Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 68 gasten bekijken dit topic.

arjen850

Citaat van: pwassink op 11-09-2011 21:57:39
Citaat van: razorx op 11-09-2011 21:53:21
Citaat van: pwassink op 11-09-2011 21:50:55
Je hebt toch al eens uitdeukles gehad Yits ?

kan me iets herrinneren van een rimpel ergens bij een achterbumpert die er uiterst subtiel met "fijn" gereedschap zo uitwas  ;D
Was een leuke sessie met jou en Marco. Naderhand ook erg blij.

Ik wil me alleen wat "subtieler" werk meester maken. Of beter gezegd het gereedschap aanschaffen.

Is ook leuk werk, deuken in en uitmeppen ook wel en uzs zeker ook. je hebt de rust iig al dat scheelt een hoop.. 

Vooral dat meppen, dat ligt jou wel he? ;D

Marc O.

Citaat van: razorx op 11-09-2011 21:36:39
... met veel geluld....

Ach, dat 'gelul' leest wel lekker weg hoor ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

pwassink

Citaat van: arjen850 op 11-09-2011 21:59:37
Citaat van: pwassink op 11-09-2011 21:57:39
Citaat van: razorx op 11-09-2011 21:53:21
Citaat van: pwassink op 11-09-2011 21:50:55
Je hebt toch al eens uitdeukles gehad Yits ?

kan me iets herrinneren van een rimpel ergens bij een achterbumpert die er uiterst subtiel met "fijn" gereedschap zo uitwas  ;D
Was een leuke sessie met jou en Marco. Naderhand ook erg blij.

Ik wil me alleen wat "subtieler" werk meester maken. Of beter gezegd het gereedschap aanschaffen.

Is ook leuk werk, deuken in en uitmeppen ook wel en uzs zeker ook. je hebt de rust iig al dat scheelt een hoop..  

Vooral dat meppen, dat ligt jou wel he? ;D

Zekers ..  met mijn poezelige uiterst gevoelige handjes enzo ..  ;D


T leuke is ook overigens dat je je frustraties best op gedeukt plaatwerk kan botvieren, maar t materiaal pakt je altijd terug.
ongefrustreerd gaat t meestal een stuk vlotter, strakker en kan het meestal met een filmpje plamuur , ipv t betere raapwerk.

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

razorx

Even offtopic:
Zo ontspannende in dat heerlijke appartement kwam ik op een gedachte.
In mijn fantasie zou ik ongelofelijk rijk worden aan een nieuw gadget: "Impress your neighbors".
In eerste instantie alleen voor hotels bedoeld, maar er is meer mogelijk.

In een hotel is het belangrijk je buren te imponeren met het geluid van een rijk sexleven.
Wel "Impress your neighbors" is een simpel kastje dat het geluid van een krakend bed en twee genietende mensen naspeelt.
Uiteraard niet één keer, na een half uur begint het opnieuw, maar dan met als achtergrond het geluid van ander meubilair.
Dit gaat zo een hele nacht door. Wel wordt het geluid van het meubilair iedere keer door wat anders vervangen. Tafels, stoelen, de koelkast, zelfs het gordijn mag niet ontbreken.
Gegarandeerd oogst je de volgende morgen bewonderende blikken en respect bij de ontbijttafel.

Nu het graagkopende publiek kennis heeft genomen van dit fenomenale product is het tijd om varianten te verkopen.
Men denke hierbij aan andere sexuele geaardheden, maar ook aan andere sexvarianten: Knallende zwepen, ratelende kettingen of een vrolijk blaffende Sint Bernhard. Het gaat om het geluid en op wie de koper indruk wilt maken.
In achtergebleven gebieden zit je met een gelukkig blatend schaap meestal goed.

Ook een "Impress your boss" is een optie, hier moet vooral het geluid van omvallende dossierkasten en kantoormeubilair te horen zijn.
En natuurlijk de stem van zijn favoriete secretaresse die het uitkraait van plezier. Oh wat zal die baas zich naar voelen.

Ik zie een rijke toekomst tegemoet. ;)

daytonawim

Aha, dus die bandjes ga je thuis eerst opnemen  ;D ;D ;D, vervolgens ga je er mee lopen leuren  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Enne die hotel buurman zal echt niet vrolijk kijken, als ie hele nachten wordt wakker gehouden  :eusa_naughty:


razorx

#1640
Citaat van: daytonawim op 11-09-2011 22:34:02
..
Enne die hotel buurman zal echt niet vrolijk kijken, als ie hele nachten wordt wakker gehouden  :eusa_naughty:
Daar moet je je geen zorgen over maken.

Die buurman zal het na jouw aanschaf van dit geweldige product drukker hebben met de verwijtende blikken van zijn vrouw.
Zij denkt alleen maar: Waarom doe jij dit niet met me?

Hieruit ontstaat een stevige echtelijke ruzie.
Nu is het zaak de volgende nacht een ander geweldig product uit de zelfde lijn aan te schaffen.
Dit apparaatje speelt de volgende nacht alleen nog maar geluiden van tederheid respect en huislijkheid af.
De buurvrouw hoort nu dat jullie het perfecte droom echtpaar zijn, echt het huwelijk dat zij had willen hebben.

Na dit succes is het zaak het hotel de volgende morgen onmiddelijk te verlaten en de Telegraaf te kopen voor het vervolg van het verhaal.

daytonawim

Ik zie het al, patent en buma rechten voor je product had je toch al geregeld  :eusa_snooty: :eusa_snooty:

The Volvoboy

Mooi Yits! Ben zelf ook bezig geweest met het bijstippen van krasjes, maar is niet zo mooi gelukt (te dik). Ben benieuwd naar jouw resultaat!
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

viking_in_shorts


Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

viking_in_shorts


razorx

 ;D
De Cavia is teruggekeerd naar zijn reïncarnatietombe alwaar hij boosaardige plannen uitbroed in afwachting van zijn terugkeer.
Het is nu even rustig, maar eeuwig durend leed voor degene die zijn naam na zeven dagen, zeven uur en zeven minuten uitspreekt.

Claudia

Citaat van: razorx op 12-09-2011 21:22:43
;D
De Cavia is teruggekeerd naar zijn reïncarnatietombe alwaar hij boosaardige plannen uitbroed in afwachting van zijn terugkeer.
Het is nu even rustig, maar eeuwig durend leed voor degene die zijn naam na zeven dagen, zeven uur en zeven minuten uitspreekt.


Nee hoor....ik heb hem net als stoelbekleding geadviseerd aan Misha. :eusa_shifty:
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

UserID6342

;D Even wat anders Yits, hoe is het vandaag gegaan met je arm / schouder ?