Jeroen en V70

Gestart door Ricardo, 25-03-2007 20:03:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ricardo

Zal ik wel nieuwe velgen kopen. Ze komen er toch op hoor. Of er moest nu nog iemand Propus roepen. Dan bel ik naar de verkoper en vraag of hij ze niet terug wil kopen.

Eugene

Citaat van: Ricardo op 16-06-2007 23:53:04
Of er moest nu nog iemand Propus roepen. Dan bel ik naar de verkoper en vraag of hij ze niet terug wil kopen.

PROPUS!!!!

Denk je dat je hem zo laat nog kunt bellen? ;D

If it's not blown, it sucks...

Ricardo

Jullie weten gewoon niet hoe die andere velgen heten en daarom stemmen jullie op die Propussen.

Ludo

je moet er op zetten wat JIJ het mooiste vind.  ;)

BenC70ES

Propus > masitaly...  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Eugene

Citaat van: Ricardo op 17-06-2007 00:05:26
Jullie weten gewoon niet hoe die andere velgen heten en daarom stemmen jullie op die Propussen.

Masitaly president dacht ik

Worden niet meer gemaakt.

Zijn het 17 of 18 inch?

If it's not blown, it sucks...

Ricardo

 
Citaat van: BenC70ES op 17-06-2007 00:09:39
Propus > masitaly...  ;)

Jij dus ook Propus?

Citaat van: BenC70ES op 17-06-2007 00:09:39
Propus > masitaly...  ;)

Dat jij dat wist was me al duidelijk.

17''

fearless

Citaat van: Ricardo op 17-06-2007 00:05:26
Jullie weten gewoon niet hoe die andere velgen heten en daarom stemmen jullie op die Propussen.

Zoals Ben al zij Masitaly, en het stond er zelfs nog op. Zitten trouwens ook op die gele van Tom. Erg mooie velg, alleen zo te zien hebben deze wel een opknap beurtje nodig.

Ricardo

Zijn gewoon wat nat van in de regen te liggen hoor. Verf is nog heel  mooi. Idd. dezelfde als Tom erop heeft maar maatje kleiner.

fearless

Citaat van: Ricardo op 17-06-2007 00:14:10
Zijn gewoon wat nat van in de regen te liggen hoor. Verf is nog heel  mooi. Idd. dezelfde als Tom erop heeft maar maatje kleiner.

Aah ok, regendruppeltjes dus. Ik dacht dat het putjes in de lak waren. Is ook al na twaalven.  :eusa_shifty:

Gunnar

Ricardo heeft mijn mass-italy's overgekocht, heb ineens zijn turbobeest kunnen bekijken.
Als ik mocht kiezen dan kocht ik dezelfde velgen als fearless, dat vind ik de allermooiste velgen.
Voordeel van die mass-italy's is dat ze veel gemakkelijker kuisen dan die met hoekjes en kanten aan.

Oh trouwens ricardo, voor je vriend met z'n '92 850 : schuifbouten en 4*110 velgen kopen veel meer keuze dan.

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Ricardo

Mooi he, maar die vind ik wat te risky die spaken komen eruit. Is nogal gevaarlijk voor trottoirs. Ik ben ook niet de enige die met deze auto rijd dus...

Ricardo

Citaat van: Gunnar op 17-06-2007 09:58:50
Ricardo heeft mijn mass-italy's overgekocht, heb ineens zijn turbobeest kunnen bekijken.
Als ik mocht kiezen dan kocht ik dezelfde velgen als fearless, dat vind ik de allermooiste velgen.
Voordeel van die mass-italy's is dat ze veel gemakkelijker kuisen dan die met hoekjes en kanten aan.

Oh trouwens ricardo, voor je vriend met z'n '92 850 : schuifbouten en 4*110 velgen kopen veel meer keuze dan.



Die schuifbouten vinden is een ramp. Blijkt speciale schroefdraad te zijn. Bandencentrale moet ze per 500 bestellen. Anders had ik nu 18'' Tezzens. Iemand die deze kan regelen?

Ricardo

Echt niemand die aan schuifbouten kan raken?

Auto is overigens ingereden net 200000km!

thuur

Advertentieboard al geprobeerd?


Gr ;)