Bodemloze Put is niet meer!

Gestart door Teddy81, 25-11-2010 15:02:19

Vorige topic - Volgende topic

cas

Citaat van: Teddy81 op 24-02-2011 13:15:26
Ik zal m er straks eens even uit trekken en kijken of de stekker nog vrij is van corrosie.

Met beleid Ted, dingetjes hebben de neiging op op lipjes af te breken...  :eusa_angel:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Thijssie!

......spreekt de ervaringsdeskundige ;D

Athans dat vermoed ik gezien de smiley :)

cas

nee nog niet eens, maar ik wilde ze eruit hebben om erachter te poetsen enzo, maar had op het forum al een paar mensen gevonden die ze gesloopt hadden. En met enig wrikken kreeg ik ze er nog niet uit en besloot om verdere ergernis te voorkomen.

maar aan de andere kant, wel weer een reden om als deze stuk gaat bij het verwijderen een setje witte originele op de kop te tikken!  :)

arjen850

Citaat van: cas op 24-02-2011 14:01:58
nee nog niet eens, maar ik wilde ze eruit hebben om erachter te poetsen enzo, maar had op het forum al een paar mensen gevonden die ze gesloopt hadden. En met enig wrikken kreeg ik ze er nog niet uit en besloot om verdere ergernis te voorkomen.

maar aan de andere kant, wel weer een reden om als deze stuk gaat bij het verwijderen een setje witte originele op de kop te tikken!  :)

Jep, staat ook veel mooier als die oranje dingen :D

peteRRR

In het gat van de knippers zit een uitsparing,naar de neus van de auto,daar moet je het lampje naar toe bewegen,voorzichtig.

Dan kan je ze gewoon 10x uit en in kantelen.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

Haha, er is een foefje voor hoor! Naar voren drukken en dan de achterkant eerst eruit trekken. Zo is ie eruit geweest zonder dat er dingen afgebroken zijn.
Even de contacten (die best wel gecorrodeerd waren) zo goed als het ging schoongemaakt en opgeschuurd. Wat W(ondermi)D(del)40 erin en ze kunnen er weer jaren tegenaan hoop ik.
Vanmiddag maar eens even uittesten. ;D

Edit: Peter was me voor zie ik al! ;)

cas

Citaat van: peteRRR op 24-02-2011 14:07:30
In het gat van de knippers zit een uitsparing,naar de neus van de auto,daar moet je het lampje naar toe bewegen,voorzichtig.

Groet.

goed om te weten! dan doe ik nog een poging vd week  ;)

Teddy81

Citaat van: cas op 24-02-2011 14:10:08
Citaat van: peteRRR op 24-02-2011 14:07:30

Groet.

goed om te weten! dan doe ik nog een poging vd week  ;)

Ja, gaat prima! Ik dacht ook nog bij mezelf, "Waarom heb ik dat lampje er niet uit gehaald toen ik mijn auto de laatste keer poetste"
Maar zo dacht ik ook laatst "waarom heb ik de koplampstrips niet even weg gehaald toen ik de bumpers zwart maakte"

Wil nog wel eens wat vergeten.,, helaas! ;D

Sem

Troubles Ted? Je kan ze ook gewoon weg laten... heb ik ook gedaan! Je moet er maar van houden...

Teddy81

Tsja, ik vind ze eigenlijk wel mooi. En als ik het oplos zoals jij moet ik er ook een soort weerstandje ofzo tussen zetten om te zorgen dat het niet te snel gaat knipperen. Je weet wel wat ik bedoel, zoals wanneer er een lampje kapot is.
Maar goed, ik hoop het nu opgelost te hebben.

Sem

Citaat van: Teddy81 op 24-02-2011 14:52:06
Tsja, ik vind ze eigenlijk wel mooi. En als ik het oplos zoals jij moet ik er ook een soort weerstandje ofzo tussen zetten om te zorgen dat het niet te snel gaat knipperen. Je weet wel wat ik bedoel, zoals wanneer er een lampje kapot is.
Maar goed, ik hoop het nu opgelost te hebben.

Weerstandje? Nee joh.. hij werkt nu toch ook niet en hij knippert nu ook niet snel toch? Je drukt de stekker achterop het typeplaatje.. daar hebben ze over nagedacht! Als je de spatbordknippers afkoppeld gaat er niets sneller knipperen, maar als je de knippers mooier vindt moet je ze er natuurlijk inzetten!!! :)

Teddy81

Huh? Nou bij mij knippert het dus wel sneller, en het enige lampje dat niet werkt is die op het spatbord. Trek m er maar eens af, ik weet zeker dat het knipperen bij jou dan ook sneller gaat! ;D

Sven850

Citaat van: Teddy81 op 24-02-2011 15:11:49
Huh? Nou bij mij knippert het dus wel sneller, en het enige lampje dat niet werkt is die op het spatbord. Trek m er maar eens af, ik weet zeker dat het knipperen bij jou dan ook sneller gaat! ;D

Bij mij was er ook 1 van de lampjes kapot en mijn knipperlichten gingen ook niet sneller :eusa_think:
XC40 T4 Recharge

peteRRR

Citaat van: Sven850 op 24-02-2011 15:53:14
Citaat van: Teddy81 op 24-02-2011 15:11:49

Bij mij was er ook 1 van de lampjes kapot en mijn knipperlichten gingen ook niet sneller :eusa_think:

Joehoe,..... here also. ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Teddy81

HuH? Zou mijn relais dan kapot zijn? Ofzoiets?
Nou ja, eerst maar eens kijken of het nu wel goed werkt. Indien niet, dan moet ik dus even verder kijken. ;D