Roffel avontuur van 855 T5 '94 tot V70RN '04

Gestart door BoudewijnB, 25-04-2009 13:58:43

Vorige topic - Volgende topic

onnaj

Leuk project! Weer eentje gered :).

Idd even een bezoekje aan Rica of Marc zou wel op zijn plaats zijn. En daarna...genieten GEBLAZEN :D lijkt me!

BoudewijnB

Citaat van: Sándor01 op 13-05-2009 12:44:24
Jeps, nu moet ie nog rijden....
Hij rijdt ;D ( in mn 8ertuintje welliswaar, want ik kan hem niet verder opbouwen wegens frontje :()

Citaat van: nickk. op 13-05-2009 16:16:08
Wat bedoel je met voorfront? Ik heb nog een 16T downpipe hier liggen, orginalo, past op een 18T, maar is beetje zonde he, doe het dan meteen goed met een 3inch ;)
Nee, dat vind ik idd wel een beetje zonde :eusa_snooty: Maar bedankt voor je aanbod.
Met een voorfront bedoel ik het kunstof raamwerk waar mn koplampen o.a. inhange e.d. Heb je er een?????
Graaaaaaag!!! :D want het werk ligt nu stil :'(

Hier foto's van vandaag:

eidelijk weer vaste grond onder zijn sloffen ;)

UserID6342

Bel een van de bekende sloperijen op, heb je 'm het snelst en vaak ook het goedkoopst.  Een hoop sloperijen sturen ook op, dus hoef je zelfs de deur niet voor uit. Boy Geenacker in Nijmegen, Verweijst in Uden, Rima in Druten, Sjoerd Hunters in Gorredijk.  Die hebben zeker een passend voorfront liggen.

BoudewijnB

Hier het verschil... Kijk maar vooral naar de onderkant:

mss moeilijk te zien op de foto, maar bij de oude van mij is de koplamp bevestiging afgebroken en er zit een grote scheur rechts.(van het ongelukje)

Citaat van: Dirk342 op 14-05-2009 01:38:37
Bel een van de bekende sloperijen op, heb je 'm het snelst en vaak ook het goedkoopst.  Een hoop sloperijen sturen ook op, dus hoef je zelfs de deur niet voor uit. Boy Geenacker in Nijmegen, Verweijst in Uden, Rima in Druten, Sjoerd Hunters in Gorredijk.  Die hebben zeker een passend voorfront liggen.

Ja dankje ;D dan idd maar via deze wegen....  :-[

IK WIL RIJDENNN!!!!! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :eusa_wall:

;D
Doe dan nog maar even een rondje in het nieuwe speeltje van een maat van me :eusa_clap:: Wrangler met 350paarden aan boord verdeeld over 8 stallen ;)
Als je bij een drempel/heuvel gas geeft stijgert hij gwn!! :o Wát een kr8!

bupozaanstad

Die gele rakker is dan wel aardig gekieteld met die 350 paarden want volgens het kenteken register is hij standaard 110 kW (150 Pk) :o

Freakybaby

Erg goed bezig Boudewijn!

Volgens mij heb ik in Doorn nog op de meeting wat aan het zijscherm geknutseld, mooi om te zien dat je hem grondig aan het beetpakken bent.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

V70 classic

Ach een beetje drap aan die magneet is niet erg als het zaakje open is geweest.
Maar het moet nu natuurlijk wel over zijn.

sk6 verder ik blijf het volgen  :eusa_clap:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

BoudewijnB

Citaat van: Freakybaby op 14-05-2009 09:33:35
Volgens mij heb ik in Doorn nog op de meeting wat aan het zijscherm geknutseld, mooi om te zien dat je hem grondig aan het beetpakken bent.
Haha, dankje! Ahaa, jij was dat dus in Doorn ;D Dát was mijn eerste en laatste meeting! ;) Ik hoop dat er nog vele zullen komen!! Tot ziens!

Citaat van: V70 classic op 14-05-2009 09:40:01

Ik vat hem niet? Drap????? Magneet???? :eusa_shifty:

haasje

V70 classic

Citaat van: BoudewijnB op 14-05-2009 13:44:42
Citaat van: Freakybaby op 14-05-2009 09:33:35
Haha, dankje! Ahaa, jij was dat dus in Doorn ;D Dát was mijn eerste en laatste meeting! ;) Ik hoop dat er nog vele zullen komen!! Tot ziens!

Citaat van: V70 classic op 14-05-2009 09:40:01

Ik vat hem niet? Drap????? Magneet???? :eusa_shifty:

Ik ook niet  :eusa_shifty: .
volgens mij iets fout gegaan met posten.
werdt even weggeroepen voordat ik de repley stuurde naar achter af het verkeerde topic. :eusa_wall:  :eusa_wall:  :eusa_wall:
Ik laat hem maar staan om wat verwarring te zaaien .
Die pijn stillers stijgen nu echt naar mijn kop  ???
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Sándor01

Bou, hoe laat kan ik morgen bij jou die trailer ophalen? Neem ik meteen ff die binnenschermen mee!
The car I've always wanted and now I have it. I rule!

fbm

Nou dat heb je snel gefixt, anderhalve week geleden heb ik hem achterover zien staan en mijn ogen uitgekeken  :o
Is de R bumper ook al weer netjes dan?

Citaat van: BoudewijnB op 14-05-2009 00:08:53
want het werk ligt nu stil :'(

Je zou hem een keer kunnen wassen  :evil:

Sándor01

Citaat van: fbm op 14-05-2009 20:57:35
Nou dat heb je snel gefixt, anderhalve week geleden heb ik hem achterover zien staan en mijn ogen uitgekeken  :o

Ook gij fbm, ook gij? ;D
The car I've always wanted and now I have it. I rule!

BoudewijnB

Citaat van: fbm op 14-05-2009 20:57:35

Je zou hem een keer kunnen wassen  :evil:

Heb ik vanavond gedaan!!  :angel:

Bij de wasstraat ;D

BoudewijnB

Zo mensen..................Hij rijd!! :eusa_dance:

Gister avond eens naar de wasserette gereden en vandaag nog een rondje van +/- 25Km gereden :)
Wél heel rustig aan gedaan, want hij moet hoognodig eerst gechipt worden anders gaat het niet goed ben ik bang :-\
Wát een verschil kwa wegligging zeg! Zomaar ineens van totaal orgineel naar gele koni's, IPD stabilisatorstangen, poluryethaan ophang bussen! Het lijkt nu wel een kart! :P
En dan heb ik achter nog R-nivomats, R-veren en IPD stbstang te monteren! :D

Motor loopt netjes, koud alleen wat tikken, maar dat moet kunnen toch?
Volgende stappen zijn:

-Uitlijnen
-APK keuren (met geleende DP met Cat.)
-Na APK 3'' JT uitlaat zonder cat.
-MTE Custom-Mapping (E.T.)
-Bumper Spuiten
-zijscherm vervangen door een in kleur te vinden(606-21) en anders een spuiten.

Dit zijn de belangrijkste prioriteiten!!
Daarna komen er vát wel weer dingetjes bij :angel: Maar de spaarpot is na dit wel weer leeg helaas... :-[

Hier wat fot's van het zwoegen aan de laatste loodjes. In de regen :eusa_doh:

En vandaag: