Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

razorx

#405
Zit nog eens de specs van de TD702G te lezen een leuk detail:

reversing camera input.
Zou een leuke parkeerhulp kunnen worden.

Kan leuk worden, vraag is natuurlijk ook: Hoe stabiel draait het.

De core schijn een Chinese Windows CE/of Pocket windows (hoe je het wilt noemen) te zijn.
Ik ben heel benieuwd wat ik tegen ga komen.

Ik denk dat dit met wat minder of meer geknoei een heel leuke car-pc is voor een leuk bedrag.

Fantaseer ondertussen wat over bluetooth, wifi, umts keyboard en muis, maar alles op zijn tijd.

razorx

TomTom up and running op de TD 702G :eusa_dance:
Screensize gaat goed, kostte me wat tijd, maar het werkt.

Ben nu gaar en ga lief doen tegen mijn vrouw.
Vertel morgen meer.

razorx

Komend, dit apparaat is qua mogenlijkheden ver over de top:

-tomtom8 een verplichting, anders moet je knoeien
-automatisch omschakelen naar achteruitrijcamera bij achteruitrijden
-bluetooth voor handsfree bellen
-wat Dies meer zij ik nog uitzoeken

Geluidskwaliteit kan ik nog niets over zegenn, heb alleen maar droog getest.
OS: eigen systeem, heel slim, daardoor is het stabiel.

Zodra je navigatie kiest, Wince. Chinese core edition.

Slimme keuze.

mevita

Kan igo8 er ook op?
En hoe is het navigeren tijdens het rijden, moet je dan niet te ver naar onderen kijken
Naar je geluid ben ik ook zeer benieuwd, oh ja m,n bi-xenon via die ebay is ook binnengekomen nu nog inbouwen

gr mevita

razorx

Citaat van: mevita op 05-03-2009 10:22:20
Kan igo8 er ook op?
En hoe is het navigeren tijdens het rijden, moet je dan niet te ver naar onderen kijken
Naar je geluid ben ik ook zeer benieuwd, oh ja m,n bi-xenon via die ebay is ook binnengekomen nu nog inbouwen

gr mevita
Sterker nog, ig08 staat er standaard op. Zal wel aan mij liggen maar ik wilde er niet aan wennen.


Test nog steeds droog, wil eerst alles voor elkaar hebben voordat ik hem inbouw.
Ik weet nog niet wat voor achteruitrij camera ik ga kopen of waar ik hem ga plaatsen.

En nog even uitzoeken hoe ik de video kabel laat lopen en die voor het achteruitrijlicht.

De gevoeligheid van de GPS ontvanger is indrukwekkend.

razorx

Voor het droog testen heb ik een PC voeding misbruikt.
Wel even het groene power-on draadje met de massa verbonden:

Ehh, ja, mijn testopstellingen zijn nooit ordelijk.

En yes: Tomtommus Vadis:

rogerV701998

Citaat van: razorx op 05-03-2009 17:52:52
Citaat van: mevita op 05-03-2009 10:22:20
Kan igo8 er ook op?
En hoe is het navigeren tijdens het rijden, moet je dan niet te ver naar onderen kijken
Naar je geluid ben ik ook zeer benieuwd, oh ja m,n bi-xenon via die ebay is ook binnengekomen nu nog inbouwen

gr mevita
Sterker nog, ig08 staat er standaard op. Zal wel aan mij liggen maar ik wilde er niet aan wennen.


Test nog steeds droog, wil eerst alles voor elkaar hebben voordat ik hem inbouw.
Ik weet nog niet wat voor achteruitrij camera ik ga kopen of waar ik hem ga plaatsen.

En nog even uitzoeken hoe ik de video kabel laat lopen en die voor het achteruitrijlicht.

De gevoeligheid van de GPS ontvanger is indrukwekkend.

Ziet er mooi uit. Ik heb een Pioneer 2 dins met ook de optie voor een achteruitrij camera. Ik zit te dubben of ik zo'n camera moet aanschaffen en waar ik deze dan plaats. Wil je via het forum met ons delen hoe jij dit oplost? :eusa_pray:

Gr. Roger

razorx

Ik denk dat ik hem maar tegen de achterruit plaats. Helaas gaat het hier om de estate, dus het wordt wat gehannes met de draden.

Als het zover is zal ik zeker foto's plaatsen.

Oh ja de zichtbaarheid van de navigator is prima.
Had zelf eerder een tomtom in de asbak, maar dat was niet ideaal.

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

elmarconi

Citaat van: Marc O. op 05-03-2009 18:39:11
Ziet er netjes uit Yits.

Zou alleen die burostoel eens schoonmaken.  ;D ;)
--
Autogas Inside . . .

razorx


viking_in_shorts

Dat ziet er uit als een DV7, klopt dat?

razorx

Het apparaat noemt zich een td702g, maar het zou mij niets verbazen als het heel veel andere namen heeft.

mevita

Citaat van: razorx op 05-03-2009 17:52:52
Citaat van: mevita op 05-03-2009 10:22:20
Kan igo8 er ook op?
En hoe is het navigeren tijdens het rijden, moet je dan niet te ver naar onderen kijken
Naar je geluid ben ik ook zeer benieuwd, oh ja m,n bi-xenon via die ebay is ook binnengekomen nu nog inbouwen

gr mevita

Ik weet nog niet wat voor achteruitrij camera ik ga kopen of waar ik hem ga plaatsen.

Misschien is zoiets een oplossing in je kentekenplaat http://www.mdaelektronica.nl/nl/dept_171.html#item_970

In ieder geval ik vind het een supergaaf apparaat  :eusa_whistle:, ben er voor aan het sparen

gr mevita ;)

rogerV701998

Citaat van: mevita op 05-03-2009 21:00:26
Citaat van: razorx op 05-03-2009 17:52:52
Citaat van: mevita op 05-03-2009 10:22:20
Kan igo8 er ook op?
En hoe is het navigeren tijdens het rijden, moet je dan niet te ver naar onderen kijken
Naar je geluid ben ik ook zeer benieuwd, oh ja m,n bi-xenon via die ebay is ook binnengekomen nu nog inbouwen

gr mevita

Ik weet nog niet wat voor achteruitrij camera ik ga kopen of waar ik hem ga plaatsen.

Misschien is zoiets een oplossing in je kentekenplaat http://www.mdaelektronica.nl/nl/dept_171.html#item_970

In ieder geval ik vind het een supergaaf apparaat  :eusa_whistle:, ben er voor aan het sparen

gr mevita ;)

Dit is wel een hele mooie oplossing :eusa_drool: