Slecht lichtopbrengst originele koplampen.

Gestart door Rianne, 19-01-2010 19:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

850estatetdi

ik heb sinds vandaag xenon met alter2 koplampen met helder glas en er gaat een wereld open zo veel licht als dat daar uit komt

henry classic v70

Wat een verschil of niet, als je halogeen gewend bent en dan met xenon in het donker rijden :eusa_dance:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

850estatetdi

echt wel zie nu teminste weer waar ik rij op de weg :eusa_whistle:

Rianne

Ohw maar dat zie ik toch wel :D

Nou stadslichten vandaag beet gehad. Maar helaas, de LED's werken nog niet.
Zekering 23 ook nog kapot, dus het ging weer super......

De oude pitten zitten er nu weer in en ze branden weer maar ik weet het niet ???
Het is mij en mijn vader niet gelukt. Ga morgen nog even iemand anders vragen.
Het moet toch kunnen vind ik ;D

850estatetdi

rianne waarom doe je geen alter 2 koplampen er in zelfs dan heb je al veel meer licht dan de oude koplampen

Hengeveld

Citaat van: Rianne op 19-01-2010 19:03:44
Nu had ik angel eyes besteld in de hoop dat die beter licht gaven, helaas pastten ze niet in mijn type.
Het is 1 v/d 1e types. dat past dus niet.er zit een ruimte van 5 cm onder de angel eyes als je ze er inzet, zou je op kunnen vullen met een 'plaatje' maar dat wil ik niet, gezien de stekkers ook volledig omgezet zouden moeten worden.
Xenon inbouwen ben ik niet van plan vanwege de prijs en de auto blijft ook geen 10 jaar meer.
Rianne

UserID6342

Citaat van: Hengeveld op 04-02-2010 00:08:09
Citaat van: Rianne op 19-01-2010 19:03:44
Nu had ik angel eyes besteld in de hoop dat die beter licht gaven, helaas pastten ze niet in mijn type.
Het is 1 v/d 1e types. dat past dus niet.er zit een ruimte van 5 cm onder de angel eyes als je ze er inzet, zou je op kunnen vullen met een 'plaatje' maar dat wil ik niet, gezien de stekkers ook volledig omgezet zouden moeten worden.
Xenon inbouwen ben ik niet van plan vanwege de prijs en de auto blijft ook geen 10 jaar meer.
Rianne
Euh, angeleyes passen ook rustig in jouw auto hoor, weliswaar met een alter II stripje onder de koplampen, maar toch.  Stekkers aanpassen is voor een beetje sleutelaar een fluitje van een cent. Kun je daarna altijd nog besluiten of je Xenon erin wilt of niet. 

Ook als je alter II standaard koplampen in je auto wilt bouwen zul je die stripjes nodig hebben.  Daarom zei ik toen al, als je het goed wilt doen kun je beter een complete alter II inbouwkit overnemen van iemand incl. de benodigde kabel dan hoef je de stekkers ook niet meer aan te passen. En past het spul dus allemaal zo op elkaar.  Je weet inmiddels ook wat ik voor die set wil hebben ;D

Hengeveld

Citaat van: Rianne op 19-01-2010 19:03:44
Nu had ik angel eyes besteld in de hoop dat die beter licht gaven, helaas pastten ze niet in mijn type.
Het is 1 v/d 1e types. dat past dus niet.er zit een ruimte van 5 cm onder de angel eyes als je ze er inzet, zou je op kunnen vullen met een 'plaatje' maar dat wil ik niet, gezien de stekkers ook volledig omgezet zouden moeten worden.
Xenon inbouwen ben ik niet van plan vanwege de prijs en de auto blijft ook geen 10 jaar meer.
Rianne

Rianne

...Ja met plaatje bedoel ik dus die strip @ hengeveld.. :P zo'n alter2-strip.
Ik kwam er later pas achter dat ze wel zouden kunnen passen, ook als de bekabeling aanpast, maar toen waren ze al retour afzender. Maakt me ook weinig uit nu want ik heb al meer licht en dat was mijn uiteindelijke doel :P



Dirk, ik heb inmiddels met andere pitten toch ook al veel meer licht.
de LED lampjes werken inmiddels ook dus ik ben helemaal blij ;D

Hengeveld

Citaat van: Rianne op 05-02-2010 08:44:01
de LED lampjes werken inmiddels ook dus ik ben helemaal blij ;D

Foto? Wat is het merk/type?

UserID6342

Citaat van: Rianne op 05-02-2010 08:44:01
Dirk, ik heb inmiddels met andere pitten toch ook al veel meer licht.
de LED lampjes werken inmiddels ook dus ik ben helemaal blij ;D
Helemaal top meissie, blij dat het opgelost is.

Rianne

Hengeveld, Zal kijken of ik vanmiddag een foto kan maken.

Merk LED's is Auto-Style.. gekocht hier in de plaatselijke autoshop.

Bouke

Citaat van: Rianne op 05-02-2010 08:44:01
...Ja met plaatje bedoel ik dus die strip @ hengeveld.. :P zo'n alter2-strip.
Ik kwam er later pas achter dat ze wel zouden kunnen passen, ook als de bekabeling aanpast, maar toen waren ze al retour afzender. Maakt me ook weinig uit nu want ik heb al meer licht en dat was mijn uiteindelijke doel :P



Dirk, ik heb inmiddels met andere pitten toch ook al veel meer licht.
de LED lampjes werken inmiddels ook dus ik ben helemaal blij ;D
Wat heb je gedaan dat jou leds wel gaan branden ???

razorx


jgvdv

760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan