T-5R BLOG

Gestart door MikeyQR, 13-09-2014 21:39:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MikeyQR

#345
Na alle onderdelen van de T-5 zijn verkocht is nu ook vandaag de 850 T-5 opgehaald. ;)
Bebe66 gaat verder met de T-5 en dat gaat goed komen. 8)

Vandaag ook onze nieuwe aanwinst opgehaald, het is een V70N D5 Black Sapphire Editie geworden van 2004, en man wat rijd dit goed, heelijke motor ook, het is een handbak wat ik persoonlijk ook prettiger vind.  8)

De D5 heeft niet echt iets nodig behalve het normale onderhoud.









razorx


MikeyQR

Citaat van: razorx op 25-06-2016 19:42:31
Gheghe.
Je houdt niet op. Blijft die wagen?

Hahaha tja, de T-5 heeft het goed gedaan de afgelopen maanden maar 10.000 km in een paar maantjes weg sturen en dan de brandstof erbij gerekend werd gewoon te veel, buiten dat had de 850 nog tlc nodig maar heb daar gewoon geen tijd meer voor.
De V70N is gewoon af naar mijn idee kwa opties en uiterlijk, neem de af fabriek Xenon koplampen en PDC alleen al. :D

De N is vanaf nieuw dealer onderhouden wat wij wel belangrijk vonden.
En ja deze moet blijven anders heb ik mijn vriendin die mijn hersenen inslaat als ik dat doe, want het is nu niet alleen mijn auto. :eusa_shifty: :eusa_whistle: ;D

Claudia

Hee, een broertje van mijn D5! :D
Gefeliciteerd!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

MikeyQR

Citaat van: Claudia op 25-06-2016 19:59:18
Hee, een broertje van mijn D5! :D
Gefeliciteerd!

Klopt ja! :D

Thanks we zijn er blij mee. 8)

bebe66

Mooie D5, Mike.

Ik ben blij met de T5, toch weer heel wat anders dan de 10 of 20V :)
Volvo V70N 140PK AT 2002
Volvo 855 2.0 T-5 1994-verkocht
Volvo 855 2.5 20v 1994-verkocht
Volvo 855 2.5 10v 1996-verkocht

hsv70

Prachtige N heb je daar Mike.
En met een heerlijke sterke diesel.
Mooie wielen ook ;).
Veel pleziert en veilige kilometers met deze kilometervreter.
Groet.

widebody

Citaat van: MikeyQR op 25-06-2016 19:30:44
Na alle onderdelen van de T-5 zijn verkocht is nu ook vandaag de 850 T-5 opgehaald. ;)
Bebe66 gaat verder met de T-5 en dat gaat goed komen. 8)

Vandaag ook onze nieuwe aanwinst opgehaald, het is een V70N D5 Black Sapphire Editie geworden van 2004, en man wat rijd dit goed, heelijke motor ook, het is een handbak wat ik persoonlijk ook prettiger vind.  8)

De D5 heeft niet echt iets nodig behalve het normale onderhoud.

http://i63.tinypic.com/5zqeqd.png

http://i65.tinypic.com/2ci9x7t.png

http://i64.tinypic.com/2qncx1d.png

http://i64.tinypic.com/ay8x7t.png


Nog een Black Sapphire :eusa_dance:. Weer een broertje erbij :eusa_clap:.

Veel plezier met die mooie bak.

Enne, Thor rules :evil:.

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

MikeyQR

Dank allen, wij zijn er echt blij mee, en zuiniger dan de T-5 is deze zeker. :eusa_dance:

De eerste rit naar huis 140 km is goed verlopen en het tankmetertje is amper iets verplaats van waar die stond bij ophalen. :D

Maar vandaag gaan we maar is even de D5 goed schoonmaken van binnen en buiten.  ;)

triton

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Mooie wagen
Professioneel raddraaier

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

MikeyQR

Dan vandaag de tijd gehad om de V70 van binnen schoon te maken, was niet heel erg vies maar geeft wel een lekker gevoel weer alles schoon te hebben.

Daarna dacht ik van waarom niet gelijk de auto poetsen was toch heerlijk weer hier dus de poets middelen er maar bij gehaald, zou zeggen kijk zelf maar, ik ben er blij mee want hij is er nu echt een stuk van opgeknapt, glimmen doet die. :D 8)












cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

razorx

Gheghe. Ziet er heerlijk uit. En gefeliciteerd. Ik zal je wel even niet zien bij de AH. Heb er eentje dichterbij en een Lidl. ;)