa_dance:

JCviggen

Citaat van: martijn. op 18-12-2006 15:22:03
Citaat van: Johann op 18-12-2006 15:15:57
Kooi zit binnenin hoor..  ::)

Echt, ja en.

Moet toch ook gespoten worden :eusa_wall:

Is allemaal gewicht!  ;D

Ben benieuwd hoe ie de berg na Breidscheid gaat verteren zonder turbo  :eusa_whistle:
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Turbobiker

Citaat van: fearless op 18-12-2006 19:24:41
Hmmm allemaal oud nieuws hier.  :eusa_whistle:

Maar ik zeg gewoon een mooie striping erover heen van een bepaalde tuner en klaar.  :eusa_dance:

Ik zeg: we starten een nieuw topic: ontwerp het uiterlijk van de SDM ::) (Barry?)

Maar klinkt supergaaf Johann :eusa_dance:
De Tussenpaus

Jeroentjuh

Wederom een gaaf project uit Haaksbergen  :eusa_clap: gaan we met plezier volgen....

Rayman

Ik weet niet hoe je op de naam 'Mjolnir' gekomen bent, maar ik vind 'm erg goed!
De noorse mythologie aanboren om je nieuwe project te benoemen; had ik niet achter je gezocht!  :eusa_clap:

Fantastisch project. Ik wens je veel succes met het voltooien van deze 'nieuwe' uitdaging.

Ray

(Mjolnir: Thundering through a green hell)

Emiel

214: The new....jeweetwel... :eusa_wall:

Citaat van: JCviggen op 18-12-2006 19:35:21
Ben benieuwd hoe ie de berg na Breidscheid gaat verteren zonder turbo :eusa_whistle:

Hebben we eindelijk kans om er -weer- voorbij te gaan... ::)

JCviggen

Citaat van: Emiel op 18-12-2006 20:38:54
Hebben we eindelijk kans om er -weer- voorbij te gaan... ::)

Gaan we 'm eerst laten starten dan?  :eusa_think: Je moet'm niet teveel voordeel geven hoor, straks roffelt ie ons nog lekker voorbij in Schwalbenschwanz en dan is het huilen als je'r niet meer over kan voor de gantry  :eusa_wall:
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Johann

Doel voor de Ring is om onder de 10.00 minuten BTG te kunnen rijden in aanvang...

Emiel

+ minder slangklemmen...

10.00 btg gaat lukken!

Johann

Citaat van: Turbobiker op 18-12-2006 21:31:37

Deze foto is wel heel erg fout hoor Johann  :eusa_whistle:

Nee hoor, Het nieuwe "Hot"..  ;)

Moet toch even wat ideen opdoen. Foto is ook de SD1 met de VST bumper en de platte koplampen.
De SDM blijft gewoon standaard GLT, een Autostyle lip er onder welke waarschijnlijk mat zwart gaat worden. Die spiegels heb ik gemaakt na de opmerkingen eerder vandaag. De velgen op de foto heb ik nog liggen maar hebben eigenlijk een nieuw laklaagje nodig en ik zat te denken aan een diepe brons kleur. Beetje wat de Clio Williams had zeg maar. Impressie is iets te geel geworden.

Emiel

Laserblue

Wat ga je met de remmen doen Johann?
gaat daar ook een 993 set op?

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*