De zoektocht is begonnen...

Gestart door Rsport, 08-04-2007 00:14:02

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Citaat van: Taranis op 20-06-2007 17:52:22
Citaat van: Turbo-Geek op 20-06-2007 16:56:23
En ondertussen staat de CY 854 nog steeds te koop  :eusa_think:

Met andere woorden: het geblaat dat ie voor zo'n prijs ongetwijfeld snel weg zal zijn, slaat dus ook nergens op ::)

In dit hele topic zat er maar één te blaten...  en die is niet eens bij deze wagen gaan kijken.

En gezien de lage prijs kun je ook wel verwachten dat er wat werk aanzit... of denkt iedereen nu nog steeds dat je voor 7800 euro de perfecte T-5R CY kunt kopen  :eusa_wall:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Turbo-Geek

Wat mij opzich verbaast is dat er maar HEEL WEINIG info te vinden is over het verleden van dergelijke specifieke wagens die 'zeldzaam' waren en binnen een liefhebbers kring dus bekend zouden moeten zijn.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

The Saint

Citaat van: Turbo-Geek op 21-06-2007 19:39:13
Wat mij opzich verbaast is dat er maar HEEL WEINIG info te vinden is over het verleden van dergelijke specifieke wagens die 'zeldzaam' waren en binnen een liefhebbers kring dus bekend zouden moeten zijn.

Dat komt omdat liefhebbers die zich hier melden nog veel zeldzamer zijn dan de auto's zelf.

Ik sprak laatst toevallig nog een jongen in V70 R saffron. Hij had nog nooit van "saffron" gehoord, maar vond wel dat ie gewoon een lekkere auto had..
No shirt no shoes, no pinball

Turbo-Geek

Zie hier de foto's. Eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen dat het in het echt minder fraai eruit als op de foto (Marktplaats syndroom).
Vooral duidelijk kleur verschil tussen panelen is dan goed te zien.

V70geRwin

kleurverschil is zo ook wel te zien hoor ;)

heb je nog gevraagd wat ze allemaal aanpakken voor die 2100 euro van meeneemprijs naar verkoopprijs?

Turbo-Geek

Heb niemand gesproken. Hij stond zielig achter het bedrijf vlak bij hun repair schade sectie.
Ik heb ff zitten kijken en was er toen snel mee klaar, geen zin dus om iemand te gaan zoeken en aan te spreken want ik had toch geen serieuze intenties en dan is het zonde van hun en mijn tijd.

Rayman

Ik word een beetje droevig van die foto's...En daarom sluit ik me volledig aan bij Marc.
Wil je kwaliteit dan staat daar een prijs tegenover. ;)

reneetje

Hebben jullie dat nu ook?  ??? ::)

Dat "eentje" op de plaat , dat stoort mij wel zo, dat ik daarom al een wagen laat staan. :eusa_wall:

Eigen belachelijk want de wagen is er niet beter of slechter door, maar toch....... :eusa_doh:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Turbo-Geek

Tja liever niet zo'n '1tje' maar als het goeie wagen blijkt te zijn dan laat ik hem niet staan vanwege een '1tje' op de nummerplaat.
Als jij APK moet keuren en je kan je papieren niet vinden (kwijt) en je vraagt ze dus opnieuw aan dan heb je al een '1tje' te pakken.

Taranis

Citaat van: reneetje op 22-06-2007 11:33:07
Dat "eentje" op de plaat , dat stoort mij wel zo, dat ik daarom al een wagen laat staan. :eusa_wall:

Ach, in Brummen was er zelfs 1 bij met naar ik dacht een '4' erop. Wist niet eens dat je hoger dan een 3 kon gaan...

On-topic: okay, hij is niet echt netjes. Maar als ze dat voor die 2100 euro opknappen...

The Saint

Citaat van: reneetje op 22-06-2007 11:33:07
Hebben jullie dat nu ook?  ??? ::)

Ja dat heb ik ook..

Deze auto ziet R overigens overal zo beschadigd uit dat ik wel enig idee heb hoe R mee is omgesprongen. En dat voorspelt weinig goeds  :-X
No shirt no shoes, no pinball

Spin!

Ziet er goed verwaarloosd uit, vraag me sowieso af hoe je die lakschade op de achterspoiler voor elkaar krijgt...moet je toch rare capriolen uithalen....

En wat ook een doorn in mn oog is...die schroefjes in het dashboard om een carkit te monteren....er zijn speciale montageplaatjes verkrijgbaar hiervoor, waardoor je niet hoeft te schroeven in dat kunststof!

@ Marc...het bestaat wel hoor, voor weinig geld een goede CY  :eusa_whistle:
Maar ik schijn een zondagskind te zijn...heb altijd mazzel met dit soort dingen  ;)

www.vm-parts.nl

Enno

Citaat van: Turbo-Geek op 22-06-2007 12:03:52
Tja liever niet zo'n '1tje' maar als het goeie wagen blijkt te zijn dan laat ik hem niet staan vanwege een '1tje' op de nummerplaat.
Als jij APK moet keuren en je kan je papieren niet vinden (kwijt) en je vraagt ze dus opnieuw aan dan heb je al een '1tje' te pakken.

Wat maakt een 1-tje op nummerplaat nu uit ;)....die van mij heeft ook een 1-tje...simpel weg omdat ik de kenteken papieren kwijt was na een vakantie ;)...

Turbo-Geek

Dat van die spoiler kan ik wellicht wel verklaren.
Weet bijna wel zeker dat het de wasstraat is geweest.
Je ziet dit soort slijtage vaker bij spoilers op het 'scherpe' vlak of op het horizontale vlak als ie regelmatig door de wasstraat heen gaat met die hogesnelheids borstels.

Rayman

Citaat van: Spin! op 22-06-2007 22:44:12
@ Marc...het bestaat wel hoor, voor weinig geld een goede CY  :eusa_whistle:

Moet ik je uit de droom halen of moet Marc dat doen? ;)