ff voorstellen, 850R [Update 30-5-2010]

Gestart door Teddy81, 01-08-2007 22:39:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

t5karel

Citaat van: matRRR op 01-08-2007 22:57:53
je hebt nu 211 pk, met chippie zit je toch al lekker richting de 250...
Welkom,laat je niet gek maken hoor,komt geen eind aan op den duur ;D.Mooie wagen joh,en lekker dat je zelf handig bent.Lekker toeren eerst maar eens en als het gaat wennen.....tja :evil:.Paar plakloodjes en gasse met de geit ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

V70geRwin

Welkom hier!
En wat een intro, erg mooie auto.

Rijd je ook inderdaad in de buurt van Heerhugowaard rond?

Gerwin
(Castricum)

RATFINK

Welkom en een mooie R, lijkt verdacht veel op de mijne.

Maar onderhanden genomen in B & R houdt dan in dat je in die omgeving woont ?


hpkevertje

Hello Ted,
Dank voor je mooie verhaal en de mooie foto's: that's the forum-spirit !!!!!  :) :)
Veel plezier ermee.
Gr. Hans.

Turbo-Geek

Ik ben destijds bij deze auto wezen kijken bij Edward Smits in Heerhugowaard, dus hij zal daar best in de buurt gereden hebben.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

pwassink

Citaat van: Teddy81 op 01-08-2007 22:48:54
Oww ja, het is een handgeschakelde, ik wilde perse geen automaat hebben en de km stand is 230.000, net ingereden dus.   :eusa_whistle:

Kerel wat een binnekomst !   :eusa_clap:

Mooie wagen, goed verhaal, en meteen veel fotos .. chapeau ..

Een klein puntje van kritiek, ik pas de regel even aan voor je, citaat :

"de km stand is 230.000, NOG net NIET ingereden dus"  ;D

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Teddy81

Ik woon in Dronten, in Flevoland. Niet in de buurt van Heerhugowaard en niet in de buurt van Berkel en Rodenrijs dus.  ;D Ach ja NL is maar klein.

Wat een leuke reacties allemaal..... en zo snel!! Leuk forum.

Ik ben er echt hel erg blij mee. 211PK is natuurlijk al een hele stap voorwaarts ten opzichte van een 480. Maar het went snel moet ik zeggen.

animalT5R

Citaat van: Turbo-Geek op 02-08-2007 00:38:52
Ik ben destijds bij deze auto wezen kijken bij Edward Smits in Heerhugowaard, dus hij zal daar best in de buurt gereden hebben.

Auto heeft in de buurt van Amerongen gereden,heb het boekje me verteld ;) ben namelijk ook wezen kijken bij deze R[ik woon in hhw,en heb toen me zwarte T-5R 2.0 ook bij Smit vandaan gehaald]

Ik herkende de auto niet meer terug  :o zeer netjes gedaan man,echt een hele verbetering.

Ben zelf ook naar deze wezen kijken,maar me vrouw vond de groene kleur,icm het lichte interieur niks[no offence] maar goed,heb er nu ook wat leuks voor de deur staan.

2.0L gaat heel leuk meedoen met een ander chippie  ;D weet ik nog van mijn zwarte .
Succes met de auto,en zoals velen al voor mij hebben gezegd,gelijk met foto's...helemaal top  :eusa_clap:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

V70RHaarlem

Heeren,

Allereerst welkom Teddy!
Door al jullie enthousiast reakties wilde ik de wagen ook even zien, ligt het aan mij of zijn de foto's(of de site die ze host) uit de lucht?

Gr. MaRco
V70R, 300pk, 2003, Flash Green, Atacama,

Teddy81

Foto's staan er nog hoor! Ligt aan jou denk ik! ;)

ps. vette wagen. Dat wordt mijn volgende. :D (ooit)

Bas850

Mooie wagen hoor. En weer een Flevolander erbij.

Klein puntje van kritiek, de loodjes aan de binnenkant van de velg is vele male mooier.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Flipjes 850 R

#26
Weer een donker groene R  :eusa_dance: :eusa_dance: . Hele mooie auto, en een beetje minder vermogen dan een NL versie? Who care's !!!
Ziet er top uit. Ik heb zelf een NL versie in dezelfde kleur, maar dan in het zwart van binnen. Dit wat jij hebt is wel echt vele malen mooier :eusa_whistle: :eusa_whistle:
Maar ja, je kan niet alles hebben. Voor de rest was / is mijn auto een buitenkansje, dus absoluut geen spijt !! Je gaat vast nog heel veel pleziet beleven aan deze auto.
855 R Automaat Dark Olive Pearl

MarcoV

Hulde voor deze introductie en ook voor zo'n mooie R!
Blijft toch een schitterende kleur dat groen, veel geluk met de auto,

MarcoV 8)

Bouma206

Wow echt een hele mooie auto. Een kameraad van me (nog geen forumlid) heeft ook deze kleur maar dan met zwart interieur.
Ik moet zeggen dat dit ook erg mooi is. De kleur vind ik echt helemaal top.
Vraagje: wat voor polijstmiddel heb je gebruikt en die wax waarover je sprak is dat ook voor jan en alleman te halen?

Veel succes met je auto.
Arend
Fryslân boppe!!!!

Racingbrick

Welkom hier, trouwens, was je buiten monteur ook ooit kapper geweest soms? je hebt de alcantara mooi bijgeknipt.... ;D