Project Mjolnir - SDM

Gestart door Johann, 18-12-2006 01:26:23

Vorige topic - Volgende topic

Zippo

Zal vd week ff een tube pol meenemen!
Kun je poetsen  ;D

Johann

Citaat van: pwassink op 06-02-2007 22:41:36Serieuze vraag dus: vanwaar t negatieve advies voor losse filters ?

Slechtere prestaties en minder synchroon van wat ik er van had begrepen.

pwassink

Citaat van: Johann op 07-02-2007 09:04:23
Citaat van: pwassink op 06-02-2007 22:41:36Serieuze vraag dus: vanwaar t negatieve advies voor losse filters ?

Slechtere prestaties en minder synchroon van wat ik er van had begrepen.

Is op zich wat voor te zeggen inderdaad..

Zou misschien best wel een leuke zijn om dat eens middels simulatie inzichtelijk te maken, vraag me af of dat ook met flow-works zou kunnen.  Zitten er hier ook werktuigbouwers die iets dergelijks binnen hun mogelijkheden hebben?
Zal wel een lastige simulatie-kluif zijn, je hebt immers met stromingen te maken die met een hele snelle frequentie kompleet anders worden in een situatie waar alle 5 in een gezamelijk filter uitkomen dan.
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Rayman

Citaat van: Zippo op 07-02-2007 08:32:47
Kun je poetsen  ;D

Johann poetsen...

;D

Die's goed!

M a r c

De wagen is niet voor niks grijs...  :eusa_whistle:  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Johann

Citaat van: Rayman op 07-02-2007 18:13:37
Citaat van: Zippo op 07-02-2007 08:32:47
Kun je poetsen  ;D

Johann poetsen...

;D

Die's goed!

We bellen OK?  ;D

Citaat van: M a r c op 08-02-2007 09:13:23
De wagen is niet voor niks grijs...  :eusa_whistle:  ;D

Heb ergens een paar stukjes grijs gevonden ja.  :eusa_doh:

M a r c

Het wordt weer eens tijd voor wat foto-updates  :)

info@europeantuning.nl

Johann

Citaat van: M a r c op 08-02-2007 09:37:35
Het wordt weer eens tijd voor wat foto-updates  :)

Helaas niet zoveel gedaan, weinig foto's gemaakt, mijn oude trouwe Sony is verdronken, heb een cheap Benq toestel gekocht maar dat is ook 3x niets..  :eusa_wall:

De motor met de kabelboom rommel,

De Realcar splitter,

Zul je het voorlopig even mee moeten doen..   ;)

Turbobiker

Die spoiler staat echt goed. En ik vind het een spannend project, je pakt het weer grondig aan :eusa_clap:
De Tussenpaus

M a r c

Staat 'm goed die spoilerlip; is trouwens niet van Realcar... worden in de UK gemaakt en kosten daar beduidend minder  ;) Desalniettemin ziet het er strak uit. Altijd leuk om te kijken naar foto's van "work in progress". Als ik nu zelf ook nog eens toekwam aan mijn eigen project  :eusa_wall:  :eusa_wall:

info@europeantuning.nl

Johann

Laat ik het zo zeggen, de spoiler komt van de Autostyle folder maar ik heb 'm 't eerste gezien bij realcar, vandaar de aanname.
Ik heb er 130 Euro voor betaald ipv de 190-195 in de folder. En ja, als je 'm in de handen hebt is 't een flut ding maar hij lijkt verder wel stevig aan de bumper te hangen met 12 schroeven.

t5karel

Ik zou er gillend uitrennen ;D.Man wat een draden niet normaal toch,waar begin je wel niet aan.Wat zegt je vrouw hier wel niet van ;D.

Maar wel leuk iig :eusa_drool:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

M a r c

Als je nou allemaal zwarte draden gebruikt dan staat dat wat netter.....

;D  ;D

info@europeantuning.nl

Johann

Citaat van: t5karel op 08-02-2007 12:09:35
Ik zou er gillend uitrennen ;D.Man wat een draden niet normaal toch,waar begin je wel niet aan.Wat zegt je vrouw hier wel niet van ;D.

Maar wel leuk iig :eusa_drool:.

En dan zitten de meeste draden al op de plaats.  ;)
Valt allemaal wel mee alleen kan het een spaghetti worden als je niet oppast. Alles heeft een label en wat bij elkaar hoort zijn paren van gemaakt tot de stekker er op komt.
Je ziet op de foto bijvoorbeeld zwarte draden naar de motorkapbeugel lopen aan de ene kant en groen/geel naar de anderekant. Dit zijn resp. de aarde naar het blok en de inlaattempsensor.
Groen/geel/rood linksom is voor de MAP sensor, het oranje bosje zijn ingangen welke ik kan gebruiken voor o.a. snelheid input e.d., lambda zit hier nog bij en zwee zwarte draden voor de knock sensors.
De draden valt dus wel mee, een plekje geven, groeperen, redelijk mooi op de stekker aan laten lopen en de hoesjes er straks om maken is waar het prutswerk in gaat zitten. En dan nog goed opletten of er nog draadjes bij moeten welke buiten de kabelboom om naar een relays, aarde of voeding moeten. Ben je er een vergeten dan kun je alles weer los halen en dat wil ik toch wel proberen te vermijden.

Misha

Ben je niet bang voor verstoring als de fan aanslaat ? Hij zit niet helemaal gelijk voor alle zuigbuizen... (wat een woord trouwens)
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het