Het is zover, Spin met een T-5R!!!

Gestart door Spin!, 08-01-2007 15:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Jan_D.

Citaat van: DD op 17-03-2007 18:52:43
hey,

dat is een bekend plaatsje

http://img136.imageshack.us/img136/6199/dc070315016jo9.jpg

is dat vlak bij de rotonde richting badhoevedorp????

volgens mij heb ik daar ook eens een foto geschoten met mijn andere speeltje:

http://www.xs4all.nl/~msluijt/opel/kadett/2006-12-17/05.jpg

Klopt, kwam me zo al bekend voor :eusa_wall:: langs de ringvaart ten Noorden van de A9 vlakbij de brug.

Rayman

Ik moet je het nageven Rutger; vind het wel mooi dat zowel de ups en downs in dit topic te lezen zijn. Het komt niet al te vaak voor dat je dit soort dingen ook leest. Meestal vind je louter alleen de ups hier...en de downs niet zo vaak. Je neemt een 'risico', scoort een CY voor een mooie prijs, en dan kun je wat tegenkomen. Respect daarvoor!

Desalniettemin vind ik het jammer dat 't je nu ff tegenzit; als voormalig CY liefhebber heb ik wel een idee hoe !@#$%^& dit moet zijn.

Gr Ray
Dark Side of the Force is German

Spin!

Ray, en de rest...

...hij staat weer voor de deur. De 'dop' die losgeschoten was uit het blok zit weer vast. Een hels karwei, want ook de slang die erop hoort was eraf geschoten. Maar het zit allemaal weer dankzij Koen en Carlo! Bedankt nogmaals  :)

het euvel:

( excuseer de kwaliteit, zijn telefoon foto's )

Maar voornaamste is...'t rijdt weer!

www.vm-parts.nl

Eugene

Super dat het (op deze manier) is opgelost!

Citaat van: Rayman op 18-03-2007 00:36:43
....als voormalig CY liefhebber....

Ik neem aan dat je dat nu ook nog bent, ondanks dat je geen CY meer hebt?

If it's not blown, it sucks...

Rayman

Citaat van: Eugene op 18-03-2007 05:50:03

Niet meer zo fanatiek als eerst...(had die groene nooit weg moeten doen; maar da's achteraf makkelijk lullen). Ik heb er veel plezier van gehad en ik gun het Rutger dan ook van harte dat ie wat meer geluk zal hebben met zijn gele beessie.

Bezit van de zaak kan het einde van het vermaak betekenen; klinkt stom maar daar zit een kern van waarheid in imho. Laat mij maar nagelen in de diesel ;D. Valt me ongechipt nog niet tegen zo'n 'patatbusdiesel', en ik kom uit een T-5R  :)

Spin!

Citaat van: Rayman op 18-03-2007 10:02:42
Citaat van: Eugene op 18-03-2007 05:50:03

Niet meer zo fanatiek als eerst...(had die groene nooit weg moeten doen; maar da's achteraf makkelijk lullen). Ik heb er veel plezier van gehad en ik gun het Rutger dan ook van harte dat ie wat meer geluk zal hebben met zijn gele beessie.

Bezit van de zaak kan het einde van het vermaak betekenen; klinkt stom maar daar zit een kern van waarheid in imho. Laat mij maar nagelen in de diesel ;D. Valt me ongechipt nog niet tegen zo'n 'patatbusdiesel', en ik kom uit een T-5R  :)

Ach, zo'n patatbusdiesel rijdt best goed (lekker!) hoor...ik heb nog nooit gemopperd op die van ons. Deze zal trouwens wel vervangen worden door een Estate op termijn. Puur omdat het 'mooier' is...maar ik denk dat het handiger is voor de duik-uitrusting  :P

Wordt wel een mooi plaatje dan, 2 Estates...moet natuurlijk wel 17"R velgen onder, en een R-lipje ;D. Zal ons pa eens een 2e jeugd aansmeren  :eusa_dance:

En verder...mijn liefde voor de CY is door deze gebeurtenis niets minder geworden. Dit soort dingen horen nu eenmaal bij autorijden. C'est la vie!

www.vm-parts.nl

Volvokoen

Dit is een mooi draadje geworden. Vooral met die foto's van de plug en de symptomen bij 'ontplugging' op p. 14.

Groeten,
Volvokoen
V70 TDI bj 1998 Automaat Exclusive Line >430d km
764 GLE bj 1990 V6 AW-71 197d km
geschiedenis: Citroen BX 1.9 TDI < 744 bj 1991 TD 190d km

Spin!

Zo...vandaag even een vrije dag gecombineerd met een ritje wasstraat, mooi weer en een foto-schiet! Ik zou zeggen...enjoy! ( voor hoge res: PB! )

www.vm-parts.nl

ddh

M a r c

Nu nog een mooie blondine op de motorkap....  :eusa_whistle:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Spin!

www.vm-parts.nl

The Saint

Een frisse T-5R hoor! Goed dat je je humeur niet laat verpesten door een probleem met je auto. Kan gewoon gebeuren, en als je slim bent los je het probleem gewoon zsm op!

Mooie foto's!
No shirt no shoes, no pinball

Laserblue

Mooie foto's van een mooie auto :)

wel ff die slagloodjes er af ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Spin!

Citaat van: Laserblue op 29-03-2007 18:01:30
wel ff die slagloodjes er af ;)

Ik was er al bang voor dat ik daar reactie op zou krijgen...maar dat komt goed, als de 'motorische ingreep' voldaan is dan gaan de velgjes naar de dokter ;)...zomer projectje  :eusa_dance:

www.vm-parts.nl

Rayman

Mooie foto's Rutger. Wat ziet  zo'n 855 CY er toch lekker uit als ie in 't frisse gras staat.
Goed bezig!