Silversand Volvo 850 2.5i 20v 1995-03

Gestart door BartusKN, 16-09-2007 14:36:41

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Citaat van: BartusKN op 10-01-2008 12:01:50
Citaat van: Ludo op 09-01-2008 10:32:12
even de foutcodes uitlezen en resetten.
dan kijken of het lampje opnieuw gaat branden.

storing zit in labdasonde iets met het automatische gedeelte dat de gas moet regelen. Het schijnt als daar ook maar een ms afwijking in zit, dus niet perfect is geeft computer storing aan terwijl er "niets" is.

Weet je dit zeker?  Meestal is het gewoon een lek vacuumslangetje....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Ludo

Citaat van: BartusKN op 10-01-2008 12:01:50
Citaat van: Ludo op 09-01-2008 10:32:12
even de foutcodes uitlezen en resetten.
dan kijken of het lampje opnieuw gaat branden.

storing zit in labdasonde iets met het automatische gedeelte dat de gas moet regelen. Het schijnt als daar ook maar een ms afwijking in zit, dus niet perfect is geeft computer storing aan terwijl er "niets" is. 

???
welke code?.

BartusKN

de foutcode precies, het spijt me luitjes maar die kon ik niet meespieken was donker :P en de tft van de computer weerkaatste het licht.

wel weet ik dat hij gewoon nog lekker rijdt en dat bij de 5000km gereden te hebben, gaan we alles nakijken. en lampjes in dashboard vervangen. Gisteren heeft een lampje van me rechtertemp.wieltje het licht uitgezet.

Sticker is heel erg snel gegaan hiervoor Ingrid veel bedankjes gestuurd.

Morgen me auto stiekum wassen anders zien jullie dat ik mijn zusje naar manege had gebracht donderdag (met die regen+hobbels/kuilen en zandweg=blubber op je wielen en auto). En heb Provision Anti Rain van Halfords op me ruiten gesmeerd, best gaaf spul nu alleen kijken of het inderdaad net zo werkt als dat van mijn ouders. Die hebben RainX van TurtleWax maar dat was nergens meer te krijgen/vinden.

BartusKN

Hier mijn fototjes van de meeting(wel kentekens weggewerkt vind ik zelf ook prettig namelijk)

Ja ik ben erg gek, hou er niet van om ergens te laat te zijn :P

misschien hadden we wat mooier moeten inparkeren, including me.

heb na vandaag een paar leuke ideen opgedaan, binnenkort een lijstje maken met wat ik zeker gedaan wil hebben.

heerlijk die kontjes  ;D

sorry me eigen auto weer in het midden, heel vreemd :P

blijft een mooi gezicht.

BartusKN

Things to do:

-
- Stoelverwarming bestuurdersstoel maken
- Set originele witte knipperlichtjes voor zijkanten (ET-STI800)
- Set heldere koplampen voor Volvo 850 1994-1997 Chrome (ET-CHL800) (jaja Chris je heb me over gehaald!)
- Xenon verlichting
- Hemeltje van dakraam, de bekleding opnieuw spannen/lijmen
- Luxe kenteken platen
- Luxe kenteken plaathouders
- Bumper achter rechts laten schuren plamuren en spuiten
-

(http://www.europeantuning.nl/) dit zodat ik die website niet vergeet GEEN reclame :P

Vulk

Auto ziet er verdorie enorm goed uit met die kmstand! Wat kost dat volledig overspuiten nu eigenlijk?

BartusKN

Citaat van: Vulk op 14-01-2008 11:16:08
Auto ziet er verdorie enorm goed uit met die kmstand! Wat kost dat volledig overspuiten nu eigenlijk?

eerlijk gezegd weet ik dat niet. heb een vaste prijs afgesproken met kopen, met als afspraak ik zelf ook zou helpen met opknappen. Dus dat was zeg maar all incl. (dikke mazzel/mooie deal) theoretisch heb ik bijna alle onderdelen betaald en gratis auto erbij gehad. Hier komt het zeg maar op neer  :laugh: 8) ;D :eusa_dance:

BartusKN

net besteld:
- Set originele witte knipperlichtjes voor zijkanten

elianmars

Nou heeft je wagen 1 van de mooiste kleuren en dan noem je 't "grijs"......  :eusa_think:

BartusKN

Citaat van: elianmars op 14-01-2008 21:47:47
Nou heeft je wagen 1 van de mooiste kleuren en dan noem je 't "grijs"......  :eusa_think:
de kleur is volgens mijn papieren grijs metalic en niet zilver, correct me if im wrong

elianmars

Citaat van: BartusKN op 14-01-2008 22:09:10
de kleur is volgens mijn papieren grijs metalic en niet zilver, correct me if im wrong

Wat is het kleurnummer?

BartusKN

Citaat van: elianmars op 14-01-2008 22:30:05

Wat is het kleurnummer?
dat is af te lezen waar ? :P

BartusKN

Gisteren even weer terug geweest bij de garage, mijn blower deed raar alleen bij starten deed hij het af en toe. Das niet zo best als je raam beslaat met dit lekkere regenachtige weer in nederland. Ondanks dat bij afleveren er al een nieuwe(andere) in gezet was, maakte hij er geen enkel probleem van hij pakte er meteen een van achteren waar nog niet eens 2 ton mee gereden was. Tot nu toe doet hij het nog steeds goed, wat is die beste man toch goed voor deze wereld :)

Bas850

Citaat van: BartusKN op 15-01-2008 08:56:49

Wat is het kleurnummer?
419 silversand. Mooie kleur.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

BartusKN

Citaat van: Bas850 op 15-01-2008 10:34:42
Citaat van: BartusKN op 15-01-2008 08:56:49
Wat is het kleurnummer?
419 silversand. Mooie kleur.
Bas
Topppertje Bas!